Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5357 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד עכשיו אף אחד לא הוכיח שהביצועים של המשתתפים במיונים לא היו השיקול היחיד בבחירת הנבחרת.

היו רק "חשדות" ו"תחושות" שעבדו עליהם. תחושות שניתן בהחלט להבין את מקורן כשמדובר בגברים תחרותיים ועתירי בטחון עצמי שלא אוהבים להפסיד.

 

מאחר ואני רואה כמה וכמה שמות שאני מכיר בין ה"זוכים" - אנשים שאני יודע שיש להם יכולות נהיגה גבוהות, אני יכול להעריך שהמיונים היו טובים בעיקרם.

 

ועכשיו בוא נגיד (תאורטית כמובן) שהמארגנים באמת הגניבו לנבחרת מישהו מקורב שעשה זמנים פחות טובים בג'ימקאנה, באמת שווה לשבור את הכלים ולהרוס את היוזמה הזאת כדי "להוציא את האמת (לכאורה) לאור"?

 

ובוא נצעד עוד צעד קדימה - בוא נגיד (תאורטית בלבד כמובן) שהמארגנים עכשיו יודו שהם הגניבו מקורב לנבחרת, יתנדבו להוציא אותו, ויצרפו לנבחרת את המשתתף הבא בתור על פי תוצאות המיונים, ואותו משתתף לא יהיה קובי כהן וגם לא משה שטרית.

הם עכשיו יהיו מרוצים? או שהם עדיין מתכוונים להגיש תביעה משפטית?

ואם כן - אז תביעה על מה? על זה שהם לא נבחרו?

 

נו באמת...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

מסכים איתך בהרבה דברים, גרמי, אבל עדיין אני בעד שקיפות מלאה.

מי שמסתיר תוצאות ג'ימקאנה שומר לעצמו את הזכות לתמרן כאוות נפשו, או כמובן לא להיות חייב להסביר שום דבר לאף אחד.

כמו שכבר אמרתי בשירשורים אחרים, מותר להם לעשות מה שבא להם, סה"כ הם היזמים, אבל אם הם סימנו מראש אנשים, מן הראוי שיגידו שבמקום 20 מקומות, יש 15 כי 5 משוריינים.

אם הם סימנו כמה אנשים ופרסמו מספר מקומות שכולל את המסומנים, זו התנהגות בהמתית ורצון להרוויח כמה שיותר כסף על חשבון תמימות וחוסר ידיעה של מתחרים כביכול.

ושוב, אולי באמת לא היו אנשים מסומנים מראש. אבל בכל מקרההההרגשה שלי (ולא רק שלי) היא שהם חיפשו טייפקאסט מסויימים.

עצם העובדה שמי שלא היה לו רשיון לא עשה בכלל ג'ימקאנה, שהיא 70% מהציון בתואנה שהכישורים שלו נבדקו ביום מיונים א', כבר מחשידה.

אם אין אפשרות לבחון על רכב אמיתי בארץ, שיבחנו על קארטים או שלא יכללו מי שאין לו רשיון.

בשביל זה יש כוכב נולד ושאר ריאליטי (שם לדעתי לא משלמים על המיונים...)

הרעיון של מקצה בנות נראה לי בזמנו טיפשי, כי אני מכיר נהגות מעולות. מצד שני, הם אמרו מהתחלה שתהיה הפרדה לדעתי ולכן לא היתה לי בעיה עם הנתון הזה. מה גם שזה אולי יגרום לעניין נוסף מצד בנות המין היפה, שחסר מאוד בארץ.

 

בכל מקרה, אני מאחל המון בהצלחה לכל המתחרים, נקווה שזה באמת יוביל לפיתוח הענף בארץ ואולי יהיו עוד אירועים בעתיד.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ג'רמי, לא חוכמה לראות שנכנסו כמה נהגים טובים באמת ולהסיק מזה שהמיונים היו טובים. אולי היו נהגים טובים יותר שלא נכנסו? אולי אפילו היו אנשים שהצליחו יותר במבחנים הספציפיים שנעשו בימי המיונים - ועדיין לא נכנסו.

ואני מסכים איתך שלא צריך לשבור את הכלים ולהרוס להם את היוזמה. אבל כן צריך לעשות כל מה שאפשר בשביל להתחיל כאן ספורט מוטורי כמו שצריך, ולא ב"חאווה". וזה ממש לא חוכמה להגיד "אם עכשיו זה ייעשה בסדר, עדיין תאיימו בתביעה?" - זה צריך להיות בסדר מההתחלה, נקודה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אהלן ג'רמי, טוב לשמוע ממך, לפחות על גבי הפורום...

 

ותשובה לתגובתך,

 

המארגנים דווקא כן חייבים לי ולעוד אלפי לקוחות שלהם,הם הרי הכריזו על תחרות "אלוף הפורמולה של ישראל" בשיתוף עם גופי ממשלה ,כמו משרד התרבות והספורט ,הרשות לנהיגה ספורטיבית,המשרד לפיתוח הנגב, אז נכון זו יוזמה פרטית,אז מה זה אומר שהחוקים זה שאין חוקים? זה אומר שהכול צריך להיות חסוי?

