Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5269 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

מחפש רכב מנהלים אחזקה שתהיה סבירה, דלק כנ"ל.

סביב 60K

שנתונים 2005-2007

עשיתי קצת שוק בפורום.

מה שבא בחשבון בשלב זה- סקודה סופרב, יונדאי סונטה, פורד מונדאו, נורא רציתי וולו בהתחלת החיפושים אבל אני כבר מבין די טוב שזו לא אותה הליגה של אחזקה ואני די יורד מזה.

בבקשה דיעות לגבי האפשרויות מנסיונכם.

אם למישהו יש רעיונות נוספים אני אשמח

פורסם

יונדאי סונטה,

נמכרת במחירים מצחיקים,

אמינה לא פחות מידידותיה היפניות, מציעה תמורה נאה למחיר, לא יקרה לתחזוקה ועושה את העבודה שלה.

גם פורד מונדאו לדעתי טובה מאוד. אבל כנראה יותר רגישה מהיונדאי לנושא של טיפולים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מאזדה 6 ,0 תקלות אמינה ,זריזה, מפנקת !

אני מוכר עוד חודש שנת 07 קצת מעבר לתקציב שלך אבל בונבוניירה ,צור איתי קשר ב ה.פ אם מעניין אותך.

יודאי סונטה רכב טוב וזול

סקודה ספורב מצויינת רק יקרה לאחזקה רכב גרמני ,איך תמכור אותה אחר כך ?

ממליץ מאזדה 6.

פורסם

ממתי סקודה זהו רכב גרמני?

ומזאת אומרת איך הוא ימכור אותה?

כמו שאתה מוכר את המאזדה 6 שלך בדיוק.

נמאס מהתשובות הלא מפורטות האלו!

לענינינו תנסה לבדוק גם את ה 407 בתקציב שלך יכול להכנס רכב משנתון מתקדם מאד.

כמו כן ברכבים האלו כדאי שתיהיה הסטורית טיפולים מלאה אתה אף פעם לא יכול לדעת על מה אתה נופל.

במצב כזה הייתי הולך על הרכב השמור ביותר, כולם רכבים טובים

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

תכניס גם את המאליבו 3.5 ליטר למשוואה.

 

היא חסכונית יחסית, זולה לטיפול וביטוח (כל עוד לא צריך חלפים יעודיים מ UMI) נוחה וזולה יחסית לקנייה עקב ירידת ערך גבוהה (יתרון במקרה שלך כרוכש בתקציב מוגבל).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המאליבו מטחנת דלק ועם umi לא הייתי מתעסק.

האם מאזדה 6 ו ומונדאו לא חולקות אותה פלטפורמה?

סופרב נשמעת כמו אופציה מעניינת תדבר עם רון ממוסך רון תשאל אותו לגבי עלויות אחזקה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
המאליבו מטחנת דלק ועם umi לא הייתי מתעסק.

האם מאזדה 6 ו ומונדאו לא חולקות אותה פלטפורמה?

סופרב נשמעת כמו אופציה מעניינת תדבר עם רון ממוסך רון תשאל אותו לגבי עלויות אחזקה.

 

כבר נאמר כאן ע"י בעלי מאליבו (ביניהם אני ) שממוצע היא עושה 8.5 - כמו רוב ה 2 ליטר. לתוך הפקקים בעיר לא נכנסים עם אף רכב מנהלים - שם כולן עושות בסביבות 7 וגם המליבו כך.לעיר נוצרו אלטואים למיניהם שאתה יושב בהם כמו בתוך קלמר.בבין עירוני ארוך היא עושה 12-13.

UMI - בשביל מה ? היא כמו רנו מגן - לא רואה מוסך.והכיף בלחיצה בא כבונוס .(שעולה הרבה).

פורסם

תודה רבה חברים על התמיכה.

