Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עכשיו בדרך לבצפר, יש לי מסלול קבוע שכל בוקר אני עובר בו.

 

בקיצור אני באתי בנתיב לפנות ימינה, אותתי, הגעתי כ60 מטר מהרמזור ב50 קמש בערך, פתאום רכב יוצא מהנתיב של רמזור (ממשיך ישר), והוא לוקח לי את הנתיב.

 

אני ישר נותן ברקס בהדרגה (מהירה) עד שהגעתי למצב של חריקה, אין ABS ננעלו הגלגלים.

 

בקיצור, פגעתי בו ב20 קמש ככה, הזזתי אותו קצת, הוא המשיך וברח ואני רדפתי אחריו קצת ולבסוף וויתרתי(אחרי 100 מטר).

כל מקרה לא קרה כלום, האוטו שלי נקי, גם שלו נראה נקי.

 

מי אשם לדעתכם, ותפרטו.

 

 

אם יש שגיאות, כתבתי מהפלאפון.

 

מנהלים אם יש בעיה תגידו בפרטי ואני יתקן

פורסם
עכשיו בדרך לבצפר, יש לי מסלול קבוע שכל בוקר אני עובר בו.

 

בקיצור אני באתי בנתיב לפנות ימינה, אותתי, הגעתי כ60 מטר מהרמזור ב50 קמש בערך, פתאום רכב יוצא מהנתיב של רמזור (ממשיך ישר), והוא לוקח לי את הנתיב.

 

אני ישר נותן ברקס בהדרגה (מהירה) עד שהגעתי למצב של חריקה, אין ABS ננעלו הגלגלים.

 

בקיצור, פגעתי בו ב20 קמש ככה, הזזתי אותו קצת, הוא המשיך וברח ואני רדפתי אחריו קצת ולבסוף וויתרתי(אחרי 100 מטר).

כל מקרה לא קרה כלום, האוטו שלי נקי, גם שלו נראה נקי.

 

מי אשם לדעתכם, ותפרטו.

 

 

אם יש שגיאות, כתבתי מהפלאפון.

 

מנהלים אם יש בעיה תגידו בפרטי ואני יתקן

 

אם נכנסת בו אז אתה אשם

פורסם
אם נכנסת בו אז אתה אשם

 

הרבה אמרו לי.

 

מצד שני זה דפוק, הנתיב שלי, כל אחד יכול להפתיע מתי ששבא לו?

 

כל מקרה זה לקח, וגם הוא ברח.

פורסם
אם נכנסת בו אז אתה אשם

 

קביעה חסרת בסיס.

השאלה "מי נכנס במי" היא חסרת חשיבות בכל מקרה של ניתוח תאונה.

 

במקרה הספציפי הזה, מהפרטים שתוארו אין כאן אפילו עבירה של אי שמירת מרחק שכן הרכבים היו בנתיבים שונים, והנהג השני סטה מנתיבו מבלי לוודא שהנתיב הסמוך פנוי.

יש גורמים נוספים שיכולים להשפיע, כמו מהירות בהתאם לתנאים, המרחקי בין הרכבים בעת הסטיה ועוד, אבל איש לא יחקור אותם בתאונה קלה כזו.

פורסם
קביעה חסרת בסיס.

השאלה "מי נכנס במי" היא חסרת חשיבות בכל מקרה של ניתוח תאונה.

 

במקרה הספציפי הזה, מהפרטים שתוארו אין כאן אפילו עבירה של אי שמירת מרחק שכן הרכבים היו בנתיבים שונים, והנהג השני סטה מנתיבו מבלי לוודא שהנתיב הסמוך פנוי.

יש גורמים נוספים שיכולים להשפיע, כמו מהירות בהתאם לתנאים, המרחקי בין הרכבים בעת הסטיה ועוד, אבל איש לא יחקור אותם בתאונה קלה כזו.

 

תשמע נסעתי לפני זה מהר אבל באתי לפניה ב50 ככה ובלמתי, פתאום אני רואה אותו יוצא.