היום רוב החברות הגדולות שמשפיעות על חיינו בצורה משמעותית הן פרטיות,אז מה, הן עושות מה שעולה על דעתם? גם עליהן יש פיקוח מחמיר...

תחרות זו תחרות והיא צריכה להראות כך,ספורטיבית ושקופה ושהטוב ביותר ינצח...

ג'רמי,אתה חושב שאם הייתי יודע שכך יראו המיונים וזו תהיה ההתנהלות הייתי נרשם?

בטוח שלא,ובטוח שגם אלפים אחרים לא היו נרשמים.

 

כתבת גם: עד עכשיו אף אחד לא הוכיח שהביצועים של המשתתפים במיונים לא היו השיקול היחידבבחירת הנבחרת.לא נכון,בסעיף הכושר כבר הוכח שלפחות לחלק מחברי הנבחרת הכושר חלש ביחס לאחרים שלא עברו,בסעיף הנהיגה אין הוכחות ליכולת או לחוסר יכולת ,וזה הוויכוח העיקרי.

 

וויכוח נוסף הוא,האם מגיע לך להיות בנבחרת, ובוא נצא מנקודת הנחה שאתה סופר כשרוני

ויש לך הישגים רבים,אבל, וזה אבל גדול... אתה רק בתחילת הדרך ועדיין לא תרמת כלום לטובת הספורט המוטורי וקידומו,לאומת אנשים שגם הם כשרוניים עם הישגים רבים, ובנוסף תרמו רבות

כבר שנים לספורט המוטורי ולקידומו וחולמים על היום הזה כל החיים ובעשר שנים האחרונות

בפרט? אז איפה נכנס השיקול הזה לשקלול של פורמולה ישראל,אם בכלל?

 

באשר לשאלתך: ועכשיו בוא נגיד (תאורטית כמובן) שהמארגנים באמת הגניבו לנבחרת מישהו מקורב שעשהזמנים פחות טובים בג'ימקאנה, באמת שווה לשבור את הכלים ולהרוס את היוזמה הזאת כדי"להוציא את האמת (לכאורה) לאור"?

אם הכניסו 1 מי מבטיח לי שלא הכניסו 20 מקורבים לכעורה???

 

הוויכוח כאן הוא לא, למה אני, קובי כהן, לא עבר לנבחרת. זה לא הוויכוח! הוויכוח הוא שלא רק אני היחיד שקיבל את ההרגשה שהמיזם הזה לא מריח טוב.

אם הייתי יודע שזו הנבחרת הטובה ביותר ואלה באמת הנהגים הכי טובים הייתי אוכל את הכובע ומפרגן באמת מכל הלב, אבל עובדתית זה לא נכון. אני רוצה לשים את עצמי כרגע בצד (כביכול אני לא נהג), אני אישית מכיר על כל שם שבנבחרת שם של נהג הרבה יותר טוב. יש הרבה נהגים מעולים שלא זכו לעבור אפילו את יום המיונים הראשון, איך אתה מסביר את זה?

ג'רמי, כאדם שבאמת מכיר את הענף, אתה באמת חושב שאלה הנהגים הטובים ביותר?

 

קובי

פורסם
אני כותב דברים אלו לאחר התלבטויות רבות באשר לאופן ההתייחסות למיזם המבורך, "פורמולה ישראל", מנקודת מבט אישית של חובב ספורט מוטורי בכלל ומרוצי פורמולה בפרט, וכמי שרצה להיות חלק מקבוצה חלוצה של אוהבי הספורט. בדומה לרבים אחרים אשר לקחו חלק בתהליך של יצירת מודעות לספורט מוטורי, לראשונה באופן מוסדר ברמה השלטונית, גם אני מברך על ההזדמנות לספורט אחר, ספורט אשר יכול ואמור לסייע בהגברת המודעות לנהיגה נכונה, לתרבות נהיגה ולבטיחות בדרכים.

 

על כן אבקש לפתוח ולומר דברי שבח על היוזמה והרצון להתחיל ולבסס ספורט מוטורי בישראל והעלאת המודעות לאחד מענפי הספורט המובילים והמסוקרים בעולם.

 

ניתן היה לבוא ולקום נגד אופן הביצוע של המיזם, לרבות התאמת המיונים למטרה העיקרית, שהיא לזהות מי הוא בעל הסיכויים הטובים ביותר להיות נהג מרוצים. אך לדעתי, למרות כל הכשלים בדרך ועל אף עמדתי ועמדת אחרים בכל הקשור לצד המקצועי, הנני חושב כי דווקא בהיבט זה, יכול שיהיו דעות שונות וליקויים כאלו ואחרים באופן הביצוע, זאת במיוחד לאור היות האירוע ראשון מסוגו וללא ניסיון קודם (הרי "מי שלא מנסה לא טועה"). מכאן יש לראות את החיוב שבמיזם וכיצד ניתן למנף זאת להגברת המודעות לספורט והקמת מערך אקטיבי של פעילות מוטורית, כזאת שלא ניתן היה ליישמה מאז הקמת המדינה, וכן לקוות ולנסות לגדל דור חדש של אוהבי הספורט ואף לשאוף ולהגיע להישגים תחרותיים ברמה המקומית ובעתיד הרחוק יותר – גם העולמית.

