Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5268 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה לגבי האוונסיס? או B4 - יש ממנה כל כך הרבה...

אוונסיס נכנסת בתקציב שלי? אני ממש לא רוצה לרדת בשנתונים לכוון 2004 וכאלה...

פורסם

האמת חברים אתם מאוד עוזרים לי.

לא ידעתי שסקודה זו אחזקה כמו פולקסווגן למרות שזה לכאורה אותה חברה.

הופתיעתי לראות מישהו כל כך נחרץ נגד היונדאי כי חוות הדעת שקיבלתי על הסונה הייתה מעולה כולל הכל, אמינות אחזקה, תמורה למחיר, הכל.

אני כרגע עוצר ובודק את הנושא של ה-407 ברצינות, מישהו יכול לתת סדרי גודל של אחזקה ותקלות? זה דומה לפולקווסגן?

פורסם

דרך אגב לגבי הסופרב-אין מצב בעולם שאני קונה מונית לשעבר עם כל הכבוד, למרות שאתם יודעים-בסופו של דבר הכל עניין של מחיר, אבל זה צריך להיות מחיר ממש שחיטה ככה שגם כשארצה למכור אותה-אחרי חצי שנה נסיונות וירידה לרצפה לא יכאב לי הלב...

פורסם

כבר הצעתי בשרשור אחר ודומה לבדוק את הפוקוס 2 ליטר.

אמנם היא משפחתית ולא רכב מנהלים אבל היא מרווחת למדי, זריזה ודיי מאובזרת והיא תהיה גם חסכונית יותר.

בתקציב שלך ייכנס רכב ממודל 2006, אולי 2007 אבל ההסתייגות הקטנה היא שנמכרו מעט מאוד כאלה ויקח לך קצת זמן למצוא אחת למכירה.

פורסם

לגבי ה407 הרכב מצוין המנוע נחמד צריכת דלק שפויה + אין בעיות חשמליות כמו שהשמועות אומרות המגבלה היחידה היא תיבת ההילוכים הal4 מצד אחד תיבה מדהימה שמתנהגת מאוד דומה לידני אך לא רובוטית(אתה חייב לעשות נסיעת מבחן כי לא כולם אוהבים את ההתנהגות שלה) מצד שני אוהבת לשבוק חיים מוקדם יחסית בסביבות150k עלות השיפוץ במורשה יקרה מאוד אך הם בערך היחידים שיודעים לשפץ אותה..

פורסם

למי יש ניסיון עם אוונסיס? מישהו העלה את האפשרות הזו ואני בחיפוש ראיתי שאפשר עם קצת מתיחה של התקציב וקצת ללחוץ את המוכר להשיג 2005-2006 כזו.

זה ברמה של המכוניות שעלו קודם?

פורסם

אוונסיס רכב מצוין הבעיה ברכב היא הגיר שדי מסרס אותו, קח בחשבון שהרכב פחות מרווח משאר הרכבים שצוינו פה,היא יותר מוגדרת כמשפחתית גדולה מאשר רכב מנהלים, המתחרה של הרכבים שצוינו כאן היא הקאמרי והיא אינה נכנסת בתקציב.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...