 

אם אני הייתי במצב קלו, הייתי שם קיק של החיים ויוצא מזה, אבל הטיפש לא האיץ בכלל, סתם יצא ואותת והתקדם לאט לפניה.

 

מעשית הוא הפתיע אותי, הוא לא היה בסדר, מבט שלו למראה היה מונע את זה.

(הרכב שלי ירוק ונסעתי עם אורות), אם הןא לא ראה זה בעיה שלו.

 

קיצור מזל שהוא לא חשב הרבה וברח, לא היה לי כוח לריב בבוקר.

פורסם

גם בגלל סגנון הכתיבה שלך וגם בגלל מיעוט הפרטים שסיפקת, לא ניתן לקבוע מי אשם.

 

כתוב את כל סיפור התאונה מהתחלה, תן יותר פרטים, כתוב יותר מאורגן ולא כאילו אתה מדבר עם חבר בהפסקה בבית הספר (בניגוד ל"בצפר"), פרט איפה הייתה התאונה (אולי מישהוא מכיר את המיקום) ואולי אפילו תצרף שרטוט של מיקום התאונה עם הסבר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא ברור לי, מדוע הנהג השני לא עצר כדי לבדוק את מצב הרכב, חומרת הפגיעה.

גם אם הוא זה שאשם, בהחלט יכול להיות מצב, שכדאי להפעיל את הביטוח.

אולי לא היה לו ביטוח?!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא היה לו ביטוח אין לו רשיון נהיגה והרכב גנוב.

 

ככה הולך היום בבצפר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

משום מה התגובה שלי מקודם לא התפרסמה.

 

מי שביקש תמונה, הנה משהו שיכול לעזור: זה בHD

 

<a href=http://img854.imageshack.us/img854/4332/fsdafafafaf.png' alt='fsdafafafaf.png'>%20%20Uploaded%20with%20ImageShack.us[/img]

fsdafafafaf.png

 

Uploaded with ImageShack.us

 

לדעתי יש מצב טוב מאוד שלא היה לו ביטוח ואפילו רישיון, כבר היו לי תאונות עם ערבים, ולכולם חוץ מאחד לא היה ביטוח.

 

זה לא משנה, לא שווה מצב כזה להפעיל ביטוח, זה נזק של פחות מ1500 ש"ח.

8)Peugeot 406 ST 99' 1.8L auto.

 

Chevrolet Cavalier 95' 2.2L auto.:twisted:

פורסם

לדעתי יש מצב טוב מאוד שלא היה לו ביטוח ואפילו רישיון, כבר היו לי תאונות עם ערבים, ולכולם חוץ מאחד לא היה ביטוח.

 

אני בשוק... כבר היו לך תאונות עם ערבים וחוץ מאחר לכולם לא היה ביטוח? תגיד, אתה אמיתי?

ארז רונן

פורסם
לדעתי הוא אשם, היה צריך לתת לך "זכות קדימה".

 

אני טועה?

 

זה גם מה שאני חושב, זה כביש לא שוק, אי אפשר לקחת נתיבים בלי לבדוק ולתת זכות קדימה.

 

 

ארז, לי ולמשפחה, נחכתי בכולם (הייתי ברכב).

ככה זה שאתה גר בדרום.

 

התאונה הכי טפשית שהיה לי עם ערבים, באותו צומת כנ"ל, אני עמדתי להמשיך ישר, והטנדר (בדואי) מלפני פתאום שם רוורס והתחיל לגלוש אליי, צפרתי ולא עזר הוא בשלו, קיצור עם הטמבון פלדה שלו גרס לי את הקוואליר.

היה לו ביטוח אבל הוא לא רצה להפעיל מאיזה שהיא סיבה, זוהי הפעם שהלכתי לתקן איתו ברהט. (כתבתי למעלה או באחד השרשורים למה שם).

 

 

כל השאר היו שרשרת ופגיעות מאחור.

8)Peugeot 406 ST 99' 1.8L auto.

 

Chevrolet Cavalier 95' 2.2L auto.:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...