Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שילוב של רכב עם טונות של מומנט עם בקרת אחיזה מבוטלת הודות לאנשים שחושבים שהם מספיק מיומנים לשלוט בכל הכח הזה ללא הבקרות המרסנות.

 

ובלי קשר, כנראה היציבות הבסיסית של הרכב היא לא ברמה שתואמת את יכולות המנוע וכו', הרי עובדה שיש רכבים לא פחות חזקים ואף הרבה יותר חזקים ואתה לא רואה את יוטיוב מפוצץ בסרטים שלהם מתרסקים מהאצה בקו ישר.

 

יכול להיות שהקורבט מושכת נהגים מזן מיוחד.

 

:lol:

 

גילוי נאות,

 

גם אצלי הקורבט היתה פעם חלום רטוב, ואז גיליתי את האיטלקיות. :wink:

 

הקורבט רכב מדהים ללא ספק אבל לדעתי סרטונים מסוג זה לא בדיוק מדגדגים לי בבלוטות החשק ללכת ולהתחרע עליו כי זה לא נראה כמו רכב שמשרה ביטחון על הנהג (בדיוק כמו שאסטון מרטין לא השרתה את אותו בטחון שמזראטי נתנה לי למרות שלשתיהן אותו הספק פחות או יותר והמזראטי על פניו אמורה להיות פחות מושחזת).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא מוצא שום יתרון ברכב עם 500 כ"ס שצריך לנהוג אותו על ביצים כדי לא לאבד שליטה בקו ישר, או בסיבוב - כי יש לו מתלה עלים מיושן מאחור והיגוי די גרוע. החדשות כנראה יותר טובות, אבל עדיין...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זו בדיוק הנקודה, מה הטעם לרכוש רכב עם 500 כ"ס ולפחד לנצל 40% מזה?

 

הפוטנציאל בהחלט קיים אבל הקורבט בהחלט מוכיחה שמעבר לשם ומחיר, בינה ובין האיטלקיות מפריד עולם.

 

ולכל הספקנים שיגידו שגם ב-458 לדוגמא אפשר לאבד ככה אחיזה ללא בקרה, אז זהו, שבפרארי זה צריך להיות כביש ממש ממש חסר אחיזה כדי שהמכונית תגיע למצב כזה, כל עוד הכביש ברמה סבירה והצמיגים במצב סביר- בקרת האחיזה לא תצטרך להתערב במהלך האצה בקו ישר (כמובן שיש מקרים יוצאי דופן).

 

יש מחיר לטכנולוגיה ותכנון הנדסי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

צריך להיות מטומטם בכדי לנתק את בקרת האחיזה בקורבט, אישית אני חולה על הרכב הזה, אפילו הC4 ZR1 היא בגדר רכב חלומי עבורי.

 

ומה לעשות נהגים שרוצים לצאת גברים מרסקים מכוניות יופי, יש הרבה סרטונים של קורבט כי מה לעשות היא נגישה הרבה יותר מפרארי....

 

http://www.youtube.com/watch?v=aLEKS1bVYMw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=chwWOxksfMg דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

כמעט על כל רכב שהתחרעתי עליו ביצעתי יציאה מהמקום עם בקרה כבויה, והרבה מאוד מכוניות מאבדות את הצפון במצב שכזה. למדתי, אני לא נוהג עם בקרה כבויה. לא משנה כמה בטחון יש לי.

שוב, הקורבט היא בהמה ללא ספק אבל אני נהנה מהברוטליות הזאת, ZR1 קוסמת לי יותר מ458.

יש לי מספר חברים עם 430, 458 וכד' בשיא הכנות, הקורבט מדברת אליי יותר.

haters will hate

פורסם

שוב, הקורבט היא בהמה ללא ספק אבל אני נהנה מהברוטליות הזאת, ZR1 קוסמת לי יותר מ458.

יש לי מספר חברים עם 430, 458 וכד' בשיא הכנות, הקורבט מדברת אליי יותר.

 

חבל, היה לך מוניטין טוב בפורום... אתה לא רוצה לפתח מוניטין של טמבל :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני גם לא מבין איך הרכב מתפגר ... אני מבין שיש לו 500 כ"ס אבל עדיין, זה נראה כאילו טיפה לוחצים והרכב מאבד שליטה

אוטו-מאניה :-)

פורסם

בהתחלה חשבתי שאפשר לסנן את כל התגובות , כי גם ככה כל השטויות נכתבו ע"י אנשים שלא נהגו במכוניות כאלו , ואז ראיתי גם תגובות של אנשים שנהגו על כמות מכובדת של אקזוטיות ועדיין כותבים שטויות .

