Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מעסיק אמור להפריש לי לקרן פנסיה כל חודש וחודשו,או הוא גם רשאי כל תקופה מסוימת(נניח רבעון) או שמגיעים לסכום מסוים של כסף ואז להפריש לקרן הפנסיה?

כי בתלוש שכר אני רואה שיש ניכוי עבור קרן הפנסיה שלי,וקרן הפנסיה אומרים שלא קיבלו שום שכר,אבל אכן נפתח קרן פנסיה עבורי

תודה

פורסם
האם מעסיק אמור להפריש לי לקרן פנסיה כל חודש וחודשו,או הוא גם רשאי כל תקופה מסוימת(נניח רבעון) או שמגיעים לסכום מסוים של כסף ואז להפריש לקרן הפנסיה?

כי בתלוש שכר אני רואה שיש ניכוי עבור קרן הפנסיה שלי,וקרן הפנסיה אומרים שלא קיבלו שום שכר,אבל אכן נפתח קרן פנסיה עבורי

תודה

 

יש השהיה מסויימת בתשלום לקרן הפנסיה לא יותר מכמה ימים או שבועות. אם מדובר בחודש הראשון יתכן שהתשלום טרם הועבר, אבל אם מדובר בתקופה יותר ארוכה מדובר בבעיה כיון שהכסף שלך אינו מועבר ליעדו אלא, כנראה, נשאר אצל המעסיק. דרוש מהמעסיק להעביר את הסכום ליעדו באופן מיידי, אחרת אתה עלול להפסד זכויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפעמים המעביד משלם בצ'ק, ואז עד שהוא מגיע לחברה ומפקידים אותו עוברים עד שבועיים.

לכן יש אופסט של כמה שבועות.

אם הוא מעכב יותר מכך, זה לא בסדר.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...