 

חשוב מאוד כי פניה זו תפורש נכון על ידי הקורא, הקול הנו קול תומך וחיובי לגבי המיזם ובתקווה שיופקו לקחים לקראת מיזמים דומים בעתיד וכולי תקווה שכאלו יהיו והרבה.

 

לאחר הצגת הדברים במישור העקרוני, אבקש להתייחס באופן ספציפי לאירוע יום המיונים השני של מיזם "פורמולה ישראל".

כרואה חשבון בהכשרתי וכמי שמכהן היום כמנכ"ל של חברת השקעות בתחום ההון סיכון, כמי שחי את העולם העסקי ומרבה לשאת ולתת עם אנשים רבים בתחומים העסקיים, אני חושב כי כמו בחיי היום יום בכלל ובענפי הספורט בפרט, יש להקפיד הקפדה יתרה על עיקרון השקיפות והנראות וכן על הגינות ספורטיבית.

 

בניגוד לצד המקצועי של תהליך המיונים, אשר ניתן לטעון מולו טענות של בעד או נגד (כפי שצוין, אני חושב כי למרות אכזבה אישית מהתהליך, העיקר הנו טובת הספורט ויש לראות בחיוב רב את הניסיון להיות חלוץ ולעשות מעשה), בכל הקשור לנראות ושקיפות ציבורית אין הנחות ונדרשת הקפדה יתרה, האמת צריכה להיעשות אך יותר מכך להיראות מה גם שבאירוע זה מעורבים גופים ממשלתיים וחברות מסחריות אשר אין לי ספק שעקרונות אילו הינן נר לרגלן.

 

דברים אלו נוגעים בעיקר לחלק החשוב ביותר והכוונה כמובן לנהיגת הג'ימקאנה בשדה תימן, אשר כללה מדידת זמנים ומהווה 70% מהציון הסופי של כל משתתף.

 

לא יעלה על הדעת כי על החלק החשוב ביותר והרלוונטי ביותר בהקשר של מטרת יום המיונים, יוטל ערפל בצורה בולטת, מכוונת ואולי לכאורה גם מתוכננת מראש. הכוונה כמובן לאי הצגת זמני ההקפה לציבור המתמודדים, באופן אשר יאפשר השוואה ביחס למתמודדים אחרים. יתר על כן, לא נאמר לכל מתמודד מה היו זמני ההקפה האישיים שלו. נהפוך הוא, דאגו להסתיר את התוצאות באופן בולט ולא נענו לבקשה לראות את הנתונים (נסו לדמיין מצב בו מהלך של מדידת זמנים במקצה דירוג היו חסויים ובסוף מקצה הדירוג היו מודיעים לכל נהג מה מיקומו בזינוק למירוץ, ויתרה מכך, האם הוא בכלל עבר את רף המינימום להשתתפות במרוץ...).

מה פשוט יותר, נכון יותר ושקוף יותר מאשר להציג את תוצאותיו של כל מתמודד ומתמודדת וכולם יראו מי הם אלו אשר השיגו את התוצאות המהירות ביותר?

 

לדעתי, אופן התנהלות כאמור, לא יכול שלא להעלות תהיות ושאלות נוקבות באשר לשיקולים שהנחו את מארגני האירוע, חשוב מכך, הנ"ל יוצר תחושת חוסר אמון בסיסי בקרב המשתתפים באירוע ומעלה שאלות רבות באשר לאופן קבלת ההחלטות שהיוו בסיס לקביעת זהות המשתתפים שימשיכו הלאה להגשמת החלום הפרטי שלהם.

 

מיותר לציין כי רבים מהמשתתפים חווים עוגמת נפש, אכזבה וחוסר וודאות באשר להישגיהם והתאמתם להשתתפות באירוע מסוג זה, שלא לדבר על פגיעה במוטיבציה להמשיך הלאה במלא המרץ, תוך שאיפה להשתפר, להתקדם ולהיות חלק מהרובד שאמור להוות בסיס ליצירת תרבות מוטורית, כל זאת בשל התנהלות לא הוגנת מצד מארגני האירוע וזו בלשון המעטה.

 

כולי תקווה שהתנהלות כאמור אינה תולדה של יד מכוונת, שכן מצב זה מעמיד את כל ההתייחסות באור אחר...

 

לאור האמור לעיל, נשאלת השאלה מה נכון לעשות הן בהיבט של האירוע הנוכחי והן בהיבט של הסתכלות לאירועים דומים בעתיד?

בהתייחס לאירוע הנוכחי, אני סבור שאין מניעה מתיקון העוול וזאת ע"י מתן הזדמנות חוזרת לכל מתמודדי השלב השני של יום המיונים, זאת תוך כדי ניהול התהליך באופן שלא יעלה ספקות לניקיון התהליך והקפדה על שקיפות ושיתוף המשתתפים באופן בחירת המשתתפים שימשיכו להגשמת חלומם.