אני אולי לא עשיתי מסע מסביב לעולם למכוניות , אבל החזקתי ונהגתי על מגוון חביב של מכוניות חזקות (קורבטים , פורשות , שלבי , C63 , CLS63 וכו') .

לא היה רכב אחד מכל אלו (גם החלשה בהן , ה-997S עם ה-380 כ"ס) , לא משנה איזה משתנים תחשבו (מצב צמיגים , מצב כביש , זויות או מצב הגיאות באיי תאילנד) , שמדביקים בו דוושה בלי בקרות והתחת לא יוצא (ולמתחכמים , גם כשמתקנים עם ההגה ומחזיקים את הרכב ישר התחת עדיין מחפש להתחלף עם הפרונט בהזדמנות הראשונה) .

כאן אני תוהה , האם אנשים כותבים סתם? או שלא הרשו להם לכבות את הבקרות בפרארי המפוארות?

אין כל קשר בין היכולות של הרכב לכמה ניתן לנצל מתוכן , זאת פשוט עובדה שהמכוניות האלו לא נבנו למשחקי רמזורים , וכן - להיות אידיוט איתן יסתיים בשיעור סטרפטיז , הפשטת חלקי מרכב על עמוד .

 

אגב , הקורבטים החדשות לא מתנהגות טוב יותר , הן פשוט מתנהגות טוב .

מי שטוען אחרת סטיגמתי למדי , גם אני הייתי ועדיין אולי מעט כזה (למקרה שזה נראה אחרת , לא אני לא מורעל קורבט) , עובדה שכל השוואות הביצועים ממקמות את קורבט מעט מעל לפורשה המקבילה לה (עד כמה שניתן , עם כל שלל הגירסאות של פורשה , ורק 4 גירסאות של קורבט) .

להשוות למשהו שהוא לא פורשה , נניח פרארי? לא עשיתי חיפוש על זה עדיין , אבל שכיח לראות בעלי "גראג' אקזוטי" שמחזיקים גם קורבט בין יתר המכונות , ופה ושם קראתי חוות דעת של אנשים שהעדיפו את הקורבט (כמובן , בד"כ בגירסאת ZR1 או לפחות Z06) שלהם על פני האי-אילו-אקזוטיות שיש להם .

רוצים לחפש מקום להתקטנן בו? דברו על תחושת הנהיגה , תנו לקורבט מינוס באיי אילו תחומים , אך אל תשכחו לתת לה פלוסים בתחומים אחרים .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

רואה רוני, אני לא כזה משוגע :)

 

וזה מה שכתבתי :

כמעט על כל רכב שהתחרעתי עליו ביצעתי יציאה מהמקום עם בקרה כבויה, והרבה מאוד מכוניות מאבדות את הצפון במצב שכזה. למדתי, אני לא נוהג עם בקרה כבויה. לא משנה כמה בטחון יש לי.

haters will hate

פורסם

לכותב התאוריות לאור הירח,

 

במקום לזלזל ולהיות בטוח שאתה יודע טוב יותר תפתח את הראש.

 

אף אחד לא אמר שפרארי לא תפרפר קצת ביציאה מהמקום, ההבדל הוא שהיא לא ברוטלית כמו הקורבט.

 

לגבי ה-c63, M3 ושות׳, כן, הן יפרפרו מעט, לא ברמה שמעיפה אותך לקיבינימט בקו ישר.

 

אתה כותב כאילו זה לא ידוע שהקורבט מכונית מאוד ״טריקית״ ושקל מדי להוציא את המכונית מאיזון.

 

אתה באמת חושב ש-CLS63 תזרוק אותך בצורה כזאת בקו ישר?

אתה חי בסרט.

יש הבדל עצום בין לצאת מהמקום עם מעט פרפור צמיגים לבין לעוף ללא שום שליטה לתוך עץ, בקו ישר.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא מזלזל בניסיון שלך, אבל נהגתי על כמה מכוניות חזקות בלי בקרות ובקו ישר הן היו בסדר גמור. צריך פשוט לדעת להזין את הגז ולתקן עם ההגה.

