Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון התחלתי לחפש פאביה ספייס (סטיישן) משנתון 2008 ומעלה.

אני מעוניין בגיר אוטומט ובמנוע בנזין.

השאלה שלי היא לגבי ההבדלים בין דגמי 2009 עם מנוע 1600 לדגמי 2010 עם מנוע 1200.

איזה דגם עדיף?

מה ההבדלים בין המנועים?

מה ההבדלים בין הגירים?

יש הבדל מבחינת איבזור?

מה יהיה זול יותר לתחזוקה מבחינת ביטוח, דלק וטיפולים?

איזה רכב יהיה אמין יותר?

 

תודה,

רועי

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ענית לך לפי סדר השאלות, מקווה שהצלחתי לעזור במקצת.

 

מנוע ה1600 האטמוספרי הוא המנוע הוותיק, האמין והמוכח של הקונצרן ששירת הרבה מכוניות בכל חטיבות הקונצרן במשך שנים ובאמינות, לעומת זאת מנוע ה1200 בטנכלוגיית הTSI הוא מנוע חדיש ומתוחכם בעל מגדש טורבו, חזק הרבה יותר ממנוע ה1600 למרות נתוני ההספק הדומים.

 

הגיר בו מצויד המנוע הוותיק הוא גיר אוטוטמטי פלנטארי בעל שישה הילוכים, אמין לכל הדעות ומבצע את עבודתו נאמנה, לעומת הגיר הרובוטי כפול המצמדים המכונה "DSG" ומשודך למנועי הTSI של הקונצרן ומציע את הטוב משני העולמות, צריכת דלק וביצועים של גיר ידני אל מול הנוחות של תיבה אוטומטית.

 

בשנת 2010 לאחר הFACE LIFT, קיבלו כל הדגמים בארץ מערכת סטריאו מובנת מסוג RCD310 ושונו קצר הצבעים בתא הנוסעים לקודרים יותר.

מה יהיה זול יותר לתחזוקה מבחינת ביטוח, דלק וטיפולים?

מבחינת ביטוח ההבדל לא אמור להיות משמעותי עם בכלל, דלק - מנוע הTSI אמור להיות חסכוני יותר בנהיגה מתונה ונבונה בכמעט 25 אחוזים אם לא יותר בשל השילוב המוצלח בין תיבת ההילוכים למנוע הנמרץ והחסכוני. מבחינת תחזוקה וטיפולים הפער לא אמור לעלות על 10% לרעת המנוע המוגדש.למנוע ה1.6 אמינות מוכחת לאורך שנים בהן שירת מיליוני מכוניות בכל העולם. מנוע הTSI הוא חדיש ועדיין לא ניתן לנבא האם ישנן תקלות או מחלות המאפיינות את המנוע, המכלולים מתקדמים הרבה יותר ובכך קיים הסיכוי ליותר תקלות אך המנועים בטכנולוגיה הנ"ל נמכרים כבר כמעט 6 שנים ברחבי העולם ומציגים אמינות מעל לציפיות לאחר חבלי הלידה והשיפורים והעדכונים שעברו במרוצת השנים.

 

איני יודע מהו פער המחיר בין שתי הגירסאות, אני משער שהוא די גבוה אך לפי דעתי שווה את ההפרש, נסה לבצע נסיעת מבחן על מנוע הTSI באחת מהסוכניות זוהי הדרך הטובה ביותר להגיע להחלטה.

×
×
  • תוכן חדש...