 

במידה ודרישה לגיטימית כאמור תיענה בשלילה , אני לא רואה מנוס מנקיטת הליכים משפטיים לרבות קבלת פיצוי כספי למשתתפי האירוע

חשוב ביותר לייצר מצב בו הבסיס לקידום הספורט המוטורי מושתת על טוהר מידות, שקיפות והוגנות. רק כך נוכל לייצר בסיס איכותי להשתתפות של אנשים רבים אשר מחר יהוו את בסיס האוהדים והתומכים בספורט המוטורי. לכן לאירוע מסוג זה, המהווה חלוץ בתחומו, חשיבות רבה לא רק בנקיטת היוזמה אלא גם בקביעת הדרך ואמת מידה להמשך.

 

לבסוף, חשוב לי לפנות לקבוצת המשתתפים אשר ממשיכה בהגשמת החלום, אני לא מכיר אף לא אחד ואחת מכם אישית, ואין לי כל טענה המופנית אליכם. במובן מסוים הנכם קורבן של התהליך. אני מאמין שבהסתכלות מפוקחת על התהליך, גם אתם הייתם מוצאים הגיון בשאלות והביקורת אשר מופנית כלפי מארגני האירוע בסוגיה זו (אף לא אחד ייקח מהם את הקרדיט על היוזמה בנושא).

 

בכל אופן, אני מאחל לכל אחד ואחת מכם הצלחה רבה בהמשך התהליך והנאה רבה מחוויה מוטורית מהנה וייחודית.

 

חג שמח לכולם.

משה שטרית

 

אני מסכים לגמרי עם ניב.

כבר כמה שנים שאני לא בארץ ואין לי שום קשר לנעשה בתחום בישראל, וגם אין לי שום קשר למארגנים של הארוע הזה,

אבל הם לא חייבים לכם כולם. לא לך קובי כהן ולא לך משה שטרית.

למיטב הבנתי מדובר ביוזמה פרטית עסקית, ולא באיזה מסע ציבורי לאתר נהגים שינהגו במדי נבחרת ישראל.

אין להם שום מחוייבות לפרסם זמנים של המבחנים שהם עשו, וגם אם יפרסמו, יש לי תחושה שזה לא ירגיע אתכם אלא רק יגרום לכם לשאול יותר שאלות לאור התוצאות.

 

מה שבאמת מעציב אותי זה האיומים שלכם לפנות לערכאות משפטיות נגד היוזמה הזאת.

סוף סוף מישהו משקיע כסף כדי להביא קצת ספורט מוטורי אמיתי לארץ, ודואג לתפור את כל הפינות על מנת שהארוע אכן יתקיים באופן חוקי, ובמקום לפרגן אתם מאיימים לתבוע?

 

 

מה עובר עליכם? עוד לא למדתם מהעבר שדברים כאלה רק מזיקים לסיכויים לקדם אי פעם את הענף בישראל?

אז אתם ומקורביכם לא נבחרתם. כן קובי, אני יודע שאתה ראוי. אפילו יותר מראוי.

אני גם חושב שיש יותר סיכוי שתגיע לגדולה בענף בעתיד אם תתמוך ביוזמות כאלה למרות שלא נבחרת, במקום לבזבז משאבים על מלחמה בהם. מה בדיוק אתה מקווה להשיג מזה? שבית משפט יחייב את המארגנים לעשות עוד ג'ימקאנה עם פרסום זמנים כדי שאולי תהיה בנבחרת?

במקום זה תשקיע את האנרגיות שלך לקראת השתתפות בארוע הבא, או עוד יותר טוב - בייזום הארוע הבא. כבר הוכחת בעבר שאתה יודע להוביל דברים כאלה.

 

חותם על כל מילה

 

אהלן ג'רמי, טוב לשמוע ממך, לפחות על גבי הפורום...

 

ותשובה לתגובתך,

 

המארגנים דווקא כן חייבים לי ולעוד אלפי לקוחות שלהם,הם הרי הכריזו על תחרות "אלוף הפורמולה של ישראל" בשיתוף עם גופי ממשלה ,כמו משרד התרבות והספורט ,הרשות לנהיגה ספורטיבית,המשרד לפיתוח הנגב, אז נכון זו יוזמה פרטית,אז מה זה אומר שהחוקים זה שאין חוקים? זה אומר שהכול צריך להיות חסוי?

זה לא אומר , רק תראה לי עוד אחד שהצליח לרתום ביחד את כל הגופים האלה להצלחת אירוע שכזה!!

 

היום רוב החברות הגדולות שמשפיעות על חיינו בצורה משמעותית הן פרטיות,אז מה, הן עושות מה שעולה על דעתם? גם עליהן יש פיקוח מחמיר...

תחרות זו תחרות והיא צריכה להראות כך,ספורטיבית ושקופה ושהטוב ביותר ינצח...

ג'רמי,אתה חושב שאם הייתי יודע שכך יראו המיונים וזו תהיה ההתנהלות הייתי נרשם?

בטוח שלא,ובטוח שגם אלפים אחרים לא היו נרשמים.

