Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ניגשתי למתקין על מנת להסיף רמקולים מאחורה לאוקטביה. הוא אמר לי שהרדיו לא תומך בזה ובאמת ברדיו (סווינג) לא היה FADER בתפריט.

שוחחתי עם היבואן שאמר שזה כן אפשרי אבל לא ידע להסביר איך. הפנה אותי למתקין שלו (רדיו מילנו).

 

איך אמור להתווסף ה FADER לתפריט של הרדיו? או שמחברים עוד רמקולים בלי שליטה על ה FADER?

 

תודה לעונים.

פורסם

ישנה אפשרות להוסיף אקולייזר בוסטר (או Equalizer Amplifier). הוא מתחבר ליצאת הרמקולים הקדמיים של הרדיו ויש לו יציאות לרמקולים קדמיים ואחוריים עם Fader.

פתרון זול למדי אם כי לא איכותי. אפשר למצוא בפחות מ- 50 דולר.

דוגמה מאתר יצרן:

http://www.pyramidcaraudio.com/items.asp?category=Signal+Processors

באי ביי זה, כמובן, פחות..

פורסם
שלום

 

ניגשתי למתקין על מנת להסיף רמקולים מאחורה לאוקטביה. הוא אמר לי שהרדיו לא תומך בזה ובאמת ברדיו (סווינג) לא היה FADER בתפריט.

שוחחתי עם היבואן שאמר שזה כן אפשרי אבל לא ידע להסביר איך. הפנה אותי למתקין שלו (רדיו מילנו).

 

איך אמור להתווסף ה FADER לתפריט של הרדיו? או שמחברים עוד רמקולים בלי שליטה על ה FADER?

 

תודה לעונים.

לא ציינת את שנת הייצור של הרכב והאם המערכת מקורית ?

בדגמים מסויימים אופצית ה-FADER מופיעה אך ורק לאחר חיבור הרמקולים.

איזה כייף לי :)

פורסם

המכשירים ברכבי צ׳מפיון פותחים את אופציית fader רק לאחר שהם מזהים התנגדות. אם לא מחובר כלום לא תקבל fader מי שמספר לך אחרת פשוט לא מבין ועדיף שתדלג על למתקין אחר.

פורסם
המכשירים ברכבי צ׳מפיון פותחים את אופציית fader רק לאחר שהם מזהים התנגדות. אם לא מחובר כלום לא תקבל fader מי שמספר לך אחרת פשוט לא מבין ועדיף שתדלג על למתקין אחר.

 

 

הייתי שמח למצוא מתקין אחר. מישהו יכול לשלוח בפרטי המלצה למתקין באזור ירושליים?

×
×
  • תוכן חדש...