Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5365 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי פולו 2001 אוטומט,ויש לי בעיה כנראה זה קשור

לגיר,כאשר אני במצב עצירה ומתחיל נסיעה אני מרגיש מכה,

כאשר משחרר את הברקס האוטו אמור להדרדר קדימה

אבל אצלי הוא לא,וזה קורה לי רק בנסיעות ארוכות

זה הרגשה של קפיצה,מכה,האם מישהו נתקל או שמכיר

את הבעיה?

פורסם

כתבתי את עחקר התגובה בכותרת.

 

מנסיוני בבלנו, יכול להיות שמדובר בנזילת שמן ממחזירי השמן שסביב הפלאגים או במפלג ומונעים מעבר זרם.

 

 

אנא עדכן לגבי הממצאים.

פורסם

אני לא יודע אם זה קשור לתושבת התחתונה,,,אבל היה לי נזילה מהמחזירי שמן

והחלפתי מחזירי שמן אבל עדיין אין שינוי,הבעיה הזו של הרגשת מכה\קפיצה בתחילת

נסיעה קורה רק לאחר נסיעה ארוכה,וזה קורה לי רק בתחילת נסיעה כמו רמזור,,,,

היה חסר לי שמן גיר,מילאתי אבל עדיין אין שינוי

פורסם

אוקיי היתה לי בעיה דומה. יש לך נזילות מתחת לתיבת גיר אולי?

טוב אני יספר לי את הבעיה שלי שהייתה ואיך נפתרה (חלקית).

ככה זה היה קורה לי כמו שאמרת אחרי נסיעה ממושכת התופעה היתה מופיעה בתור עצירה ברמזור נגיד ואז אני עוזב את הברקס והאוטו היה מרגיש כאילו הגלגלים לא מחוברים למנוע והוא פשוט מתגלגל עם המישור או קדימה או אחרוה ואז כאשר היתי לוחץ על הגז היתי מרגיש מכה יענו חיבור בין גלגלים למנוע ואז הוא נוסע והעברת הילוכים לא היה מורגש אולי רק ההילוך הראשון היה קופץ.

 

בנסיעה למוסך במרכז שמתמה ברכבי VAG עזוב לא יפתר יותר מזה פשוט תקרא על המוסך הזה בפורום שלא תחשוב שזה פרסום קיצר עלו על זה שחסר לי שמן בגיר והיה לי חסר לחץ כאילו... ואז אחרי שמילא את שמן גיר החסר ,בעיה נפתרה ומופיעה רק כאשר בהתנעה של רכב בבוקר אחרי מנוחה גדולה לרכב אז יש מכה או שהוא מתחבר תוך כמה שניות בעצמו ונוסע. בגדול התיקון שמדובר בו זה שיפוץ גיר אבל זה פתר לי את התופעה המעצבנת שקוראת ברמזורים.

פורסם

או בקיצור - צריך לבדוק אם חסר שמן גיר.

יחד עם זאת, מאחר וציינת שזה קורה רק לאחר נסיעות ארוכות, יכול להיות שהגיר מתחמם, וזה מצריך בדיקה יותר מעמיקה.

פורסם
אוקיי היתה לי בעיה דומה. יש לך נזילות מתחת לתיבת גיר אולי?

טוב אני יספר לי את הבעיה שלי שהייתה ואיך נפתרה (חלקית).

ככה זה היה קורה לי כמו שאמרת אחרי נסיעה ממושכת התופעה היתה מופיעה בתור עצירה ברמזור נגיד ואז אני עוזב את הברקס והאוטו היה מרגיש כאילו הגלגלים לא מחוברים למנוע והוא פשוט מתגלגל עם המישור או קדימה או אחרוה ואז כאשר היתי לוחץ על הגז היתי מרגיש מכה יענו חיבור בין גלגלים למנוע ואז הוא נוסע והעברת הילוכים לא היה מורגש אולי רק ההילוך הראשון היה קופץ.

 

בנסיעה למוסך במרכז שמתמה ברכבי VAG עזוב לא יפתר יותר מזה פשוט תקרא על המוסך הזה בפורום שלא תחשוב שזה פרסום קיצר עלו על זה שחסר לי שמן בגיר והיה לי חסר לחץ כאילו... ואז אחרי שמילא את שמן גיר החסר ,בעיה נפתרה ומופיעה רק כאשר בהתנעה של רכב בבוקר אחרי מנוחה גדולה לרכב אז יש מכה או שהוא מתחבר תוך כמה שניות בעצמו ונוסע. בגדול התיקון שמדובר בו זה שיפוץ גיר אבל זה פתר לי את התופעה המעצבנת שקוראת ברמזורים.

 

כן יש לי נזילות מתחת לגיר ,מה שתיארתה זה בדיוק מה שיש לי

בדקתי במוסך שמן גיר ,והיה חסר לי ליטר,הוספתי את הליטר החסר

אבל עדיין אין שינוי,,,הבעיה הזו ממש מציק לי

באיזה מוסך עשיתה את הטיפול?

פורסם

במוסך רון תקרא עליו מוסך במחירים הוגנים והכי חשוב אמין. פשוט תיסע עליו במסגר 31 בתל אביב ותראה בעצמך תראה מה יש לו להציע לך בתור פיתרון. לבן אדם פשוט יש עבר עשיר מאוד עם רכבי VAG שיש לנו.

ועם במוסך הוא יפנה אותך למכונאי הרוסי שמה בשם גינאדי( השם שלו עם איני טועה עם משקפיים) שאני חולה עליו עושה את העבודה 10 אל תשים לב שהוא מקלל תוך כדי העבודה את החלקים והאוטו ככה הוא חח :) רוסים .

×
×
  • תוכן חדש...