Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתבלט בין Ford Focus 2012 לבין hyundai I35 2012 ליסנג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מחרתיים אני צריך להחזיר תשובה לעבודה שלי איזה רכב אני מעוניין לקבל מהם לתקופה של 3 שנים.

רקע כללי: משפחה בת 5 נפשות (משפחה גדולה).

ההתלבטות היא בין:

ford focus החדשה מנוע 2.0

לבין

hyundai i35 1.6

 

שני רכבים יפים,וחזקים...

בהתחלה הייתי סגור על הI35 אבל אחרי שבדקתי קצת על הפורד החדשה וראיתי שהיא באה עם 170 כ"ס התחלתי להתבלבל...

איזה רכב אתם ממליצים?

יש יתרונות/חסרונות בולטים באחד הרכבים?

אני מזכיר שזה רכב חברה כך שנתוני צריכת דלק וחילופי חלקים לא כל כך מעניינים...

תודה רבה לעוזרים!

פורסם

ליונדאי יש תא מטען גדול יותר, אבל במרבית המובנים האחרים הפוקוס טובה יותר, במיוחד בגרסת ה-2.0 ל'.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי אם מדובר בפוקוס 2 ליטר בכלל אין התלבטות ! תבקש את הטורר (סטיישן), עולה אותו דבר והרבה יותר מקום.

גם אם היה מדובר ב-1.6 הייתי באותה דעה, אז ב-2 ליטר בכלל אין דילמה. יותר טובה מכל בחינה מהיונדאי.

תבדוק רק זמני אספקה אם זה קריטי לך, כי את הפוקוס אי אפשר להזמין בטווח של החודשים הקרובים.

רק אם לחברת ליסינג יש כבר רכבים שהם שיריינו מראש אז יש לך סיכוי.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

משהו יודע להגיד לי מה לגבי מרווח הרגליים במושבים האחוריים?

יש הבדל בשווי שימוש בניהם?Se7eN11 ומה זה בדיוק שווי שימוש?

פורסם

חבר עם הפוקוס טורר טוען שהוא בדק את שתי הרכבים והיונדאי i35 יותר מרווחת במרחב הפנימי שלה, מקום אחרי הנהג וכ"ו ככה שזה אולי גם תלוי בגיל\גובה הילדים.

אני גבוה (מאוד) ולבת שלי שהיא עדיין ילדה יש מספיק מקום אחרי בפוקוס (גם טורר, אפילו שזה לא משנה) עם גיל הילדים שלך הוא ילדים גדולים\נוער אולי שווה לתת קפיצה כל המישפחה לאולמות התצוגה של שני היצרים ולבדוק את הנושא הזה.

חוץ מזה, לא נראה לי שכל כך אפשר להשוות בין הרכבים, לפי דעתי הפוקוס לוקחת בגדול, בטח עם המנוע 2 ליטר שאני מחכה שיעברו להם ה 1500 ק"מ הראשונים שאני אוכל להנות ממנו יותר :-)

 

דרך אגב, לחבר יש הפוקוס עם מנוע 1.6 והגיר הרובוטי והוא מאוד מרוצה מהביצועים של הרכב והוא עשה עליה כבר כמה אלפי קילומטר

פורסם
יש הבדל בשווי שימוש בניהם?Se7eN11 ומה זה בדיוק שווי שימוש?

זה רכב הליסינג הראשון שלך?

הרכב הוא הטבה ממקום העבודה ולכן חייב במס. החישוב הוא של 2.48 אחוז משווי הרכב החדש. נגיד שמחיר חדש 120K, שווי השימוש החודשי הוא 2976 ש"ח, שמחושבים כתוספת לברוטו. אם למשל המשכורת ברוטו היא 10, המס יחושב לפי משכורת של 13K ולכן יירד יותר מס מהנטו, כי מהרכב עצמו הרי אי אפשר לקחת מס.

שווי השימוש קשור למחיר הרכב, ולכן יכול להיות שעדיף לקחת רכב זול יותר.

 

זה כמובן החישוב הפשוט: יש מקומות עבודה שסופגים בעצמם את התוספת על שווי השימוש, מקומות שסגרת איתם על משכורת נטו+רכב, ואז זה לא משנה לך.

פורסם
זה רכב הליסינג הראשון שלך?

הרכב הוא הטבה ממקום העבודה ולכן חייב במס. החישוב הוא של 2.48 אחוז משווי הרכב החדש. נגיד שמחיר חדש 120K, שווי השימוש החודשי הוא 2976 ש"ח, שמחושבים כתוספת לברוטו. אם למשל המשכורת ברוטו היא 10, המס יחושב לפי משכורת של 13K ולכן יירד יותר מס מהנטו, כי מהרכב עצמו הרי אי אפשר לקחת מס.

שווי השימוש קשור למחיר הרכב, ולכן יכול להיות שעדיף לקחת רכב זול יותר.

 

זה כמובן החישוב הפשוט: יש מקומות עבודה שסופגים בעצמם את התוספת על שווי השימוש, מקומות שסגרת איתם על משכורת נטו+רכב, ואז זה לא משנה לך.

 

לא זה הליסינג השני שלי...

תודה רבה ד"א על התשובה המפורטת!

שאלה אחת נוספת.. החברה הביאו לי אפשרות להשאר עם הרכב שלי עוד כמה חודשים..

האם באמת שווה לחכות?

ידוע על איזה משפחתית חדשה שאמורה לצאת?

ומתי בא הגל של הרכבים החדשים? (באיזה חודש+-)

×
×
  • תוכן חדש...