 

כתבת גם: עד עכשיו אף אחד לא הוכיח שהביצועים של המשתתפים במיונים לא היו השיקול היחידבבחירת הנבחרת.לא נכון,בסעיף הכושר כבר הוכח שלפחות לחלק מחברי הנבחרת הכושר חלש ביחס לאחרים שלא עברו,בסעיף הנהיגה אין הוכחות ליכולת או לחוסר יכולת ,וזה הוויכוח העיקרי.

 

וויכוח נוסף הוא,האם מגיע לך להיות בנבחרת, ובוא נצא מנקודת הנחה שאתה סופר כשרוני

ויש לך הישגים רבים,אבל, וזה אבל גדול... אתה רק בתחילת הדרך ועדיין לא תרמת כלום לטובת הספורט המוטורי וקידומו,לאומת אנשים שגם הם כשרוניים עם הישגים רבים, ובנוסף תרמו רבות

כבר שנים לספורט המוטורי ולקידומו וחולמים על היום הזה כל החיים ובעשר שנים האחרונות

בפרט? אז איפה נכנס השיקול הזה לשקלול של פורמולה ישראל,אם בכלל?

 

ברור לך שאתה סותר את עצמך בפיסקה הזו כי אתה רוצה שאלה שתרמו עשר שנים יקבלו עדיפות על נהג שהוא כשרוני ממך אבל רק בתחילת דרכו. ממש ספורטיביות במיטבה

 

כאשר ייערך יום הוקרה לתורמים לספורט המוטורי תעלה את הקריטריון הזה.

באשר לשאלתך: ועכשיו בוא נגיד (תאורטית כמובן) שהמארגנים באמת הגניבו לנבחרת מישהו מקורב שעשהזמנים פחות טובים בג'ימקאנה, באמת שווה לשבור את הכלים ולהרוס את היוזמה הזאת כדי"להוציא את האמת (לכאורה) לאור"?

 

 

אם הכניסו 1 מי מבטיח לי שלא הכניסו 20 מקורבים לכעורה???

 

הוויכוח כאן הוא לא, למה אני, קובי כהן, לא עבר לנבחרת. זה לא הוויכוח! הוויכוח הוא שלא רק אני היחיד שקיבל את ההרגשה שהמיזם הזה לא מריח טוב.

אם הייתי יודע שזו הנבחרת הטובה ביותר ואלה באמת הנהגים הכי טובים הייתי אוכל את הכובע ומפרגן באמת מכל הלב, אבל עובדתית זה לא נכון. אני רוצה לשים את עצמי כרגע בצד (כביכול אני לא נהג), אני אישית מכיר על כל שם שבנבחרת שם של נהג הרבה יותר טוב. יש הרבה נהגים מעולים שלא זכו לעבור אפילו את יום המיונים הראשון, איך אתה מסביר את זה?

ג'רמי, כאדם שבאמת מכיר את הענף, אתה באמת חושב שאלה הנהגים הטובים ביותר?

בהנחה שאתה צודק, מה הקשר של זה לקיומו של האירוע. מבחינתך תראה בכך אליפות ישראל דרג ב'.

קובי

 

אני אחלק את הודעתי לשניים

 

הכתוב בכחול בהודעה הראשונה אי אפשר לנסח זאת יפה יותר , רואים כי מדובר באדם איכותי , המתנסח בצורה ברורה כיאה לרואה חשבון ומנכ"ל.

 

לגבי האיום בתביעה משפטית אעמוד בחלק השני של הודעתי.

 

אין אחד מחובבי הספורט המוטורי שלא ייחל כי אירוע כזה יתקיים בישראל בייחוד לאחר חקיקת חוק הנהיגה הספורטיבית ותקנותיו.

 

לא רק שאירוע זה הולך להתקיים אלא המארגנים (שרוצים בסופו של יום גם להרוויח וזה סופר לגיטימי ) הצליחו לרתום לאירוע משרדי ממשלה רשות מקומית הרשות לנהיגה ספורטיבית מכון וינגייט ומי לא.

 

ולפי מה שפורסם פרט לנבחרת בה יש ייצוג לגברים וגם לנשים , יהיה גם מקצה לסלבס וכו', כך שחשיפה תקשורתית תהיה גם תהיה לאירוע.

 

ומדובר גם שהמכוניות יישארו בארץ לתקופה ואפשר יהיה לעשות קורסים בנהיגה עליהם.

 

האירוע הזה קובע תקדימים , שדה תימן , הוא מקום כשר לג'ימקאנה בהתקיים תנאים מסויימים.

 

אפשר להרים אירוע ספורט מוטורי בארץ על פי החוק הארור , צריך רק כיסים רחבים ועמוקים בשביל כך .

 

גם לפורמולה אחת צריך כיסים עמוקים בחו"ל.

 

לכן חובה שהאירוע הזה התקיים , כי הוא יראה כי הספורט המוטורי הוא לא ערסים המתחרעים בכבישי הארץ, אלא ענף ספורט שיש לו גם תרומה כלכלית אדירה.

 

האם יש בכך רע??

 

ועכשיו "לבכיינים" ולמאוכזבים והמרומים.

