Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדידה האמיתית היא מקורי מול משופר על אותו הדיינו ולא המספר הסופי שמופיע. זה מזכיר לי את הצ'יפים ל TWINCHARGER

כולם משפרים אותו הדבר רק שאצל חלק הדיינו המקורי מוציא 160 ואצל חלק 170+ ואז פתאום יש הבדל בין 203 כ"ס ל 218 כ"ס למרות שהתוספת היא אותה תוספת וזה רק הדיינו שמזייף בכיול.

 

כנס לכאן: http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_14tsi.html

ותראה בעצמך.

 

נראה לי שעדיף לפרסם את המדידה המקורית מול המדידה אחרי צ'יפ על אותו הדיינו לכל חברה רלוונטית ולא "כ"ס סה"כ 134" כאשר בבירור רואים שיש שיפור של 25 כ"ס ולא 13. כתוב אדום על גבי שחור. :-)

 

כל המספרים הגיעו מהאתרים של החברות הרלוונטיות.

להלן הלינקים:

 

GIAC:

http://www.giacusa.com/programs.php?mpid=840

 

APR:

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_14tsi.html

 

UPSOLUTE:

http://www.upsolute.com/index.php?option=com_upsolute&task=car&id=2455&id_marke=2&id_model=13167

 

GIAC:

http://www.revotechnik.com/resources/uploads/news/audi-a1-release-LR11-100749.jpg

פורסם
אף פעם לא הייתי חזק בחשבון

אבל רשום הספק מקורי 121HP. בדלק 98 אוקטן אחרי תוכנה 134HP סה"כ תוספת של 13כ"ס להספק המרבי המקורי

 

אז אני אפשט לך את זה (או לשאר הקוראים), למרות שהייתי מצפה ממי שמוכר עדכוני תוכנה להיות בקיא בתחום בו הוא מתעסק.

 

כש APR או כל אחד אחר לצורך העניין מפרסם את שיפור ההספק שלו, הוא לא עושה את זה על סמך "הספק מקורי" אלא על סמך מדידות מדוייקות על גבי דיינו (לפחות ככה זה אמור להיות). יעני, הוא אמור לבדוק את ההספק המקורי האמיתי ולא מסתמך על נתוני יצרן.

 

הוא לוקח רכב מקורי ומרים אותו על דיינו.

ואז צורב את התוכנה ומודד את הרכב שוב על אותו הדיינו.

למה על אותו דיינו? כי כל דיינו יתן תוצאה קצת שונה. זה כמו לשקול את עצמך על שני משקלים שונים.

 

APR פרסמו לצורך העניין דיינו שמראה שההספק המירבי המקורי הוא לא 121 אלא 109 ולאחר התוכנה הוא 134.

134 - 109 = 25 כ"ס שיפור.

 

GIAC לצורך העניין, לא פרסמו הספק מקורי נמדד על גבי הדיינו שלהם אלא רק את ההספק לאחר צ'יפ. אז הם מכריזים 153 כ"ס ומכיוון שהם לא פרסמו דיינו מקורי ניתן רק להניח שההספק המקורי הוא 122.

יכול להיות שהדיינו של גיאק מזייף למעלה? ראינו את זה כבר בהרבה מקומות.

יכול להיות שאם היינו מודדים את הרכב על הדיינו של גיאק, היינו מגלים שהוא זיהה 128 כ"ס במקור ואז השיפור היה שוב, רק 25 כ"ס?

 

הייתי מצפה מחברה רצינית לפרסם דיינו לפני ודיינו אחרי ואת זה ראיתי רק ב APR. שם כתוב אדום על גבי שחור (ולא צריך להיות גאון במתמטיקה בשביל לראות זאת) +25HP בנוסף לגרף שמראה בדיוק את השיפור על כל תחום הסל"ד הרלוונטי.

 

המינימום שאתה יכול לעשות, זה להיות פייר ולא לפרסם נתון מסולף. אם המוצר שלך טוב יותר הוא יהיה מוצר מנצח ולא בגלל שאתה אומר שהמתחרה הכי גדול שלך משפר בחצי ממך, כי זה פשוט לא נכון ואתה לא יכול להוכיח את זה.

פורסם
אז אני אפשט לך את זה (או לשאר הקוראים), למרות שהייתי מצפה ממי שמוכר עדכוני תוכנה להיות בקיא בתחום בו הוא מתעסק.

 

כש APR או כל אחד אחר לצורך העניין מפרסם את שיפור ההספק שלו, הוא לא עושה את זה על סמך "הספק מקורי" אלא על סמך מדידות מדוייקות על גבי דיינו (לפחות ככה זה אמור להיות). יעני, הוא אמור לבדוק את ההספק המקורי האמיתי ולא מסתמך על נתוני יצרן.

 

הוא לוקח רכב מקורי ומרים אותו על דיינו.

ואז צורב את התוכנה ומודד את הרכב שוב על אותו הדיינו.

למה על אותו דיינו? כי כל דיינו יתן תוצאה קצת שונה. זה כמו לשקול את עצמך על שני משקלים שונים.

 

APR פרסמו לצורך העניין דיינו שמראה שההספק המירבי המקורי הוא לא 121 אלא 109 ולאחר התוכנה הוא 134.

134 - 109 = 25 כ"ס שיפור.

 

GIAC לצורך העניין, לא פרסמו הספק מקורי נמדד על גבי הדיינו שלהם אלא רק את ההספק לאחר צ'יפ. אז הם מכריזים 153 כ"ס ומכיוון שהם לא פרסמו דיינו מקורי ניתן רק להניח שההספק המקורי הוא 122.

יכול להיות שהדיינו של גיאק מזייף למעלה? ראינו את זה כבר בהרבה מקומות.

