Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים.:wave:

אפשר לעשות קצת סדר?

 

תודה ידיד הפורום...

עד מתי צפויה הרגיעה האחרונה ממצלמות חדשות? ומעניין אם אתה יודע משהו על הכוונה להפוך חלק מהמצלמות למודדות מהירות בקטע?

על פי הידוע לי מדובר בעניין משפטי בלבד. ברגע שהעניין יקבל אישורים, אין מניעה לביצוע. המצלמה שהוצבה והוסרה במעגן מיכאל על יד בריכות הדגים בכביש 2 יועדה לכך. העובדה שהוסרה מעידה על כך שלא התקבל אישור? ייתכן שכן וייתכן שלא. לי אין מידע בנושא. לכן צריך להמשיך ולעקוב.

העניין החדש/ישן בעניין המצלמות הוא שהתחילו בחודשים האחרונים להציב גם "גאטסוחלילים". עמודים דמויי גאטסו שאינם מכילים בתוכם מצלמות.

 

פסי דריכה הטמינו בזמן סלילת הכביש, לכן לא רואים את הסימנים. היה פה שרשור עלז ה בזמנו.

גם לשתי המצלמות האחרות שפועלות (נכון?) אין סימני דריכה שרואים על הכביש.

סביר להניח שמה שאתה רושם אינו נכון. אני עובד בתחום ומעולם לא הוצבו גלאים (לא של רמזור, לא של מצלמה ולא עבור שום מטרה אחרת לפני חריצת הגלאים.

על מנת שהגלאים יפעלו בצורה תקינה וסבירה, עליהם להיות בגובה מסוים מתחת ל-0 (גובה הכביש הסופי). מגיעים עם מכונה לחיתוך אספלט ובטון עם דיסק יהלום, חורצים צורה מסוימת על פי תכנון, כולל חריצים המובילים אל בור התשתית וממנה אל ארון הרמזור/מצלמה. מניחים חוט חשמל בתוך החריץ, פעם עד שלוש פעמים. לאחר מכן, דוחפים חבל פשתן עם מברג מעל חוט החשמל על מנת להגן עליו. ולאחר שסיימו, שופכים ביטומן לאיטום. זה הכל. הלולאה פועלת בצורה כזאת שחשמל עובר בתוכה והיא הופכת למעין מגנט שחש בנוכחות מתכתית וכך מפעיל את המצלמה. כך עובדים אגב גם גלאי הרמזורים בצמתים ש"יודעים" שאתה ממתין לירוק. (לצערנו לא בכולם).

 

מצלמה המיועדת לצילום דו-כיווני היא מצלמה המצויידת בפלאש מיוחד, שאינו מסנוור את הנהג הנוסע בכיוון המצלמה ("הכיוון הנגדי"). גדר הפרעה לא מפריעה לתפקודה.

ניתן לראות פירוט כאן.

אני לא יכול לומר בוודאות שגדר אינה מפריעה לתפקודה. אך בוודאות גדר ההפרדה מפריעה להתקנתה.

אבל נכון להיום, עם הדגש על נכון להיום. המדיניות למצלמות דו כיווניות היא כבישים חד מסלולים בלבד (דהיינו ללא הפרדה של אי תנועה בין הכיוונים השונים). ועובדתית כך נעשה בשטח.

כמובן, אין זה מחייב שכל המצלמות בכבישים החד מסלוליים יצלמו בשני כיווני הנסיעה וכן ההיפך. אך חלה עליכם חובת הזהירות.

 

אולי פיספסתי אבל לא זכור לי שיש שילוט "מצלמה" ב2 הכיוונים . .

יש מקומות בהן מוצב שילוט לשני הכיוונים למרות שהמצלמה עובדת לכיוון אחד.

ע"ע המצלמה המוצבת ביציאה מעכו בצומת ההום סנטר. שם מוצב שלט גם בכניסה לעכו. השלטים מופיעים גם לפני דחלילים.

 

כאן ניתן ללמוד על השוני בין המצלמות, וגם כאן.

ציטוט:

"מצלמות הגאטסו מדגם GS11 המצוידות גם באפשרות צילום חזיתי, מצוידות כאמור במבזק אינפרא אדום אותו לא יכול נהג המכונית לזהות גם בלילה - כל זאת במטרה למנוע את סנוור הנהג המגיע מולן"

תיאורתית, אתה יכול להיות מסנוור גם כאשר אתה נוסע בכביש דו מסלולי עם הפרדה בינך לבין הנוסעים ממול. המצלמה "הרגילה" שמצלמת לכיוון אחד לצורך העניין,

מוצבת גבוה ובהנחה שהיא צילמה את העבריין בדיוק ברגע שעברת, אתה תסונוור. לא מעקה הניו ג'רזי המסכן הוא זה שיחצוץ בינך לבין ההבזק.

 

 

 

ובאשר לסיבה שנכנסתי לכאן.

עמוד המצלמה החדש לדרום בכביש 22 כרגע אינו מכיל בתוכו מצלמה ואין גלאים על הכביש. אבל יש ארון. מחכה להתפתחויות ועוקב. לא הייתי מסיק באופן סופי שמדובר בדחליל. לגבי שני עמודי המצלמה האחרים והצפוניים יותר. לצפון ולדרום, הם דחלילים.

במחנה 80 המצלמה עדיין בחופשה.