 

התרופה שלכם היא תביעה משפטית שחמסו את כספכם ( זו יכולה גם להיות אכבר תביעה ייצוגית , ממש מקרה קלסי ).

תזכו כמובן אם תצליחו גם להוכיח בראיות קבילות כי אכן נעשה כאן מונקי ביזנס.

 

בקשה קטנה לי לכם אם הספורט המוטורי חשוב לכם ברמה הכללית וגם האישית.

 

הגישו את התביעה בעוד מספר חודשים אחרי שהאירוע יתקיים.( התיישנות של תביעה מסוג כזה רק אחרי 7 שנים , אז לא בוער כלום ).

 

כל דרך פעולה אחרת, מבחינתי , אתם תיזכרו לדראון עולם כמי שהצליחו לחבל בסיכוי הקטן לראות כאן ספורט מוטורי.

 

האם אתם מסוגלים להתגבר על האגו הפגוע שלכם.??

 

ימים יגידו

 

ואסיים כך

 

"ולכן המשכיל בעת ההיא יידום" כך נכתב בספר עמוס פרק ה'

 

והפירוש: בזמנים לא טובים עדיף לשתוק ולא להתערב

 

משכיל- אדם הפועל בשיקול דעת ובזהירות בהתאם לנסיבות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קובי,

מה זה חשוב? באמת אני שואל!

יש נבחרת בחסות המדינה וגופים ממשלתיים? יש אירוע? יש תקדים? יש הסכמה שבשנה הבאה יהיו הרבה יותר אירועי ספורט מוטורי בארץ+חוק?

אלו משוכות א ד י ר ו ת!!!

זה כמו לשאול למה גלעד שליט חזר רזה....

די עזוב - קח את האנרגיות האדירות שלך נתחבר כולנו חזרה ונביא רוח ספורטיבית למדינה הזו כמו בימים הטובים של הMDC.

 

רוי

פורסם

לאחר קריאת כל התגובות בשירשור וקיום שיח עם חלק מנבחרי "פורמולה ישראל" אני מוצא את עצמי מהרהר כבדות באיזה צד לרכב.

 

קובי צודק, כמו בכל ספורט מוטורי בעולם ישנו צורך בפעילות עם שקיפות מלאה! אם זה בדראג בסוף קו ה400 מטר יש מסכי LED, אם זה בF1 שהנהגים מקבלים דיווחים על הזמנים און ליין ואם זה גם בארצנו הקטנטונת בימי הMDC על לוח גיר בסוף כל מקצה.

השקיפות תביא לתחרותיות (לא במקרה הזה כי ניתנה רק הזדמנות אחת לקביעת זמן), מעקב מותח והכי חשוב הגינות!

 

בנוסף לזה, דיברתי עם 2 מתחרים שהתקבלו, האחד המום שקיבל את הטלפון ב23:30 בלילה מבועז, הוא עד עכשיו בטוח שישנה טעות. באותו יום מיונים ב' הוא עוד ניגש אלי ואמר כי התוצאה בג'ימיקאנה שלו היא "על הפנים" עם המון טעויות מכריעות.

הבחור השני, בחור נחמד, אחד שאין לו מושג מהו ספורט מוטורי, אין לו שמץ בקווים ומעולם לא עלה על קארטינג 4 פעימות! זה רק הוא והגטס היומיומית שלו.

 

מהצד השני עומדים בחורים כלבבי עם המון כישרון וידע בנהיגה ספורטיבית עם זיקה למרוצים. (עומר מנור, חגי פארן, לאון, אבוחצירה...), אין לי צל של ספק שלהם מגיע להיכנס לנבחרת.

 

לעומת זאת, כל המיזם הזה גם אם הוא מתנהל ביושרה או בחוסר הגינות הוא מבורך, למה? כי זה צעד ראשון. אני מוכן גם לשלם כפול ולא להיכנס לנבחרת בזמן שאני יודע שמיזם כזה יכול להוביל את ישראל למנף את הספורט המוטורי בארץ!

אז לא התקבלתי למרות שאני יודע ע"פ תיזמון שעשיתי זמן יותר טוב מכמה נבחרי "פורמולה ישראל", לא נורא נאכל את הכובע, אלו החוקים שלהם וכך הם בחרו להתנהל. זה לא ימנע ממני להגיע ולעודד אותם באילת.

מה שמחזיק אותי זו האופטימיות, האופטימיות לעתיד מוטורי בישראל! אז הצעד הראשון היה צולע, אין מצב שמישהו יפסע את הצעד השני בלי להשים דגש על כל הערות "הממורמרים".

 

עידן אברג'ל, אחד שלבנתיים מסתפק בנס הרים.

Power Is Nothing Without Control

פורסם

עידן

גם אני הייתי מופתע שעברתי ,היו שם המון אנשים תותחים, והרגשתי כמו כולם שיש מקום לשפר במיוחד בפניות ה180.

בנסיון הבודד שניתן לנו, לא הספקתי להתחבר לגיר ולמצערת החשמלית כמו רבים אחרים.

שאפו על הרוח הספורטיבית!

אני מקווה שבשנה הבאה תהיה בין אלו שאבוא לעודד אותם באילת.

