Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולנטין 1 - איך אני בודק את תקינותו ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום גברים

 

קניתי או יותר נכון קיבלתי לבדיקה ולנטין 1

נוסע אני נוסע, בערך לכל מצלמה שיש והוא פשוט לא מצפצף...

אני עם מאזדה 3

 

נסעתי ב : כביש 4 - לצומת מורשה מכיון דרום לכיון צפון עד רענה היום בשעה 18:00 (יום שישי) ולא ציפצף לי...

נסעתי לבית עזרא - חמישי (עם בעל המכשיר) ב 21:00 וגם לא ציפצף

נסעתי בכביש 4 בין גשר ראשון לחולון מזרח - גם שם לא ציפצף לי ( היום בשעה 17:45)

נסעתי גם בכביש בין חולות ליבנה - נאדה .. כלום, גורנישט.

אני יודע שכל המצלמות "הישנות " לא עובדות תמיד , יש שעות מוגדרות, ולפעמים גם הסרט צילום שלהם מלא אז היא לא מצלמת.

 

השאלה שלי , מישהו מכיר באזור המרכז והסיבבה מצלמה שכן עובדת ? כך שאוכל לבדוק את גלאי ?

האם יש דרך אחרת? חשבתי בהתחלה על עט ליזר, אבל נראה לי שהגלאי לא ימצא את זה כי זה תחום תדרים אחר...

 

אשמח לכל עזרה...

חן

פורסם

לפי מה שאתה מתאר - המכשיר מת! לא תקין!

 

 

לבדיקה אחרונה נסה לעבור מצומת נחל חדרה לכביש 65 - כל המצלמות שם עובדות,

אם המכשיר לא מצפצף - קח לתיקון או שתאלתר ממנו מטען חבלה על אחת מהמצלמות,

 

 

בהצלחה

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
לפי מה שאתה מתאר - המכשיר מת! לא תקין!

 

 

לבדיקה אחרונה נסה לעבור מצומת נחל חדרה לכביש 65 - כל המצלמות שם עובדות,

אם המכשיר לא מצפצף - קח לתיקון או שתאלתר ממנו מטען חבלה על אחת מהמצלמות,

 

 

בהצלחה

 

 

אוקי

 

רק אוסיף ואומר - שעליתי על גשר ראשון מערב לכיון משה דיין , המכישר התחרפן !! פשוט צעק בלי סוף בלי שום סיבה נראת לעין , אני מפספס משהו ?

פורסם

אני לא יודע אם יש שם מצלמות,

 

יכול להיות שאחד הרכיבים האלקטרונים שלו התחרפנו,

שאלה: המכשיר נפל? קיבל לחות/שטיפה נעימה וחמימה מהקפה של הבוקר?

כי לא יכול להיות שמכשיר שמצביעים עליו כטוב יהיה דפוק בצורה כזאת,

יש מצב גם לפאק ביצור - כמה זמן המכשיר אצלכם?

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

גם צפצופים שלא קשורים למצלמה מתרחשים מידי פעם , במיוחד באיזורים עירוניים ,

כמו כן מטוס מעל איזור הרכב עלול לגרום לצפצוף שלא קשור כמובן, (בדר"כ מטוס סילון שמנמיך טוס מעל הרכב - התרחש בנסיעה לאילת שהמכשיר פשוט עף לכל הכיוונים כמה ק"מ לפני אילת והוא היה ממש מעל איזור הרכב וטס מאוד נמוך)

 

בבית עזרא המצלמה לסרוגין עובדת אבל זו המצלמה הכי פעילה שידועה לי עד כה באיזורים שנסעת.

אבל יש שבוע שהיא עובדת ושבועיים לא עובדת , לא יודע מה בדיוק הסיבה אבל מניסיון ואני עם ולנטין 1 ,

יום עסל יום בסל בעניין המצלמה המדוברת.

 

כמו כן , פרט לכך הולנטין 1 אצלי לא בא לידי ביטוי ע"י לייזר שמכוון על הרכב עד כה (פשוט לא יוצא לי לנסוע באיזור שבדיוק באותו רגע יש ניידת עם לייזר ).

והוא אצלי מחודש מאי,

אז הכל עניין של "מזל" - ולזה אני לא קורא מזל , עדיף שכך ישאר ואני לא יצטרך לבדוק את הנושא לעומק.

 

בכל אופן , תבקש מהמתקין לבצע בדיקה של המכשיר, אלא אם אתה התקנת אז הנושא יותר בעייתי לבדיקת תקינות המכשיר.

 

 

לדוג' באשקלון יש באיזור צומת הפאב של שדרות דרום אפריקה נק' מאוד מוזרה ומעצבנת כל פעם (כמעט) שעוברים באיזור המכשיר נותן צפצוף משוגע.

יש עוד מספר איזורים אבל זה האיזור הכי בעייתי בנושא זה.

פורסם

תודה על התגובות

 

 

זה שהמכישרמצפץ בלי סיבה נראת לעין זה דיי ברור לי , אחרי הכל הוא גלאי ... לך תדע מה הוא גילה לך באותה שניה

 

את המכשיר "התקנתי " לבד , מה יש כבר להתקין בו , להדביק לשמשה ?

 

אני חייב לדעת אם הוא תקין או לא ... :\ אחרת אני בבעיה...

אף אחד לא מכיר מצלמה שבטוח עובדת בשעה מסוימת ?

או האם יש דרך אחרת לבדיקה?

 

אשמח לכלללל עזרה

חן

פורסם
כביש 4 באיזור בני דרור

 

טיפה רחוק אבל אם אין בררה אני אסע לשם

 

יש לך משוג אם היא פעילה תמיד ???

