Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלום או חלם


ישה
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-FIA לא אישרו את המסלול. הם התחכמו והביאו נציג FIA ממדינה אחרת, גם הוא לא אישר את המסלול. כנראה שיאושר להם לבצע נסיעות ראווה מדודות בזמן ולא מירוץ וללא עקיפות.

__________________

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

טוב שנזכרו יום לפני לאשר את המסלול.

 

מעניין אם יש אישור משטרה/מכבי אש, שיכולים לבטל את הארוע.

I don't drive fast, I fly low

פורסם

לא מפתיע.....

 

יגאל איפה אתה, אני עדיין ממתין פה עם המטר והמילון הצרפתי. עזוב מסוק בשביל להקיף את המסלול אפשר גם עם קורקינט, רגיל לא חשמלי.

 

שיטת המצליח ואם אפשר לחסוך אז כמה שיותר.

אברה קדברה

פורסם
....עזוב מסוק בשביל להקיף את המסלול אפשר גם עם קורקינט, רגיל לא חשמלי.

 

:lol: :lol: :lol:

אתה אדם בלי לב :wink:

 

אבל ברצינות - המסלול נראה מוזר ולא ברור לי נושא הבטיחות שלו.

או במילים אחרות - לי הוא נראה סוםר לא ביטחותי.

 

ראיתי איפשהו מקודם שמבחינת דרישות FIA לאורך מינימלי של המסלול 1.2 ק"מ מראש לא מספיק.

אם זה אכן נכון - אז לא ברור לי איך חשבו לקבל אישור למשהו שמראש לא עומד בדרישות....

 

כבר הבנו שכל הסיפור הזה בדיחה.

לאמרות שהחלטתי לא להוציא כסף על הביקור באירוע - אני מכל הלב מקוה שבסוף רכבים יעלו על המסלול.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ישה עד עכשיו היית בסדר איתנו, מה התהפכת עלינו פתאום :-)

 

יש אישורים ממנהלת הFIA, אין שום בעיה עם המסלול והכל תקין.

 

וCROC מחר יעלו על המסלול לא רק מכוניות פורמולה אלא גם מכוניות דריפטינג, קארטינג ואופנועים.

פורסם

יופי שיעלו.

אתה יכול להרגע - אירועי דריפטינג, קארטינג ואופנועים היו כאן הרבה לפני ויהיו הרבה אחרי.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
ישה עד עכשיו היית בסדר איתנו, מה התהפכת עלינו פתאום :-)

 

יש אישורים ממנהלת הFIA, אין שום בעיה עם המסלול והכל תקין.

 

וCROC מחר יעלו על המסלול לא רק מכוניות פורמולה אלא גם מכוניות דריפטינג, קארטינג ואופנועים.

 

מי הולך לנהוג / להתחרות בקרטינג? אותה נבחרת פורמולה ישראל או אחרים? היו מיונים לקרטינג גם?

Push it to the Limit...and then some more

פורסם

נציג הפורמולה,

 

אתה באמת עושה רושם של אדם רציני אבל תעשה טובה, ראיתי תמונות של המסלול שאתם לא פירסמתם פה (קרובי משפחה אילתיים עם גישה לנמל ולמסלול- המסלול לא בטיחותי, נקודה.

 

זה מתחיל בעיקולים שאם הנהג נכנס לתת היגוי הוא נכנס לתוך הטריבונה, זה נמשך בעמודי תאורה עם מיקום מפוקפק וסופר לא בטיחותי וזה מסתיים בפנייה אחת שתת היגוי במהלך הפנייה שם יסתיים בתוך הים.

 

קרובי משפחה שלי עדיין מסתלבטים שאם רכב אחד יפספס בקצת יהיה להם עוד אתר צלילה....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ה-FIA לא אישרו את המסלול. הם התחכמו והביאו נציג FIA ממדינה אחרת, גם הוא לא אישר את המסלול. כנראה שיאושר להם לבצע נסיעות ראווה מדודות בזמן ולא מירוץ וללא עקיפות.

 

ישה עד עכשיו היית בסדר איתנו, מה התהפכת עלינו פתאום :-)

 

יש אישורים ממנהלת הFIA, אין שום בעיה עם המסלול והכל תקין.

 

וCROC מחר יעלו על המסלול לא רק מכוניות פורמולה אלא גם מכוניות דריפטינג, קארטינג ואופנועים.

 

 

את ההודעה הבאתי מהשרשור בפורום אספנות מאת כותב שבד" כ בעל מידע אמין.

 

אני שמח מאוד לשמוע שזה לא כך , ומאחל לנו ולכם הצלחה..

 

ועצה שאף אחד לא שומע.

 

על אף שמכירת הכרטיסים צולעת ( שוב לפי מידע שחברים כותבים כאן ) שבטח משבש את התחזיות הכלכליות של היזם המלצתי , תחזירו לאנשים את הכסף ששילמו למיונים גם אם לא לכולם מגיע לפי האות היבשה, בטח ובטח לאלה שהובטח להם בצורה זו או אחרת שיוחזר להם הכסף..

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

נכון ליום שבו נכתבה ההודעה על אי האישור לא היה אישור, אם נציג הפורמולה היה עונה לעניין הוא אולי היה אומר שהם ביצעו שינויים רבים במסלול כדי להתאים אותו לתנאים מינימליים של בטיחות כדי לקבל אישור קיום אירוע...

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

בקארטינג משתתפים חלק ניכר ממי שהיו פעילים בשנים האחרונות, עמבה שהתעוררו וכמה חדשים.

כל מי שעם קארטינג, נסיון, וערך קורס של הרשות יכול להשתתף.

 

פרטים בבלוג שלי, וגם באתר מייקארט ובהתאחדות.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם
בקארטינג משתתפים חלק ניכר ממי שהיו פעילים בשנים האחרונות, עמבה שהתעוררו וכמה חדשים.

כל מי שעם קארטינג, נסיון, וערך קורס של הרשות יכול להשתתף.

  • צריך קרטינג אישי? או שיש להם להשכרה?
  • קורס של איזה רשות? אם יש רשיון קרטינג מאחד הסניפים בארץ זה תופס?
  • מתי זה פורסם ואיפה? למי היה צריך לפנות בשביל להירשם?

Push it to the Limit...and then some more

×
×
  • תוכן חדש...