Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום רב,

 

ברצוני לבצע עדכון תוכנת ניהול מנוע אך אינני בקיא בתחום ואיני מודע מההשלכות של פעולה כזו.

 

מעט על עצמי-

ברשותי A1 בת חודש בעלת מנוע 1.4 מוגדש אשר מייצר 122HP ו- 20.4 קג"מ לפי נתוני יצרן. הנני מאוד מרוצה מהרכב ומהנסיעה שלו ובאמת שאין תלונות בפי, אך לא פעם יצא לי לקרוא על תשואות לגבי עדכון גירסתו (צ'יפ).

חשוב לי לציין שאינני מחפש לקבל רכב ספורטיבי או להחליף את מירב חלקיו האפשריים על מנת לקבל מקסימום כוח, אחרת הייתי רוכש אחד כזה אשר היה עונה על דרישותי.

ובכל מקרה כמו שכבר ציינתי שלא פעם נתקלתי בהמלצות ושבחים לגבי עדכון גרסאות בפורומים שונים (אפילו באחד מהם היה "פראייר מי שלא מתקין צ'יפ ברכב מוגדש"). ולכן בתור היותי חובבן בתחום אשר את המידע שלו רכש אך ורק בקריאת כתבות ואף פעם לא התנסה בשטח, אף פעם לא יצא לי לבדוק רכב לפני ואחרי, הייתי רוצה לקבל את המלצתכם, לתת במה למביני התחום, לגבי ביצועים וההשלכות (תמורה, נזק, בלאי, אחריות וכד'...).

הרי ממה שאני מבין עדכון כזה יכול להוסיף בסביבות ה 35HP ובסביבות ה 5 קג"מ שבעיני על הנייר זה נראה נתון מרשים ובמיוחד ביחס להוצאה, לפי הבנתי מדובר בין 1000 ל- 3000 ש"ח.

 

אודה מראש על תגובותכם,

האם בכלל מומלץ, ובמידה וכן אשמח גם לקבל פרטים על סדנאות אשר ניתן לעשות עדכון זה.

 

תודה,

תום.

פורסם

עשינו רכבים זהים לשלך וגם גולפים עם מנוע זהה

 

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.272701656110501.62022.102558339791501&type=1

 

 

382760_272701859443814_102558339791501_712644_1675543718_n.jpg

 

 

 

393652_272701712777162_102558339791501_712641_283352436_n.jpg

 

 

392005_272701806110486_2089322155_n.jpg

השיפור מאד משמעותי!

 

30-35כ"ס ו8 קג"מ

 

 

אתה מוזמן לבוא ולהתנסות

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

או קיי אז אני מבין שזה מומלץ ושהשיפור הוא אכן משמעותי.

אבל מה לגבי החיסרון, על חשבון מה אני מקבל את הכוח זה? בלאי, צריכת דלק, אחריות וכד'......

פורסם
או קיי אז אני מבין שזה מומלץ ושהשיפור הוא אכן משמעותי.

אבל מה לגבי החיסרון, על חשבון מה אני מקבל את הכוח זה? בלאי, צריכת דלק, אחריות וכד'......

אני ממליץ לך לנסות לארגן אינדקציה עם הבחור שכבר התקין אצלהם את התוכנה, אני גם הייתי בעניין אבל אני והוא עובדים בשעות שונות וזה לא יצא לפועל, כמו שאמרתי אז אם השינוי יהיה משמעותי גם אני אבוא לעדכן.

פורסם

מהניסיון שלי תוכנת ניהול מנוע משפרת את צריכת הדלק, אני מציע שתבדוק כמה שיותר חברות, אני קצת משוחד ב APR. בכל מקרה החברות הגדולות מצוינות וההבדלים מינוריים יחסית. הבלאי קיים, לא בהכרח יותר מאשר נסיעה רגילה, כאמור רכב נוסע זה רכב עם בלאי. ממה שאני חקרתי הבלאי קיים וכמו שאמרתי לא בהכרח מואץ יותר קשר הרכב בלי ציפ. שיהיה לך ברור שבכל מקרה הרכב והטיפולים לא זולים בעיקר כאשר נכנסים לעולם השיפורים. אני בטוח שאני לא מחדש לך כלום אלא רק מציין עובדות.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם

ומה לגבי אחריות יצרן היא יכולה להיפגע איכשהו...?

לגבי הבלאי זה ברור לי שהוא קיים גם בשימוש סביר של הרכב, ובכל מקרה אין בכוונתי להישאר איתו מעבר לתום אחריותו (שלוש שנים) אז מזה אני לא דואג. שאלתי הייתה האם לאחר עדכון יש איזשהו נזק מואץ שכדאי לציין אותו!

פורסם

בעקרון אין אחריות, אבל לחברות הרכב אין ממש דרך לדעת אם יש לך ציפ או לא בבדיקה ויזאולית או מנועית רגילה.

כמובן שעל דיינו סביר להניח שהם יוכלו לגלות שיש לך ציפ. לגבי תקלות, זה רכב ורכב זה מוצר מכני, צפה לתקלות כחלק מהיותו חלק חזק ומחברה יקרה.

עד כמה שידוע לי יש מדינות שבהן הציפים הגדולים מוגדרים כשיפור מאושר ע"י החברות ולא מבטל אחריות.

