Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5337 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נטחן עד עפר בכמה פורומים... מתנדב שתפס שיכור ברמה גבוהה אומנם, אבל חנה בחניית נכים. נגרע מההתנדבות לאלתר.

פורסם
עצוב לדעת.

זאת התודה שנותנים למתנדב שעצר נהג שיכור והציל חיים.

 

זה שאתה עושה מעשה טוב לא אומר שאתה צריך לעשות מעשה רע תוך כדי.

 

זה המצב הכי גרוע

404

פורסם

קצת מוגזם לדעתי.

אני מניח שהוא לא חנה שם ונכנס לבית לאכול אלא היה בחוץ עם העבריין.

במקרה שהיה מגיע נכה שהיה צריך לחנות שם הוא בטח היה מפנה את המקום.

 

בכל מקרה לא בא להצדיק אותו, עשה עבירה אז שישלם כמו כולם.

פורסם

ועוד משטרת תנועה.

הם הרי "יודעים" את החוק טוב מאוד.

בושה למשטרה, אחרי מתפלאים למה יש מח"ש ולמה אזרחים לא שמים על המשטרה. מעניין למה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם
עצוב לדעת.

זאת התודה שנותנים למתנדב שעצר נהג שיכור והציל חיים.

 

עצוב לדעת שזה מה שאתה חושב. כל הכבוד למתנדב שעצר נהג שיכור. לצערי זה נראה שגם אתה חושב שמגיע "להחליק" לו על זה עקב המעשה הטוב שעשה.

אולי כדאי שתפרסם מחירון שאומר כמה מעשים טובים צריך לעשות בשביל שיחליקו לך על עבירות על החוק?

 

חוק זה חוק ואף אחד לא יכול להסתתר ממנו, בין אם אתה אזרח מן השורה או נשיא המדינה.

פורסם
זה נורא מעניין שכל תמונה מהסוג זה שמתפרסמת זה מתנדב ולא שוטר.

 

אני מאמין שזה בגלל שהמתנדבים האלה שנתפסים בדברים מהסוג הזה הם אנשים שמתנדבים בשביל ה"פוזה" והכוח שהם מקבלים מהתפקיד(וכן אני מכיר כמה כאלה)

פורסם

אם לא הובנתי נכון, אני לא מצדיק חניה בחנית נכים.

אבל עם כל הכבוד, יש חשיבות עליונה של הורדת רוצח בפוטנציה מהכביש. היו יכולים להסתפק בעונש יותר קל.

פורסם
זה נורא מעניין שכל תמונה מהסוג זה שמתפרסמת זה מתנדב ולא שוטר.

 

מסכים, למרות שנראה לי שבמשטרה הכי נוח להם ליפול על מתנדבים לטובת שוטרים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

וגם מאוד מפתיע שכל עבירה של המשטרה מקורה בפעילות משטרתית חשובה.

 

שימו לב כי הצילום נעשה באור יום באיזור מאוכלס אז:

 

1. אני בספק כי נעשתה פעילות לתפיסת שיכורים בשעה שכזאת.

2. אם הייתה נעשיית פעילות שכזאת - אין צורך לחנות דווקא בחניית נכים

 

רוב הסיכויים שמדובר על שוטר, שחנה לצרכיו ולא נענש...

פורסם

השוטר צריך להגיד את האמת:

גם נכות שיכלית היא נכות והוא לא צריך תעודת נכה- יש לו תעודת שוטר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מה משטרת ישראל תגיד הפעם?!

 

היא יכולה לומר כמה דברים:

 

התגובה הדיפלומטית:

"מבדיקה מקיפה שנערכה מול השוטר ומפקדו הישיר עולה כי הרכב המצולם היה בפעילות מבצעית ולכן חנה בחנית הנכים בלית ברירה. אנו מודעים לחומרת המקרה ומבקשים שוב להדגיש כי הרכב הנ"ל היה עסוק בפעילות מבצעית. יחד עם זאת, השוטר הודרך להשתדל להחנות את הרכב בחניה רגילה גם כשהוא עוסק בפעילות מבצעית שוטפת במידה והדבר מתאפשר".

 

התגובה בשפת העם:

השוטר הזה החנה את הרכב בחנית הנכים כי הוא היה רעב והדוכן שוואמה היה קרוב! מה אתם רוצים?! חוץ מזה כאבה לשוטר הרגל, השוטר הסתכל ימינה ושמאלה ולא היו נכים בסביבה, אז הוא החנה שם את הניידת! חלאס להתעסק בשטויות ועוד פעם אחת מישהו מעלה תמונה כזאת לרשת הוא חוטף דו"ח!

×
×
  • תוכן חדש...