Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על הערכה? מישהו התנסה/מכיר את חברה הזו? מחכה להמלצות

 

 

אגב,אני מתכוון להגביר בעזרתה 2 מגברים של 4 ערוצים, ו-2 סאבים.

היא פשוט נורא זולה. אשמח לתגובות

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

390 ש"ח על ערכת חיווט ?:shock: :shock:

 

למה לא הערכת הנ"ל לא תספיק? כבל? פיוז?

 

יש משהו שאפשר לשדרג ולגרום לה להספיק לצורך שלי?

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

אני מתכוון להגביר איתה מורל פולס,זוג 6X9, ו2 סאבים של קיקר קומפ (150RMS)

זה נחשב לסאב לא בעל עוצמה גבוה.

עדין לא תספיק ?

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

קודם כל זה זול בגלל שזה לא נחושת, זה אלומיניום מצופה נחושת (CCA).

דבר שני, הערכה השניה שהמליצו לך עליה היא מעולה והיא משמעותית יקרה יותר בגלל שהכבלים גדולים יותר והכבלים גם עשויים נחושת אמיתית (OFC) ולא מצופים.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אני רואה שעדיין אנשים לא מבינים שצריך להשקיע בחיווט טוב גם ולא רק ברכבים שלהם!

מה בידיוק יקר ב390 שקלים לערכה שכוללת כבל 4G אמיתי ועוד,הסאונד קווסט מלא יותר בבידוד ולא בנחושת.

גמישותו האדירה עושה את ההתקנה לפשוטה ואיכותית יותר.

ממליץ בחום על הערכה של ה4G לדעתי שווה כול שקל!

 

אדי.

פורסם

אתה צודק ב100%.

היא יקרה יחסית לערכת 8AWG שהוא הביא. ושוב, הסברתי גם בדיוק למה.

390 שקל זה ממש ממש לא יקר לערכת התקנה איכותית+.

לא אומר שסאונד קווסט זה זבל, אבל זה עדיין מותג זול יותר ופחות איכותי בהשוואה לקנו.

גם אם שניהם מיוצרים בסין.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

זאת אחלה חברה אבל מצטרף להמלצות שמעליי, לגבי חיווט 4G. בכל אופן אם אתה מחפש לחסוך, תקנה כבלים בנפרד. תשקיע בRCA איכותי, כבל רמקול איכותי אבל לא במחיר מטורף (לא כאלה שנמכרים תמורת 20 ש"ח למטר).

כבל מתח אם אתה מחפש לחסוך אתה יכול להישתמש בכבל רתכת 25 מילימטר ריבוע, לא הכי נוח לעבודה אבל ברגע שהוא מותקן זה כבר לא משנה.

אל תחבר 2 מגברים עם 8G אפילו לא עם 8G איכותי.

פורסם

מה לעשות שההגיון הפשוט אומר שעל מערכת שלא עולה על 2000 ש"ח לא הגיוני מבחינתי להוציא כמעט 400 ש"ח רק על חיווט.(עוד לא דיברנו על מכס,החוק החדש עוד לא נכנס לתוקף)

700 ש"ח בחודש זה כל מה שיש לי ואני עובד 24/7 ועניינים. שומר עליכם בכבוד.

 

אם כך ערכת חיווט של 4 גייג' סטנדרטית, תגביר לי 2 מגברים 2 סאבים + קומפ' , ו6X9 ?

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

פורסם

כמו שכבר אמרתי בעבר, הכל בפרופורציה ואתה צודק,אין שום צורך בחויוט בצצב שלך. רק אם אתה תרצה לשדרג למשהו הרבה יותר רציני. תקנה כבל של רתכת כמו שהצליצו לפני

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

מצעד אחד אתה צודק למה לך להשקיע אם היום יש לך מערכת ב2000 שקלים,אבל יכול להיות שמחר תהיה לך מערכת ב10000 שקלים ואז אתה תגיד "אויי שייט!! צריך להחליף חיווט!"ובסוף אתה מגלה ששלמת פעמיים על חיווט ושילמת פעמיים על התקנה כי חיווט צריך להתקין.

עדיף להוציא עוד 100-200 ולשכוח מי זה להרבה זמן ולהחליף ולשדרג את המערכת ללא צורך בהתקנה של חיווט חדש,תזכור חיווט איכותי עובר איתך מכוניות!

ככה אני עשיתי,עם אותו חיווט כבר שנים,רק הוספתי 0 של קלו ומפצל ל4 של 4G:-P

 

אדי.

פורסם

עוד פעם, אדי אתה צודק ב100%.

+1000000

 

חיווט איכותי יעבור איתך רכבים בכיף, כמו גם רמקולים ומגברים וHU.

אין שום בעיה לפרק ולהתקין מחדש. אם אתה עושה זאת לבד, זה אפילו יותר משתלם.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

הבנתי אתכם. תודה. בכל אופן - מה ערך הפיוז שדרוש להחזיק את כל המערכת הנ"ל?

“If one day the speed kills me, don't cry. Because I was smiling.”

בעבר: ibiza CUPRA 2007

LEON fr 2007

בהווה: 2011 ibiza tsi

×
×
  • תוכן חדש...