Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק שתגיע כבר... יצאה נשמה!

אני אמור לקבל באפריל, ובינתיים הרכב שלי הלך טוטלוס :mm_cry:

עכשיו צריך לשכור רכב עד אפריל... מצידי שתגיע בצבע צואה רק שתגיע כבר!

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אמנם שתיהן נמצאות באותה קבוצה אבל האלטו נופלת מהפיקנטו בכל קטגוריה.

מכיוון שמדובר בדגם 1.25 האוטומטי בעל 85 כ"ס מומנט 12.3/4000, היא קרובה יותר לסוזוקי ספלאש הגדולה מעט והיקרה בהרבה ממנה 94 כ"ס מומנט 12/4800 .

במקרה זה לזמן ההמתנה הממושך אין כל חשיבות עבור הקרוב שלי.

זמן ההמתנה למי שמזמין פיקנטו היום הוא כחודשיים .

 

מי שמזמין היום פיקנטו חותם על אספקות מאי ויתכן גלישה ליוני תלוי בדגם \ גוון \ מנוע.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
בדיוק על זה אני מדבר.

רוב אלה שמזמינים רכב, לא הולכים ברגל, בינתיים הם נוסעים במשהו.

כשעומדת למישהו האלטרנטיבה להזמין מכונית ספרטנית ב-60 אלף ולקבל עוד שבועיים או חודש ולעומת זאת להזמין מכונית מאובזרת יותר ב-63 אלף ולחכות חצי שנה, מן הסתם אין שום בעיה לחכות.

מה עוד שזמן ההמתנה של חצי שנה היה לאלה שהזמינו בגל הראשון של יבוא הרכב לארץ. גם לאלטו חיכו חודשים רבים עד שהגיעה.

אף אחד לא חייב להזמין בגל הראשון ועוד להיות שפן נסיונות של דגם חדש.

תמיד אפשר לחכות שנה ולהזמין כשזמני ההמתנה הופכים לסבירים יותר.

.

 

אם עוסקים ספציפית בפיקנטו, אני לא חושב שזמן המתנה של 7 חודשים הוא הגיוני כשיש "מעבר לכביש" את בת דודתה העונה לשם i10. ההבדלים ביניהן לא כל כך גדולים ששווה לחכות 7 חודשים למרות שאני מודה שהעיצוב של הפיקנטו משובב נפש.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני התעניינתי ב-i10 אחרי שכאמור הרכב שלי הלך טוטלוס וזמן ההמתנה לפיקנטו שלי הפך להיות קריטי.

ה-i10 המקבילה לפיקנטו (מנוע 1.25, 4 ח"ח, רדיו מובנה) עולה 88,000 ש"ח! כ-12,000 ש"ח יותר מהפיקנטו הטובה ממנה. יונדאי לא הסכימו לעשות לי שום הנחה, ואפילו הם הודו שיתרונם הגדול מול הפיקנטו הוא רק בזמן האספקה המיידי ובתוכניות המימון שהם מציעים. הלוואה ללא ריבית אמנם יכולה לחסוך לי כמה אלפי שקלים, אבל לא 12K... ועוד בסוף אני מקבל רכב פחות טוב (מעבר לעיצוב היפה יותר, בפיקנטו יש 6 כריות אוויר לעומת 4 ב-i10, ובקיה מקבלים 7 שנות אחריות).

 

יש גם דגם של i10 זול יותר מהפיקנטו, עם מנוע 1.1. אבל הוא מדיף ריח זול... רדיו עם פאנל נשלף, חלונות אחוריים ידניים ואין הרמת חלונות בנעילה. עדיף לנשוך את השפתיים ולחכות עוד כמה חודשים בשביל רכב טוב יותר.

פורסם

כמובן שיש מי שגוזר קופון. חברות ליסינג קנו את הרכב הזה בהנחה גדולה ממחיר המחירון ועכשיו מוכרים אותו במחירון מלא של רכב חדש לחלוטין, אבל עם רישום ליסינג.

 

כשתיגמר תקופת ההמתנה, לך תסביר לאנשים שהרכב לא באמת היה בליסינג.

פורסם
אם עוסקים ספציפית בפיקנטו, אני לא חושב שזמן המתנה של 7 חודשים הוא הגיוני כשיש "מעבר לכביש" את בת דודתה העונה לשם i10. ההבדלים ביניהן לא כל כך גדולים ששווה לחכות 7 חודשים למרות שאני מודה שהעיצוב של הפיקנטו משובב נפש.

כששההפרש הוא מעל 5 אחוז, במקרה הזה יתרון הזמינות הופך לחיסרון, בפרט שלא מקבלים מוצר טוב יותר.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.


×
×
  • תוכן חדש...