כשמישהו צועק טיפש ואני מסתובב, זה אומר שאני טיפש?

פורסם

לאחר תגובות רבות שקראתי אני מוצא את עצמי מחייך משום מה וזאת כי כל מה שכתבו כאן רבים וטובים שאותם אני מכיר ,בין אם אישית לבין באירועי נהיגה שונים שנפגשנו ,ואני מתפלא שהם מתפלאים כי דברים שקשורים באירועי נהיגה או ב"פורמולה" הזו הם מיהיו טהורים ואמיתיים כי מאז שאני מכיר את העולם הזה היו המרוצים (בין אם קארטינג לבין אם הראלי שכולם מכירים את הסכסוכים עוד משנות השבעים ועדיין לא תמו) קשורים לקומבינות,קשרים,חברים של ..., חברי צוות של.... .

 

מה שקורה עם פורומולה ישראל אינו חדש לאף אחד אז תמשיכו עם החיים כי חבל על העצבים ותפרגנו לאלה שכן נכנסו ויהנו מזה.

 

 

נ.ב

מז"לט לאלה שכן נכנסו לנבחרת ותהנו כמה שיותר.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

לא נורא ,בלי קומבינות ופרוטקציות שום דבר לא יזוז ,אני מעדיף קומבינות ופרוטקציות על שקיפות לפחות ככה זזים ,מה לא ככה ?

פורסם
קובי,

די עזוב - קח את האנרגיות האדירות שלך נתחבר כולנו חזרה ונביא רוח ספורטיבית למדינה הזו כמו בימים הטובים של הMDC.

 

רוי

רוי ידידי מה כבר בקשתי?רק רוח ספורטיבית...

לאחר קריאת כל התגובות בשירשור וקיום שיח עם חלק מנבחרי "פורמולה ישראל" אני מוצא את עצמי מהרהר כבדות באיזה צד לרכב.

 

קובי צודק, כמו בכל ספורט מוטורי בעולם ישנו צורך בפעילות עם שקיפות מלאה! אם זה בדראג בסוף קו ה400 מטר יש מסכי LED, אם זה בF1 שהנהגים מקבלים דיווחים על הזמנים און ליין ואם זה גם בארצנו הקטנטונת בימי הMDC על לוח גיר בסוף כל מקצה.

השקיפות תביא לתחרותיות (לא במקרה הזה כי ניתנה רק הזדמנות אחת לקביעת זמן), מעקב מותח והכי חשוב הגינות!

 

בנוסף לזה, דיברתי עם 2 מתחרים שהתקבלו, האחד המום שקיבל את הטלפון ב23:30 בלילה מבועז, הוא עד עכשיו בטוח שישנה טעות. באותו יום מיונים ב' הוא עוד ניגש אלי ואמר כי התוצאה בג'ימיקאנה שלו היא "על הפנים" עם המון טעויות מכריעות.

הבחור השני, בחור נחמד, אחד שאין לו מושג מהו ספורט מוטורי, אין לו שמץ בקווים ומעולם לא עלה על קארטינג 4 פעימות! זה רק הוא והגטס היומיומית שלו.

 

מהצד השני עומדים בחורים כלבבי עם המון כישרון וידע בנהיגה ספורטיבית עם זיקה למרוצים. (עומר מנור, חגי פארן, לאון, אבוחצירה...), אין לי צל של ספק שלהם מגיע להיכנס לנבחרת.

 

לעומת זאת, כל המיזם הזה גם אם הוא מתנהל ביושרה או בחוסר הגינות הוא מבורך, למה? כי זה צעד ראשון. אני מוכן גם לשלם כפול ולא להיכנס לנבחרת בזמן שאני יודע שמיזם כזה יכול להוביל את ישראל למנף את הספורט המוטורי בארץ!

אז לא התקבלתי למרות שאני יודע ע"פ תיזמון שעשיתי זמן יותר טוב מכמה נבחרי "פורמולה ישראל", לא נורא נאכל את הכובע, אלו החוקים שלהם וכך הם בחרו להתנהל. זה לא ימנע ממני להגיע ולעודד אותם באילת.

מה שמחזיק אותי זו האופטימיות, האופטימיות לעתיד מוטורי בישראל! אז הצעד הראשון היה צולע, אין מצב שמישהו יפסע את הצעד השני בלי להשים דגש על כל הערות "הממורמרים".

 

עידן אברג'ל, אחד שלבנתיים מסתפק בנס הרים.

עידן ידידי התשובה שלך באמת ג'נטלמנית,והבעת את אי שביעות רצונך בצורה טובה.

1.ברור שתחרות בלי זמנים היא לא תחרות..

2.חלק מהנהגים שציינת הם באמת טובים,וגם אחלה אנשים...אבל לא הנהגים הכי טובים בג'מקאנות.

3.לא התקבלת למרות שאתה תזמנת את ההקפה שלך,והזמן שלך היה יותר טוב מכאלו שכן עברו,אגב גם אני עשיתי את אותו דבר...

אז מה ההסבר לכך?האם אתה לא חושב שמגיע לנו הזדמנות חוזרת?מי מבטיח לך שבשנה הבאה זה לא יחזור על עצמו?

