Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

קניתי עכשיו רכב בלי רמקולים ומערכת...

 

עכשיו קניתי קומפוננט של JBL GTO608C

מגבר של BOSS CX600 800WATT

ועכשיו אני חייב עזרה בבחירת מערכת עד 1000 שקל .

הנה כמה דוגמאות שמצאתי...

Dual XDMA6415

Clarion CZ201A

Alpine CDE100

Kenwood KDCU546BT

 

או אם יש לכם משהו יותר טוב במחיר הזה אני אשמח לשמוע.

 

תודה...

הדרך הגאונית להרוויח כסף באמצעות האינטרנט מפעילות של 3 דקות ביום.ללא צירוף חברים, ללא מצגות או חוגי בית, וללא מכירות!!

http://dimazeekrewards.weebly.com/

פורסם

כולם ימליצו לך על הCLARION CZ500

או ה CLARION CZ501 שהוא חדש יותר אבל בטח יותר יקר במחיר אבל שווה בדיקה.

 

את הCZ500 כמעט אי אפשר למצוא חדש בארץ אז אולי תמצא אופצייה טובה ביד 2 או באינטרנט,

יש לחבר שלי אותו וזה אחלה רדיו דיסק אני בדיוק הזמנתי אותו מאיביי חדש דנדש עלה לי 520 שקל כולל משלוח.

פורסם

בהחלט הקלריון ...

 

 

אם אתה רוכש מחו"ל אין אחריות בארץ .....

אני רכשתי 4 מכשירים מחו"ל ומעולם לא היו לי תקלות .......

 

לדעתי עדיף לך להזמין מחו"ל , תחסוך כסף , החיסרון היחיד הוא הרדיו (אלא אם אתה רוכש מאירופה)

 

בהצלחה

פורסם

ויש לי עוד שאלה...

אחרי שחיברתי את המגבר והרמקולים למערכת הזולה שלי (PREMIER גג200 שקל) נהיה לי צליל מעצבן מהרמקולים וגם כשהווליום על אפס או על השתתק...

 

מה יכולה להיות הבעיה ??

הדרך הגאונית להרוויח כסף באמצעות האינטרנט מפעילות של 3 דקות ביום.ללא צירוף חברים, ללא מצגות או חוגי בית, וללא מכירות!!

http://dimazeekrewards.weebly.com/

פורסם

כנראה רעשי אלטרנטור, צריך לעבור על כל החיווט לראות שהכל תקין ומחובר טוב.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

×
×
  • תוכן חדש...