לגבי 407-זה כבר לא הפיג'ו עם התקלות והאחזקה המטורפת? כי לפי מה שהבנתי זה רכב מאוד נוח ומפנק ואם אכן מישהו מכם מכיר גם אמינות טובה וזו לא האחזקה הידועה לשימצה של לובינסקי...אז זה גם נראה לי נכנס חזק כאופציה, מה אתם אומרים?

לגבי סקודה, אני יודע שזה של פולקסווגן אבל גם הטיפולים והחלפים בהתאם? הסופרב נראה לי אחלה רכב אבל לא הייתי רוצה להכנס להוצאות של פאסטס איתו...דרך אגב מלא מוניות לשעבר בשוק כאלה...

פורסם
המאליבו מטחנת דלק ועם umi לא הייתי מתעסק.

האם מאזדה 6 ו ומונדאו לא חולקות אותה פלטפורמה?

סופרב נשמעת כמו אופציה מעניינת תדבר עם רון ממוסך רון תשאל אותו לגבי עלויות אחזקה.

המאליבו יותר חסכונית מהמונדיאו.

 

היו לנו שני מאליבו (2005 ו 2009) ועכשיו מונדיאו חדשה. המאליבו הישנה היתה.הכי חסכונית, אחריה המאליבו החדשה ובסוף בהפרש קטן המונדיאו.

 

כולן עם אותו הנהג ואותו השימוש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא התכוונתי שסופרב זה רכב גרמני אני התכוונתי שלהחזיק אותה זה להחזיק פאסאט חלפים יקרים מאוד תבדוק ותשווה.

ולא!!! חברי היקר הוא לא ימכור את הסופרב בעלת מנוע 2400 לרוב מונית לשעבר ובשנתונים שהוא מחפש יש אולי דף אחד מסכן ביד 2...

אתה משווה את זה למכירת מאזדה 6 ? כן ידוע לי שהיום השוק מוצף בליסינג ,ואף אחד כמעט לא מקבל מחיר מחירון ויכול להיות שיקח זמן עד שהמאזדה 6 תימכר אבל סקודה ספורב יקח הרבה יותר זמן .

פגו 407 יש לנו במשפחה שנת 07 רכב מדהים רחב ידיים מפנק ,תופס את הכביש כמו שצריך , זולה , אבל בלי סוף במוסך...

זה דעתי האישית ל407 שאני מכיר .תבדוק .

בהצלחה

פורסם

יצא לי לראות 407 מחברת ליסינג, אבל עם איזה 55-60 אלף ק"מ (לרכב בן 3-4 מליסינג, זה כלום, זה אשכרה ק"מ של רכב פרטי),

הבעיה שאני לא זוכר באיזו חברה זה היה, אני חושב שזה היה באלבר...

בדוק את זה, הוא יכול להיות אקזמפלר ראוי, אולי זה אפילו היה בליסינג פרטי...

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הייתה כתבה השבוע ב'ממון' בידיעות אחרונות על רכבי יד 2 בנוגע לקניה כרכב משומש.

 

ההמלצה הייתה למאזדה 6...

 

לדעתי גם הונדה אקורד תהיה בחירה שפויה. כיף לנהיגה. רכב מפנק.

 

סונטה- לא להתקרב אפילו בצחוק.

 

407- יצא לי לנסוע עליה המון. נוחות מטורפת. צריכת דלק טובה. מרווחי טיפולים גדולים יותר מהיפנית. והטיפולים לא יקרים.

מה שכן, היה לי נסיון עם 407 בת שנתיים/שלוש ולא ישנה יותר. אבל נראה שהיא מחזיקה יפה.

 

ועוד בנוגע לפיז'ו: אין לי מושג למה יוצא להם שם של רכב בעייתי. אצלי לא הייתה שום תקלה ברכב.

 

סקודה- לדעתי לא מחזיקות יפה. אחרי 3 שנים הן מתחילות להתפרק. מתחילים קרקושים מכל הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...