 

ושוב תודה ....

פורסם
אוקי

 

רק אוסיף ואומר - שעליתי על גשר ראשון מערב לכיון משה דיין , המכישר התחרפן !! פשוט צעק בלי סוף בלי שום סיבה נראת לעין , אני מפספס משהו ?

 

גם שלי מתחרפן שם והוא תקין ומזהה מצלמות וניידות סמויית עם המצלמה

דרל אגב יכול להיות שהמכשיר שלך לא מכוון טוב יש מדריך ברשת תחפש אותו

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

פורסם
גם שלי מתחרפן שם והוא תקין ומזהה מצלמות וניידות סמויית עם המצלמה

דרל אגב יכול להיות שהמכשיר שלך לא מכוון טוב יש מדריך ברשת תחפש אותו

 

 

תוכל לתת לי מצלמה שאתה יודע ב 1000 אחוז שהמכשיר לך גילה ?

ואם אפשר , גם שעה שזה קרה ...

 

תודה רבה

חן

פורסם
שלום גברים

 

קניתי או יותר נכון קיבלתי לבדיקה ולנטין 1

נוסע אני נוסע, בערך לכל מצלמה שיש והוא פשוט לא מצפצף...

אני עם מאזדה 3

 

נסעתי ב : כביש 4 - לצומת מורשה מכיון דרום לכיון צפון עד רענה היום בשעה 18:00 (יום שישי) ולא ציפצף לי...לא פעילה

נסעתי לבית עזרא - חמישי (עם בעל המכשיר) ב 21:00 וגם לא ציפצף לא מכיר

נסעתי בכביש 4 בין גשר ראשון לחולון מזרח - גם שם לא ציפצף לי ( היום בשעה 17:45) לא פעילה

נסעתי גם בכביש בין חולות ליבנה - נאדה .. כלום, גורנישט. לא פעילה

אני יודע שכל המצלמות "הישנות " לא עובדות תמיד , יש שעות מוגדרות, ולפעמים גם הסרט צילום שלהם מלא אז היא לא מצלמת.

 

השאלה שלי , מישהו מכיר באזור המרכז והסיבבה מצלמה שכן עובדת ? כך שאוכל לבדוק את גלאי ?לא בדיוק מרכז אבל לכיוון דרום טיפה לפני "ניצנים" יש מצלמה ישנה פעילה 100%.

האם יש דרך אחרת? חשבתי בהתחלה על עט ליזר, אבל נראה לי שהגלאי לא ימצא את זה כי זה תחום תדרים אחר...

 

אשמח לכל עזרה...

חן

 

לגבי זה שעלית במחלף ראשון והוא התחרפן זה בגלל מסך ענק שמוצב שם ועובד על תדרים מסויימים.

יכלת לראות שהוא השתגע היו 4 פסים לאורך ו4 פסים לרוחב שזה אומר התראת שווא.

 

הייתי מתחיל מנסיעה לכיוון דרום כמו שאמרתי.

אם הוא מצפצף משמע שהוא תקין,אם לא יש שתי אופציות:

1.שהוא לא מכוייל כמו שצריך.

2.שהוא אכל נפילה,מים או כל דבר אחר בתוך המכשיר.

 

 

חן

פורסם
לגבי זה שעלית במחלף ראשון והוא התחרפן זה בגלל מסך ענק שמוצב שם ועובד על תדרים מסויימים.

יכלת לראות שהוא השתגע היו 4 פסים לאורך ו4 פסים לרוחב שזה אומר התראת שווא.

 

הייתי מתחיל מנסיעה לכיוון דרום כמו שאמרתי.

אם הוא מצפצף משמע שהוא תקין,אם לא יש שתי אופציות:

1.שהוא לא מכוייל כמו שצריך.

2.שהוא אכל נפילה,מים או כל דבר אחר בתוך המכשיר.

 

 

חן

 

 

אז ככה :

נפל הוא לא .... ככה בעל המכשיר אחר

כיול ? על המכשיר אני רואה את האות U בקטן , זה לא אומר שזה מכויל ??

לכיון דרום ? בית עזרא זה דרום לא? לרדת עוד דרומה? איפה יש שם עוד מצלמות ?

אין כלום במרכז ? חחחח כמה שאלות ...

חן

פורסם
אז ככה :

נפל הוא לא .... ככה בעל המכשיר אחר - זה שבעל המכשיר אמר זה לא אומר שזה נכון.

כיול ? על המכשיר אני רואה את האות U בקטן , זה לא אומר שזה מכויל ?? גם זה שאתה רואה U בקטן לא אומר שהוא מכוייל.

לכיון דרום ? בית עזרא זה דרום לא? לרדת עוד דרומה? איפה יש שם עוד מצלמות ? נוסע לכיוון אשקלון אחרי אשדוד יהיה את "ניצנים" והמכשיר כבר יהיה אמור להתריע.

אין כלום במרכז ? חחחח כמה שאלות ... במרכז שפעילות אין כמה שאני זוכר כרגע.

חן

 

 

בברכה

 

חן

פורסם
1. צריך לבדוק שהוא מכוייל

2. ולנטיין 1 לא מצפצף סתם וזו הגדולה שלו .

 

לגבי בדיקת כיול , הנה המדריך שפרסמתי כאן בעבר :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=310975

 

 

אחי אני ממש מסתבך עם המדריך הזה ....

הוא לא הכי ידודותי למשתמש

 

למשל אני נכנס לתכנות , עכשיו אני מדפדף עד שאני רואה שאחד מהערכעם למשל h כביו ואני רוצה להדליק, איך אני עושה את זה ?

:\

×
×
  • תוכן חדש...