אני מסכים שהקורבט החדשות מתנהגות טוב - אני רואה את זה בלא מעט מבחנים. זה לא אומר שהן לא טריקיות לגמרי על המגבלות. יש עדיין מגבלות פלטפורמה שצריך להתחשב בהן.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עידן ,

אני לא חושב ש-CLS63 מוציאה תחת בקו ישר , אני יודע שהיא עושה זאת (והיא דווקא מכונית מתונה בהתנהגות ביחס לשאר המכוניות שאנחנו מייחסים כאן) , אם זכרוני אינו מטעה אותי מהכמה שעות שעברו מנסיעת המבחן (צמיגים חדשים) .

נכון , קורבט מעט טריקית , אז מה? גם כמעט כל המכוניות האחרות בשוק , והקורבט בטוח לא הקיצונית שבהן , מה השלב הבא? לקרוא לה וייפר?

לא יודע , לא נהגתי על פרארי , אבל היגיון פשוט אומר לי שאם כל מכונית אחרת בעלת הספקים דומים וגם נמוכים משל פרארי מסוגלת לאבד זנב בקו ישר (שוב גם עם צמיגים תקינים , משטח בעל אחיזה סבירה , בלי העברות משקל למעט הדבקת הדוושה) - גם היא .

הנקודה היא לא פרארי עצמה וגם לא קורבט , אלא העובדה המעניינת (הגדרה עדינה) שמתעקשים לציין כאן , והיא שמכוניות חזקות לא אמורות להוציא זנב בקו ישר (אלא אם יש להן מתלה אחורי מקפיצי עלים) , כן אה , כי אנחנו בעולם אידיאלי לחלוטין .

 

אגב , אני גם לא מזלזל , לא סתם ציינתי שבניגוד למעט מהכותבים כאן אין לי ניסיון כמו שלהם עם אקזוטיות מסביב לעולם , אבל זה לא משנה את העובדה שכתבו שטויות , גם אם היו קוראים להם ג'ון לנון .

 

לא מזלזל בניסיון שלך, אבל נהגתי על כמה מכוניות חזקות בלי בקרות ובקו ישר הן היו בסדר גמור. צריך פשוט לדעת להזין את הגז ולתקן עם ההגה.

אני מסכים שהקורבט החדשות מתנהגות טוב - אני רואה את זה בלא מעט מבחנים. זה לא אומר שהן לא טריקיות לגמרי על המגבלות. יש עדיין מגבלות פלטפורמה שצריך להתחשב בהן.

אני שמח לתגובה כזו , אבל כנראה עדיין לא הבנת על מה בעצם אני מגיב כאן .

ממה שנכתב כאן בשירשור , אם זו הייתה פרארי ולא קורבט - היא לא הייתה מתרסקת .

אני מתייחס רק למה שכתבו כאן על אופי ההתנהגות של המכונית (קורבט) , ושמכוניות אחרות לא עושות את זה .

כל מכונית חזקה , כל עוד הבקרות בה כבויות , תעשה את זה - וזו הנקודה היחידה שלי .

האם הנהג יכול למנוע את זה , כמובן , אבל זה לא נושא שהתייחסתי אליו .

לגבי הטריקיות , כמו שכבר הגבתי לכותב הקודם , אני חושב שקורבט מעט טריקית , ולא משהו קיצוני .

לא התנסתי איתה על מסלול אמנם (אבל בהחלט קראתי אינספור מאמרים על ההתנהגות שלה בתנאי מירוץ) , אבל מהנהיגות שכן ביצעתי והרפרנס הסביר שיש לי להשוות אליו , היא לא רגישה מידי ל-"אינפוטים" (ופה בעצם הדאון סייד שלה , לא? להמחשת חוסר הרגישות) ואין לה בעיה מולדת (מנוע קדמי בסה"כ , הגיר האחורי נשמע מתכון על הנייר אבל לא מרגיש כמו בנהיגה על פורשה ואפילו לא כמו במכוניות מנוע קדמי אחרות שרגישות יותר לליפט-אוף , מתלה אחורי בסגנון מיושן אמנם אך מלוטש ועושה את עבודתו במבחן התוצאה... אני חושב שהרעיון נקלט) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

פורסם

זה יקרה להרבה רכבים אבל יש רכבים שיכולים להתמודד עם זה יותר טוב ויש כאלו שמתמודדים פחות טוב.

 

אפילו בוולוו שלי זה יקרה אם תצא מהרמזור חזק מדי (עם 130 כ"ס בערך, שזה כלום), וגם יקרה במרצדסים ישנים עם 170 כ"ס.

 

ראיתי בחיים שלי נהגים אידיוטים שהסתחררו ביציאה מרמזור אפילו ביגואר XJS.


×
×
  • תוכן חדש...