Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש בפורום :)

יש לי סיאט קורדובה 99 ואני מעוניין להחליף אותה

הלכתי לטרייד אין הרכב היחיד שמצא חן בעיני

הוא מזדה לנטיס 2002 1600 אוטו' היא עשתה 200,000 קילומטרז'...

הם דורשים עליה 30 אלף..והוא מוכן לתת לי על הסיאט שלי 8 אלף

מה דעתכם צריך קצת עצות אני לא כלכך מבין

ועוד דבר עוד חודש ניגמר הטסט לאוטו ובעל המקום אמר לי "אני יצא איתך גבר"

אתה תשלם את הטסט שעלות הטסט הינו 1000 שקל. וכל הליקויים שיצאו בטסט הוא יסדר עליו או הפוך.

אפשר את עזרכתם :-) תודה ויום טוב.

 

עריכה: מחירון האוטו שלי הינו 10,400

פורסם

יותר מידי קילומטרז היתה לי אחת שנת 2001 בערך ב 200 אלף התחילו בעיות של גיר שהלך וכל פעם משהוא התקלל עד שמכרתי אותה עבר כ שלושה חודשים מרגע הפירסום ב 30% פחות מהמחירון אחרי הפחתה של עלות החלפת גיר

פורסם

לפי דעתי:

 

למה לא לעשות את זה בצורה נורמאלית:

תפרסם ביד 2 ותמכור את הרכב שלך ב 8.

תסבול קצת בלי רכב שבוע שבועיים חודש, החיים לא קלים, מה שבא בקלות הולך גם בקלות ואין ארוחות חינם תדע לך.

 

תחפש רכב פרטי נורמאלי ולא משהו עם 200 אלף ק"מ שאין לך מושג מה עבר עליו באמת.

 

אני אצא איתך גבר, טסט לא טסט, מה זה טסט זה פיצוחים לכל הסוחרים....

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אני די בטוח שאם תפרסם את הרכב שלך ב-8K, תוכל למכור אותו די מהר.

 

בלי קשר - גם אם יתנו לך רק 7K, עדיין זה יותר טוב מלשלם 30K על מאזדה גמורה.

 

אתן לך דוגמא למשהו שיצא לי לראות לפני 4 שנים בערך:

 

למישהי הייתה פיאט פונטו 1996, ששווה 13 אלף ש"ח. הצבע היה קצת דהוי, פה ושם קצת דפיקות והמזגן לא עבד.

 

בקיצור - רכב שלכל הדעות שווה בערך 7K, מבחינה מסחרית.

 

אחרי שהרכב נעלם, שאלתי את בעלת הרכב בכמה מכרה - ומסתבר שמכרה במחירון, בטרייד אין.

 

שאלתי לפשר הנדיבות הזו - שכן בטרייד אין קונים על מנת להרוויח...ומה הסתבר לי?

 

שהיא קנתה במחירון, שברולט אופטרה 2005 מליסינג עם 140 אלף ק"מ.

 

עכשיו אתה מבין למה הסוחר "יוצא איתך גבר"? כי כמו שאת הסבתא הזו נקנקו עם רווח של קרוב ל-20 אלף ש"ח, ואח"כ הסוחר עוד ספג את ההפרש במכירה של הפונטו - ככה הסוחר סופג את עלות המכירה של הסיאט שלך (ועוד מוריד קצת מהמחירון) ע"י מכירה של מאזדה גמורה במחיר מלא.

פורסם

הלכתי לסוחר רכב עם הגולף 1.8 גיר ידני שנת 99 במצב מצויין והוא התחיל לספור כל פיפס באוטו כאילו לכל הפחות אני רוצה למכור לו פז'ו 305 שנת 1987, ופתאום הוא "לא יודע" כמה היא שווה במחירון ואז הצהיר חגיגית שהוא מוכן לעשות לי טובה ולקנות את הרכב תמורת 10,000 ש"ח....

לע"ז את הרכב שהוא רצה למכור לי הוא שיבח כאילו שירת את מלכת אנגליה ועמד תמיד בצל של ארמון, וכמובן שהיה "מושלם" מכל בחינה אפשרית עד כדי כך שהוא למעשה עושה מעשה שטות שרוצה בכלל למכור אותו

 

בקיצור,לדעתי, 30,000 ש"ח עבור לנטיס 2002 עם 200,000 ש"ח הוא בפירוש מחיר מוגזם וכל הגבריות של הסוחר מחביאה עסקה גרועה מבחינתך

פורסם

אני רוצה לשבור מיתוס ישראלי וותיק: 200 אלף ק"מ, זה לא אומר שהמכונית גמורה!!

 

נכון, זה אומר שנסעו בה קצת מעל הממוצע השנתי ( 20 אלף ק"מ בשנה, במקום 17 אלף) אבל אל תיסחפו - מפה ועד מכונית גמורה?

 

ברשותי לנטיס 1999 עם 237 אלף ק"מ, שיכולה בהחלט להתמודד מול כל מכונית עם קילומטרז' נמוך בהרבה.

 

בטיפול נאות, אין שום סיבה שמכונית יפנית (וגם אחרת, לצורך העניין...), לא תסחוב כפול מכך. מה שכן, באופן פסיכולוגי, 200 אלף הוא חסם פסיכולוגי שתוקע הרבה צרכנים, אז תחשבו איזה אטרקטיביות תהייה למכונית עם 300 או 400 אלף ק"מ...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

מניסיון עם מאזדה לאנטיס 323 GLX שנת 99' הגיר בהחלט הוא נקודות תורפה גדולה (בנוסף לצריכת הדלק ב1.8). עוד דבר, 200 אלף או לא 200 אלף אתה תוכל למצוא מכוניות הרבה יותר שמורות בשוק הפרטי. לא מזמן חבר טוב רכש לאנטיס 323 LX שנת 03 או 04 במצב מעולה תמורת 31K.

 

שווה לחכות.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

יש ביד 2 מיליון לנטיס למכירה! ולא בעיה למצוא אחת עם ק"מ נמוך בהרבה! ואפילו חצי מיזה!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

×
×
  • תוכן חדש...