Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מכשיר תקול אתה תמצא, השאלה באיזה מצב המסך שם. יש Screen burn-in .

יצא לי לקנות מסך סיני לHTC בסביבות המאה דולר, לא הבחנתי בינו לבין המקורי אבל הוא היה LCD.

 

ברור שאני לא אקנה מכשיר עם תקלה במסך, נו מה יש לכם?!

 

לגבי הדוגמא עם הHTC, לא הבנתי את הקשר.. גם אני קניתי פעמיים מסך ל1+ ב80 שקל והיה בסדר. איך זה עוזר לי עכשיו?

יום טוב גם לך

פורסם
המסכים הללו נורא יקרים.

מסך עם גוף עולה סדר גודל 200$, שזה יותר מעלות מכשירים תקולים לרוב.

אפילו מסכים סינים חליפיים עולים סדר גודל 500 שקל. ולך תדע מה טיבם.

 

מן הסתם אני לא אקנה מכשיר עם מסך תקול. ניתן למצוא גם מכשירים עם סוללות דפוקות ובעיות טעינה..

 

200 דולר היום זה 700 שקל, וזה בוודאות חדש ותקין.

אתה הערכת מחיר של נבלה ב-600-700 שקל.

 

אישית, עם כל הידע והכלים והנסיון שיש לי בחלפים של טלפונים, הייתי זורק למעבדה טובה ב-800 שקל שיעשו הם את העבודה הקשה עם חלקים מקוריים ומיידית.

 

במקרה הכי הכי טוב אתה מרוויח 200 שקל, עובד להערכתי לפחות 45 דקות אם לא יותר (פרנקנשטיין יעלה לך יותר, צריך לפרק ליסוד את שני הטלפונים, זה לפחות שעה ורבע אני מאמין בתנאי שאתה לא מרכיב חזרה את התורם איברים, שעה וחצי אם כן), וצריך להשקיע זמן ודלק בחיפושים אחרי נבלה מתאימה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

פרנקנשטיין ישתלם אם יש מזל והמוכר קרוב ולא מבקש הרבה.

בכל מקרה יש החלפת מסך בפחות מ600 ש"ח בזאפ כנראה לא מקורי אבל לך תדע אולי קנו מכולה שלהם. צריך לבדוק.

זו הבעיה של האולד המודרני, אסור לשבור אותם.

פורסם

בגלל כל הדבק ושצריך ממש לפרק כמעט את כל הטלפון, לא הייתי שם במעבדה הזולה ביותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לסמסונג יש גם אתר שהם מפעילים של חלקי חילוף מקוריים שאפשר לרכוש ישירות מהם.

אין לי מושג לגבי שילוח לארץ, אבל אני מניח שזה פתיר.

פורסם
שים לב שאחרי התיקון ה-IP Certificate לא רלוונטי יותר, משמע הטלפון כבר לא אטום למים ואבק.

 

יש לך את הכלים הנדרשים לבצע עבודה כזו? Heat Gun במיוחד

 

באמת? לא משנה איפה מתקנים ההגנה נעלמת? גם באיזור המצלמה או רק בצידי המכשיר?

פורסם

בהחלפת מסך בד"כ במכשירים האלה מסירים את כל הדבק שנותן את ה-IP Cert כדי לפרק את החלק הקדמי מהאחורי.

אחרי זה בד"כ מפרקים מודול טעינה וסוללה, לוח אם, לפעמים ויברטור וכל מה שמפריע, לפעמים צריך גם לנתק את המצלמה/ות הקדמיות והחיישנים (במיוחד בטלפונים שהמצלמות והחיישנים נמצאים "באמצע" המסך), מפרקים את המסך מהדבק שלו למסגרת (אם מגיע בלי מסגרת) מנתקים את הכבלים ומחברים את המסך החדש, בודקים תקינות בסיסית ומדביקים הכל חזרה.

 

אם בדרך היית צריך לגעת גם במצלמה האחורית אז כמובן שגם האיזור הזה לא אטום יותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ה-mi5 שקיבלה בתי ממני בירושה נשבר המסך סופית. חשבתי לקנות לה A2 (מחיר רצפה), אבל אין שקע אוזניות, הווליום דרך מתאם מהטייפ C לא מספק. אוזניות BT היא לא רוצה. גם nfc נחמד לה.

 

חשבתי על נוקיה 7.1. כלומר, חשבתי בהתחלה על 6.1, אבל הוא באמת מבאס.

 

יש רעיון אחר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

משהו מסדרת הסמסונג המוזלים (יש כמה מנהלים בעבודה עם A50,מבסוטים)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שיאומי רדמי נוט 7, יש מבצע מצויין ב שופרסל, 699 שקל, ועל זה אתה מקבל החזר 200 שקל בתווים לקניות ב שופרסל, יוצא לך 499 שקל, מאוד זול, אחלה טלפון.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

יש את השיומי A2 lite. יש לו שקע אוזניות.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

×
×
  • תוכן חדש...