Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה בוודאי מתכוון לכוון מזרח...

זו המצלמה שמישהו הפיל

ולפני כמה ימים החזירו אותה למקום.

 

 

 

אכן,אותו מיקום כמו הקודמת :)

 

הפיל? לפי מה ששמעתי איזה משאית קטנה עשתה עליה רברס :p

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדכון:

המצלמה בצ.חנה ק"מ 10 למערב בכביש 65(מה שמוכר כמחנה 80) הוצאה לפני מספר ימים. נכון לרגעים אלו אינה פועלת.

פורסם
עדכון:

המצלמה בצ.חנה ק"מ 10 למערב בכביש 65(מה שמוכר כמחנה 80) הוצאה לפני מספר ימים. נכון לרגעים אלו אינה פועלת.

תודה על המידע האחרון ובכלל...

ידוע לך משהו על החלפת קופסאות מעל מצלמות רמזור ישנות?

פורסם

מחשבה -

 

האם במסגרת פרסום נגד למצלמות אפשרי להציב שלט שיחסום את שדה הראייה?

(אין בשאלה זו כדי להציע חו"ח פעילות מכל סוג שהוא . .)

 

תודה!

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

אתה יכול להציב איזה שלט שתרצה ואיפה.

 

הבעיה שהמשטרה יבואו אח"כ ויסירו את "המפגע".

 

אני אפילו אגדיל ואציע שלטי הזהרה (כמו שפזורים לפני כמה מצלמות בודדות בארץ)

 

הבעיה שאם אתה או מישהו אחר יבצע זאת,הם יסירו ואם יתפסו אותך כנראה יחפשו לתקוע דו"ח

 

זה יקרה רק אם "הם" יעשו זאת..

 

shs תודה על העדכון :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
תודה על המידע האחרון ובכלל...

ידוע לך משהו על החלפת קופסאות מעל מצלמות רמזור ישנות?

מה כוונה בהחלפת קופסאות מעל מצלמות רמזור ישנות? נכון להיום, באזור בו אני מסתובב (שזה חיפה, קריות, ואזור חדרה/וואדי מילק/וואדי ערה וחוף הכרמל), אני לא נתקלתי במצלמה ישנה שעובדת.

 

אגב, לידיעתכם. נכון לרגע זה. כל המצלמות בעוקף קריות (2 סה"כ, אחת לכל כיוון) הן מצלמות דמה. תנוח דעתכם חבריי.

 

לעניין המצלמות באופן כללי. לא רק שהן יהפכו כולן לכתומות, גם שמו שלטי אזהרה לפניהן, וגם מחזירי אור עליהן. ככה שלא תוכלו לומר: לא ידענו שיש מצלמה.

פורסם

 

לעניין המצלמות באופן כללי. לא רק שהן יהפכו כולן לכתומות, גם שמו שלטי אזהרה לפניהן, וגם מחזירי אור עליהן. ככה שלא תוכלו לומר: לא ידענו שיש מצלמה.

 

 

מניח שהעמודים\עצים\תחנות ועוד לא יזוזו ו ב א מ ת נוכל לראות, נכון ?

:wink:

" ! The fender bender bent more than just your fender "

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
מה כוונה בהחלפת קופסאות מעל מצלמות רמזור ישנות? נכון להיום, באזור בו אני מסתובב (שזה חיפה, קריות, ואזור חדרה/וואדי מילק/וואדי ערה וחוף הכרמל), אני לא נתקלתי במצלמה ישנה שעובדת.

 

אגב, לידיעתכם. נכון לרגע זה. כל המצלמות בעוקף קריות (2 סה"כ, אחת לכל כיוון) הן מצלמות דמה. תנוח דעתכם חבריי.

 

לעניין המצלמות באופן כללי. לא רק שהן יהפכו כולן לכתומות, גם שמו שלטי אזהרה לפניהן, וגם מחזירי אור עליהן. ככה שלא תוכלו לומר: לא ידענו שיש מצלמה.

 

תודה ידיד הפורום...

עד מתי צפויה הרגיעה האחרונה ממצלמות חדשות? ומעניין אם אתה יודע משהו על הכוונה להפוך חלק מהמצלמות למודדות מהירות בקטע?

פורסם

היום בדרך רבין בפתח תקווה, ראיתי צג מהירות שכולל בנוסף גם שלט אלקטרוני מתחת. ברגע שמכונית עוברת את סף המהירות שהוגדר, מוצגת הודעה בשלט : צולמתה.

 

האם זה עוד דרך חדשה במלחמה בנהגים ? משהו יכול לשפוך אור בנושא ?

פורסם

מידע לגבי זה אין לי, אבל הזכרת לי שבפ"ת ישנו שלט מהירות דיגיטלי שכשאתה עובר את המהירות המותרת הוא מציג לך סמיילי עצוב בצבע אדום.

כשאתה במהירות החוקית, אתה רואה סמיילי ירוק מחייך.

לאן הגענו...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

יש בפ"ת יותר מאחד כזה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אכן יש צג מהירות חדש בכיוון השני (לכיוון קרית אונו וגהה). אכן רשום עליה "צולמתה". מחכה לתשובות.

ואם זה של העיריה.. זה בכלל חוקי לרשום כזה דבר?

פורסם

ליצרן יש מבחר דגמים לא קטן. את הסמיילים פגשתי לפני שנה וחצי בסלובניה. בחיפה השלטים מסתפקים בהבהוב ובחלקם יש גם פנסים צהובים שמהבהבים כאשר אתה עובר את המהירות המותרת.מה שמוזר הוא שבחלק מהשלטים - למשל בכביש נחל הגיבורים - השלט מודד את המהירות במרחק מאות מטרים (מרחק בו הוא בלתי קריא) אח"כ מחשיך ונדלק שוב כאשר אתה קרוב מאד אליו.

במנהרות הכרמל יש שלט שפשוט מציג את המילה "האט" למי שנוסע מעל 80 קמ" בלי תצוגה של המהירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מצלמת רמזור\מהירות חדשה בירושלים.

בכביש המוביל מהגבעה הצרפתית לכיוון יציאה מהעיר/בגין בצומת רמת שלמה.

כרגע נראית כדחליל.


×
×
  • תוכן חדש...