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

פורסם
בעקרון אין אחריות, אבל לחברות הרכב אין ממש דרך לדעת אם יש לך ציפ או לא בבדיקה ויזאולית או מנועית רגילה.

כמובן שעל דיינו סביר להניח שהם יוכלו לגלות שיש לך ציפ. לגבי תקלות, זה רכב ורכב זה מוצר מכני, צפה לתקלות כחלק מהיותו חלק חזק ומחברה יקרה.

עד כמה שידוע לי יש מדינות שבהן הציפים הגדולים מוגדרים כשיפור מאושר ע"י החברות ולא מבטל אחריות.

בתור אחד עם אוטו כמו שלך ולבטים כמו שלך, יש לי שני פחדים בכל הנוגע לשיפור הA1.

דבר ראשון הגיר, כן אני יודע שיש כבר הרבה רכבים עם DSG 7 וניהול, אבל גם יש הרבה שקרסו אפילו לפני הניהול.

מצד שני באודי ממה שהבנתי (תקנו אותי אם אני טועה) הS TRONIC עמיד יותר מהגיר של פולקסווגן ולמרות שזהו אותו קונצרן יש הבדלים בין התיבות.

הדבר השני הוא העמידות של המנוע 1.4 ללא הסופרצארגר בסביבות 27+ מומנט ותוספת של 20-35 כוח סוס.

 

בעיות בדברים כאלו הם עילה לבדיקת מחשב, וברגע שיהו שיש תוכנה כן תתבטל האחריות.

כן אני יודע שזה לא פשוט לעלות על זה ושאפשר לבוא ולבטל את זה לפני טיפול, אבל במקרה קיצוני שהמנוע יפגע והאוטו במוסך חיבור קצר יעלה על זה שיש תוכנה.

פורסם

הA1 התמונה שלי:

השיפור מורגש מאוד ביציאה מהמקום ומגלגול גם,לגבי הדלק ההבדל קטן אלא אם אתה דורך עד הסוף...

יש לציין שהצ'יפ שמותקן אצלי של Giac שלדעתי עושים עבודה מדהימה...לא ניסיתי אחרים,אבל לפי החיפוש שלי אף אחת לא מציעה את אותו המספרים שג'יאק מציעה.

מה אתה עוד רוצה לדעת?

פורסם
בעקרון אין אחריות, אבל לחברות הרכב אין ממש דרך לדעת אם יש לך ציפ או לא בבדיקה ויזאולית או מנועית רגילה.

כמובן שעל דיינו סביר להניח שהם יוכלו לגלות שיש לך ציפ. לגבי תקלות, זה רכב ורכב זה מוצר מכני, צפה לתקלות כחלק מהיותו חלק חזק ומחברה יקרה.

עד כמה שידוע לי יש מדינות שבהן הציפים הגדולים מוגדרים כשיפור מאושר ע"י החברות ולא מבטל אחריות.

 

 

כיום החברות יכולות לדעת עם יש לך תוכנה, כל סריקת תקלות עם VAS מעודכן מגלה עם תוכנה עודכנה או לא.

פורסם

אי אפשר לדעת שיש לך ציפ של GIAC רק על ידי חיבור מחשב

כאשר אנחנו צורבים תוכנה של GIAC בסוף תהליך הצריבה מונה הצריבות של המחשב מאופס וכך אין כל זכר שהרכב אי פעם שודרג

 

ניתן לזהות את התוכנה רק על ידי מישהו שיוכל להשוות בין הגדישה המקורית של הרכב לבין הגדישה עם ציפ

מה שיחייב חיבור מחשב ונסיעה על מנת לבדוק האם הגדישה גבוה יותר מאשר ברכב מקורי

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
הA1 התמונה שלי:

השיפור מורגש מאוד ביציאה מהמקום ומגלגול גם,לגבי הדלק ההבדל קטן אלא אם אתה דורך עד הסוף...

יש לציין שהצ'יפ שמותקן אצלי של Giac שלדעתי עושים עבודה מדהימה...לא ניסיתי אחרים,אבל לפי החיפוש שלי אף אחת לא מציעה את אותו המספרים שג'יאק מציעה.

מה אתה עוד רוצה לדעת?

 

 

רק לגבי החיפוש שלך אז ככה:

 

APR מציעים תוספת של 25.6 כ"ס ו 4.9 קג"מ (מספקים "דיינו")

REVO מציעים שיפור של 40 כ"ס ו 5.5 קג"מ (לא מספקים דיינו)

UPSOLUTE מציעים שיפור של 40 כ"ס ו 6.9 קג"מ (לא מספקים דיינו)

GIAC מציעים שיפור של 25-40 כ"ס ו 8-10 קג"מ (מספקים דיינו ביוונית ללא השוואה לבלי צ'יפ על אותו הדיינו)

 

מה שאני לא מבין כמובן זה את ההבדלים הגדולים במומנט פה.

3 התוכנות האחרונות מספקות 40 כ"ס (בפוטנציה בשיא) ו GIAC מצהירים על כמעט פי 2 מומנט מ REVO?

אולי מישהו יעשה פה סדר? :)

 

הנתונים נלקחו מהאתרים של כל אחת מהחברות והמומנט הומר מ LB-FT ל KGM.

×
×
  • תוכן חדש...