Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפליקציית חנייה? :headscratch:

אני סקרן לגבי אם קיים בכלל.

אני משתמש בפנגו לגיבוי (מאז שפעם אחת שכחתי את האיזיפאק...), ונהנה. אין בעיות עם זה.

משיחה שערכתי עם פקח עקב הסקרנות שלי, מסתבר שהמחשב שנמצא על הפקחים מסתנכרן עם הפנגו, וכך לא תחטוף דוח.

אבל אני עדיין מאמין ב"לך תגיד את זה לפקח, אולי לא אמרו לו...", אז אני גם משאיר פתק אם אני כבר איתם.

עלות השירות: פחות מ-5 ש"ח לחודש, פלוס עלות כמה שחנית, פלוס עלות השיחה להפעלה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

פנגו גאוני פשוט. ציטוט מהאתר שלהם:

 

שירות חניה מהסלולרי ניתן ללא דמי מנוי וללא התחייבות. העלות לשירות חניה מהסלולרי היא בגין זמן החניה בפועל, מה שהופך את השימוש בשירות ליעיל והחסכוני ביותר מכל אמצעי התשלום האחרים העומדים היום לרשות צרכן חניה.

 

תתקין בלי לחשוב פעמיים. הוא גם מודיע לך כשפקח ניסה לעקוץ אותך:

 

vcftzldzjzt4.jpg

Stay Dirty

פורסם
הבנתי שהפאנגו יקר מאוד ושהרבה אנשים לא מרוצים מהשרות/התוכנה.

יקר מאוד? המחיר זהה לכל דרך תשלום אחרת (+0.5 שקל עבור פעולה דרך התוכנה - אתה לא חייב להשתמש בה).

לא מרוצים מהשרות? איזה שרות כבר יש? הכול ממוחשב.

לא מרוצה מהתוכנה? תחייג ותשתמש בלי תוכנה. גם תחסוך שקל על הפעלה+כיבוי.

 

אם אתה גר באחת מהערים הנתמכות, תשתמש בסלופארק.

לטענתם הם לא לוקחים 0.5 שקל על פעולות.

פורסם

4.9 זה המחיר של שירות התזכורות, כדי שלא תשכח לחדש את החנייה. אתה לא חייב להירשם לשירות הזה.

 

 

תשלח תזכורת SMS כ-10 דקות לפני סיום המועד החוקי של החניה. מחיר השירות הינו 4.90 ש"ח לחודש לרכב ללא הגבלה של תזכורות. מבצע חודשים ראשונים חינם לנרשמים דרך האתר !!!

 

למעלה כתוב בגדול:

The service is without membership fees. Payment is only for the actual parking time

Stay Dirty

פורסם

לא,

4.9 שקל זה עבור שירות שליחת SMSים לפני שנגמרת החניה

תגיד במעמד הכניסה לשירות שאתה לא מעוניין

ואז יש 0 דמי מנוי

×
×
  • תוכן חדש...