4.לי דווקא עתיד הספורט המוטורי נראה מעונן חלקית...

מה שקורה עם פורומולה ישראל אינו חדש לאף אחד אז תמשיכו עם החיים כי חבל על העצבים ותפרגנו לאלה שכן נכנסו ויהנו מזה.

 

 

נ.ב

מז"לט לאלה שכן נכנסו לנבחרת ותהנו כמה שיותר.

 

לי ברמה האישית ולעוד הרבה אחרים האמת יצאה לאור גם אם לא קראנו לילד בשמו.

בשורה התחתונה השיקולים של פורמולה ישראל בבחירת הנבחרת לא היו רק שיקולים מקצועיים אם בכלל לכעורה.

לישה, הכוונה שלי הייתה שהיה אמור להיות ניקוד בראיון המצולם לגבי מה עשית בספורט המוטורי ולמה מגיע לך. דבר שלא קיבל התייחסות ולו הקטנה ביותר.

 

נ.ב.

אל דאגה ישה, אני לא הולך לתבוע, מעולם לא תבעתי ולא נתבעתי ואני מקווה שכך זה יימשך לתמיד.

את המסר שרציתי להעביר העברתי והמבין יבין...

 

בהצלחה לנבחרת ולכולנו.

 

קובי כהן.

פורסם

נמנעתי מלהגיב עד עכשיו כי להפסיד צריך לדעת גם בכבוד :-).

 

לא , אני לא עליתי לגמר וכן , היתה איזה שהיא תחושת אכזבה קלה אך עם זאת שמחתי לדעת שחברים טובים ומקצועיים בין היתר כן עלו (ליאון טאובס , חגי פארן וכו'..).

 

כן . גם אני הרגשתי שהעסק לא עובד הכי פלס כאשר מספרים ש70% זאת הנהיגה ולא מראים לנו את הזמנים . חבל , זה יכל ליצור מתח ,עניין ושקיפות שעכשיו מעלה סימני שאלה אצל רבים טובים ואחרים...

 

אני לגמרי מבין את נושא ה"ריאליטי" במידה ומדובר בעסק שהולך לרוץ בטלויזיה ומה לעשות , לא כל אחד מתאים לשם ולכן אחד רזה כמוני עם אף גדול ודיבור מהיר כנראה לא מתאים לשם או שסתם הייתי גרוע :-)

 

בכל מקרה אני מאחל לכולם בהצלחה וליאון , אל תשכח את הוזלין :twisted:

 

עומר שמתגעגע לימי הMDC :wink:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

לישה, הכוונה שלי הייתה שהיה אמור להיות ניקוד בראיון המצולם לגבי מה עשית בספורט המוטורי ולמה מגיע לך. דבר שלא קיבל התייחסות ולו הקטנה ביותר.

 

נ.ב.

אל דאגה ישה, אני לא הולך לתבוע, מעולם לא תבעתי ולא נתבעתי ואני מקווה שכך זה יימשך לתמיד.

את המסר שרציתי להעביר העברתי והמבין יבין...

 

בהצלחה לנבחרת ולכולנו.

 

קובי כהן.

 

אתה לא יודע מה אתה מפסיד שאתה לא מכיר את המערכת המשפטית המהוללת שלנו:lol:

 

לא רק תביעה משפטית יכולה להזיק גם הגלים מהשרשור הזה יכולים להזיק .

 

ועדיין פותח השרשור לא השמיע את קולו בתגובה. כנראה עסוק מדי.

 

הוא גם איים להגיש תביעה כזכור לך, ודברי היו מופנים גם אליו.

 

וסתם לידע אישי אתה היית בעל רנו קליאו ספורט מראשל"צ שרצה למוכרה לפני כשנתיים וחצי?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רוצה לפרגן ולאחל בהצלחה למי שנוסע לצרפת,חוויה בפני עצמה!

אנשים שלפי הכרות אישית שלי איתם באמת מגיע להם כמו אבוחצירא,פארן,טאובאס האחים אלישקוב ועוד.

אנשים טובים עם מוניטין מצויין.

 

לגבי ההפקה והתנהלותה,מספיק דברים נאמרו.

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

כמה שנים לא כתבתי פה...

 

לעניין, עידן דיי מיצא את מה שאני חושב ומרגיש.

החמצה כי היה נראה שהתוצאה שלי הייתה טובה יחד עם כל עניין הכושר ושאר שטויות אבל מה לעשות אני בחוץ, שמח בשביל

התותחים שבפנים וגם אלה שלא תותחים אבל עדיין בפנים:wink:

 

אני בפעם הבאה בספק גדול מאוד אם אני אגש (למרות שאני בספק שההפקה תעשה את אותה טעות בפעם השניה אחרי כל מה שנאמר), אני רק מקווה שזה יתרום לספורט המוטורי יותר בכיוון של תחרויות וימי מסלול ולא עוד תוכניות של נהג נולד ושאר חמוצים.

 

לנבחרת - תעשו חיים ושיהיה הרבה בהצלחה !

×
×
  • תוכן חדש...