Jump to content

dudu_vaanunu

  • הודעות

    15
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dudu_vaanunu

  1. מה אתה אומר על הדגם הזה : KENWOOD DDX8022BT ? הדגם מומלץ ? יש אפשרות להתקין IGO עליה ? אין בעיות רזולוציה בדגמים של קנווד ? המון תודה
  2. תודה על התגובה קובי , יש לי פוולקסואגן טוארג . יש מכשירים מותאמים אבל שוב סינים . לא הצלחתי להבין במדוייק , המכשירים של pioneer/ kenwood/ alpine , אני יכול להתקין עליהם IGO ? (יש להם חריץ ל SD ??) אשמח אם תוכל לתת לי לינק למכשיר עם WIFI תודה רבה
  3. שלום אני מעוניין לקנות מכשיר דאבל דין לרכב שלי ויש לי מספר שאלות שאשמח לעזרתכם ... 1. האם אני יכול להתקין כל תוכנת ניווט על כל מכשיר ? לצורך העניין IGO על מכשיר פייאוניר ? 2. ראיתי הרבה מכשירים סינים שנמכרים באי ביי , שווים משהו ? למישהו יש נסיון ? אוודיו איכותי ? תודה רבה !
  4. אם אתה מחליף את הרדיו המקורי של הרכב , השליטה מההגה לא תעבוד אלא אם תחבר מתאם מיוחד (שלא לכול הרכבים יש) ועלות לא זולה .... ( בין 250-500 )
  5. מדהים ... כל הכבוד על ההשקעה !
  6. ניראה לי ש 4 - 5 אלף סל"ד זה גבוהה לשיוט ... כמו שאמר maatrixx ב 120 אתה אמור להיות קרוב ל 3 אלף
  7. כפל רישיון רק במשרד התחבורה .... ( או דרך האתר ) לגבי טופס תעודת הביטוח , תתקשר לחברת הביטוח שלך ותבקש שישלחו לך תעודה חדשה ובנתיים שישלחו לך העתק ... בכול מקרה לא נותנים דו"ח על העדר אחד מהטפסים .. בהצלחה
  8. בהחלט הקלריון ... אם אתה רוכש מחו"ל אין אחריות בארץ ..... אני רכשתי 4 מכשירים מחו"ל ומעולם לא היו לי תקלות ....... לדעתי עדיף לך להזמין מחו"ל , תחסוך כסף , החיסרון היחיד הוא הרדיו (אלא אם אתה רוכש מאירופה) בהצלחה
  9. dudu_vaanunu

    ולנטיין מול cheetah c50i

    להגנה מלאה אתה צריך את שניהם ............. לוולנטין חסר את הפונקציונליות שיש ל ציטה ... במיוחד עם מצלמות הגטסו החדשות ...
  10. שלום בדיוק רכשתי טוארג V8 2004 ו יש משהו עם רכב דומה שיכול לומר לי את מחירי הביטוח ? תודה רבה !!!!!
  11. למכירה רדיו דיסק Pioneer HEH-P9800BT ציבוני , 3 יציאות הגברה , שולט סאב כולל בלוטוט + דיבורית מובנה !! אקולייזר ענק ( סאונד מטורף) גמיש *** חייב להמכר !! דודי 0526995055
  12. חייבים להמכר !! לחוץ לכסף !!
  13. חייבים להמכר !! לחוץ לכסף !!
  14. שלום למכירה גנטים 5*100 + צמיגים חדשים 225/40/18 מצב מעולה !!! http://imageshack.us/photo/my-images/220/photo0022h.jpg/ מחיר גמיש מאוד ! חייבים להמכר בדחיפות !!! 0526995055 דודי
  15. שלום למכירה זוג צמיגים מצב מעולה R888 TOYO 235 /40/18 מחיר גמיש .... חייבים להמכר 0526995055 דודי
  16. שלום מחפש גנטים 17" 5*100 דחוף !!!! עדיף עם צמיגים 0526995055
  17. שלום ! ברשותי אוודי טיטי קוואטרו 4*4 ... מאתמול הופיעו רעשים של נקישות .... אבל לא באופן רציף , לפעים יש רעשים לפעמים אין . הרעשים מופיעים בכול מצב של נסיעה (סיבוב , ישר ) יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה ?
×
×
  • תוכן חדש...