יכול להיות שאם היינו מודדים את הרכב על הדיינו של גיאק, היינו מגלים שהוא זיהה 128 כ"ס במקור ואז השיפור היה שוב, רק 25 כ"ס?

 

הייתי מצפה מחברה רצינית לפרסם דיינו לפני ודיינו אחרי ואת זה ראיתי רק ב APR. שם כתוב אדום על גבי שחור (ולא צריך להיות גאון במתמטיקה בשביל לראות זאת) +25HP בנוסף לגרף שמראה בדיוק את השיפור על כל תחום הסל"ד הרלוונטי.

 

המינימום שאתה יכול לעשות, זה להיות פייר ולא לפרסם נתון מסולף. אם המוצר שלך טוב יותר הוא יהיה מוצר מנצח ולא בגלל שאתה אומר שהמתחרה הכי גדול שלך משפר בחצי ממך, כי זה פשוט לא נכון ואתה לא יכול להוכיח את זה.

 

 

בגרף המדובר של APR הפלוס 25 מדבר על ההפרש הגבוה בין הסטוק לעדכון תוכנה שלהם.

פורסם

נכון papa_carlos, זה מה שאמרתי. מה שאביחי טוען זה שמדובר בתוספת של 13 כ"ס.

אביחי, לגבי ה 109 כ"ס שכחתי לציין שמדובר בנקודה הנמוכה ביותר בסטוק (ב 6161 סל"ד) - טעות שלי. מעבר לכך מדובר בתוספת של 25 כ"ס ב 6161 סל"ד.

 

אתה יכול להמשיך להגיד שמדובר בתוספת של 13 כ"ס, הנתונים ימשיכו להראות שמדובר בתוספת של 25 כ"ס ב 6161 - אני לא הולך להמשיך להתווכח איתך על זה.

 

אתה בחרת להצטרף לדיון אז אנא ממך תצרף דיינו של סטוק מול GIAC על אותו הדיינו כדי שכולנו נוכל לראות כי באמת גיאק הוא הצ'יפ החזק ביותר למנוע הזה.

פורסם

ההספק המקורי של הרכב מגיע ב5000סל"ד!!

ב6000סל"ד ההספק יורד ל91כ"ס ועם תוכנה של GIAC הוא נישאר ב150כ"ס

לפי החישובים שלך אנחנו מקבלים תוספת של 59כ"ס!!!

מקובל עלי

 

 

 

אביחי

פורסם

לפי החישוב שלי אתם לא מספקים סטוק מול דיינו על GIAC ולכן כל המספרים שאתה נותן לא שווים את העמוד עליו הם נכתבים. ה "150 כ"ס" שלך מגיעים ב 6000 סל"ד?

נניח שאתה צודק, תביא את זה על נייר עם דיינו. אני רוצה לראות שאותו הדיינו שאומר 150 כ"ס עם גיאק יגיד 91 כ"ס בלי גיאק. אם הנתון יהיה כזה - כל הכבוד. עד אז, החברה היחידה שמספקת דיינו השוואתי היא.. APR.

 

אגב, בדיינו באתר של APR ב 6000 סל"ד יש 104~ כ"ס. לא 91.

 

בבקשה בבקשה אל תביא עוד מספרים בלי סימוכין, זה מתחיל לעייף. כדאי שתבין, אין לי העדפה מסויימת אלא רק העדפה לאמת ומכיוון שלא בפילוסופיה אנחנו עוסקים פה, לא קשה להביא מספרים מבוססים.

 

אני לא מבין מה הסיבוך, יש לך דיינו השוואתי שתומך בטענות שלך? תוכל להשתיק אותי בשניה ולצאת גדול.

פורסם

חבל שלקחת את זה אישית

בסך הכל תיקנתי אותך על טעות שכתבת

 

בימינו קיימת האפשרות לבוא ולהתנסות ולא רק להסתמך על נתונים שמפורסמים

 

 

וזה מה שאני ממליץ גם לפותח השרשור

 

אביחי

פורסם

"

הA1 התמונה שלי:

השיפור מורגש מאוד ביציאה מהמקום ומגלגול גם,לגבי הדלק ההבדל קטן אלא אם אתה דורך עד הסוף...

יש לציין שהצ'יפ שמותקן אצלי של Giac שלדעתי עושים עבודה מדהימה...לא ניסיתי אחרים,אבל לפי החיפוש שלי אף אחת לא מציעה את אותו המספרים שג'יאק מציעה.

מה אתה עוד רוצה לדעת?

"

 

 

ראשית תודה על התגובות.

 

שגיא,

יצא לך להכנס למוסך לאחר שידרוג כזה? חשוב לי להבין שזה בוודאות לא מבטל את האחריות של הרכב.

ובתור אחד עם רכב כמו שלך (אגב הרכב ידני) שסה"כ נהנה מהנסיעה שלו ולא מתכוון "לרדת למסלולים" (וכמו שציינתי מקודם אחרת הייתי רוכש רכב אחר), היית ממליץ לי על שידרוג כזה? ומה שמעניין אותי זה לא נתוני המחשב או המדידות, האם הרכב יספק 139 כ"ס או 145 כ"ס או שהאם הוא יאיץ ל- 100 קמ"ש ב- 8.4 ש' או ב- 8.9 ש' וכד'..... אלא איך זה מורגש ביום יום האם בעת לחיצת דוושת הגז באמת מורגש שיפור מובהק.

פורסם

לפי איך שזה נראה במוסך אז רכבים שמגיעים גם מדבקות של תוכנות שמוכרות לכולנו יוצאים משם בשקט.

לפי דעתי הבעיה תצוץ כאשר לרכב תהיה בעיה רצינית .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

×
×
  • תוכן חדש...