Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5355 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם, נעים מאוד :)

 

אני מחפשת רכב בתקציב הנ"ל שלא שותה הרבה דלק, אבל לא קטן מדי (שיהיה בגז' נורמלי).

יהיו לי נסיעות של מודיעין-בר אילן 4-5 ימים בשבוע.

חשוב גם שעלות הטיפול והביטוח לא יהיו בשמים.

אופציות שעלו (מהפורום, מכרים וכו'):

פיאט גרנדה פונטו, טויוטה יאריס, סוזוקי איגניס, הונדה ג'אז.

אם יש עוד סוג שלא שמעתי עליו, מוזמנים לחדש לי :)

הלוואי ותעשו לי קצת סדר בבלאגן שיש לי בראש (יותר מדי מידע, אני כבר מבולבלת לחלוטין)

תודה מראש! :)

פורסם

הונדה ג'אז מצויינת ומתאימה בדיוק למה שביקשת אבל קשה מאוד למצוא ג'אז שתתאים לתקציב שלך.

אני יודע שזה לא הבון-טון כאן בפורום, אבל תבדקי גם את היונדאי גטס. מכונית אמינה יחסית, זולה לאחזקה וממש לא בזבזנית בדלק כמו שאולי שמעת. היתרון של הגטס על פני היאריס או האיגניס הוא שבתקציב שלך תוכלי לקבל גטס בת שלוש-ארבע שנים, בעוד איגניס ויאריס יהיו ישנות בערך פי 2 ממנה.

פורסם

1. הונדה סיוויק 2004 בערך מנוע 1600 VTEC רכב מעולה..

 

2. ניסאן אלמרה פרפקט 1800 סמ"ק אחלה רכב מודל 2006 אפשר להוציא ב-40 אלף.

 

יד2 מפוצץ ברכבים כאלה, חשוב לבדוק טוב את הרכב מכנית וחיצונית-פנימית אם הוא שמור

וכמובן עדיף יד פרטית שלא נסעה הרבה מאשר ליסינג שלא תמיד אפשר לדעת מה עבר על הרכב...

×
×
  • תוכן חדש...