ובחדרה, המצלמות שיחקו בכיסאות מוזיקליים. זאת שהותקנה לא מזמן ליד ק"מ 160 בצומת לפני בית הפרקליט ותחנת דלק סונול עם שדרות החירות וכביש 4 לדרום, חומשה והיא עובדת בכל הכוח. להזכירכם, כביש עירוני. המהירות היא 50.

לעומתה, המצלמה בין צומת ביאליק ביציאה מחדרה לצומת אזור התעשייה עמק חפר, לכיוון דרום באזור ק"מ 158 שגבתה קורבנות רבים בכיסם. יצאה לחופשה.

לעניין קובץ המצלמות... צריך לעדכן אותו קצת.

 

סעו בזהירות.8)

עריכה אחרונה על ידי shs188
  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

shs188 כרגיל תודה ואם תוכל להבהיר בבקשה שני נושאים נוספים נשמח:

 

1. האם יש הבדל בין מצלמה שמצלמת עם כוון הנסיעה למצלמה שמצלמת נגד כוון הנסיעה?

כלומר האם המצלמה שונה או שרק הפעלת הפלאש שונה או שכלום לא שונה?

 

2. כשאתה מציין את דחלילי הגאטסו, למה אתה מתכוון?

האם מיקום שאתמול הופעל והלילה הוצאת ממנו את המצלמה הפך מבחינתך לדחליל?

או שרק מיקום שלא עבד ולא יעבוד לעולם יקרא דחליל?

ואם האפשרות השנייה היא הנכונה, איך מבדילים בין מקום שלא עובד כרגע למקום שלא יעבוד לעולם? כי תמיד אתה יכול להופיע עם ארון חשמל ולחרוץ את הכביש...

 

שוב תודה

עריכה אחרונה על ידי אלון דור
פורסם (נערך)

בעניין הראשון:

אופן הפעלת המצלמות זהה בכולן. גלאים.

לעניין הפלאשים, לא ידוע לי. לשמחתי אין מצלמות דו כיווניות בגזרתי ומקווה שגם לא יהיו.

ובעניין השני:

ארענן מה שרשמתי כבר בעבר בפורום הזה.

דחליל הוא עמוד. זהו. בלי תשתית, בלי גלאים, בלי כלום. אין בתוכו מצלמה וכל עוד אין תשתית, גם לא תהיה כזאת. בשביל להפוך דחליל למצלמה פעילה, נדרשת עבודה מלאה כמו התקנה של מצלמה רגילה. שזה אומר גלאים, חשמל, כיולים וכו'. והיות ואת זה עושים קבלנים שונים, זה לא משהו שקורה בן לילה. האמן לי שכולם פה ידעו חודשיים לפני שהמצלמה הזאת תסכן מישהו.

והקטגוריה השניה שייכת לעמודים עם התשתית. וכאן יש את העמודים עם המצלמה ובלי המצלמה.

העמודים עם התשתית הם אלו עם החשמל, הגלאים, ההכנה, הכיוונונים וכו'.

אלו לא דחלילים. גם אם הם ריקים ממצלמות. בדקו אותם, כיוונו את הזוויות והכינו אותם. עמוד כזה יכול להכיל מצלמה תוך שעה. מגיע טכנאי עם המצלמה, עולה עם מנוף קטן על טנדר, פותח, מכניס, מכוון, מכייל, בודק תקשורת וסוגר. זהו. המצלמה עובדת. המצלמות הללו בדרך כלל מטיילות בין עמודים עם תשתית במין משחק של כיסאות מוזקליים. בין היתר, על מנת שלא נדע אף פעם בביטחון מלא איפה אין ואיפה יש מצלמה.

בפורום הזה אני מפרסם מדי פעם היכן בגזרתי המצלמות עברו מעמוד אחד לשני. בשאר הארץ אתם חייבים לעקוב בעצמכם.

אבל בעיקרון, האינדיקציה הכי טובה אלו הגלאים והמבט אל המצלמה עצמה. כי יש מצלמות שמחוברות לארונות מרוחקים, בעיקר בצמתים.

עריכה אחרונה על ידי shs188
פורסם

אולי כדאי שנפתח איזה קובץ משותף בגוגל דוקס או משהו בסגנון שנוכל לעדכן במיקומים כי עם הזמן הולכים לאיבוד ויש כאלה שירצו לעשות חיפוש ממוקד לאזור שלהם לדוגמא.

פורסם
אולי כדאי שנפתח איזה קובץ משותף בגוגל דוקס או משהו בסגנון שנוכל לעדכן במיקומים כי עם הזמן הולכים לאיבוד ויש כאלה שירצו לעשות חיפוש ממוקד לאזור שלהם לדוגמא.

 

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
למייטב ידיעתי אין שני סוגי מצלמות גאטסו.

יש סוג אחד.

ניתן להפעילה עם כוון הנסיעה ונגד כוון הנסיעה.

כך גם לגבי הפלאש.

יש פלאש ויש אינפרא אדום. בכל המצלמות!

צריך רק לבחור.

כשכתבתי שהגאטסו לא זקוק לפלאש לצילום התכוונתי להבזק התאורה...

 

אנסה לענות:

 

לא אמרתי בשום מקום שיש שני סוגי מצלמות, בשום מקום בדברי זה לא כתוב ואפילו לא במרומז. יש בדיוק סוג אחד. אבל כן יש הבדל בצורת ההתקנה. יש כאלה שיש להם רק פלאש אור נראה, רגיל, ויש כאלה שיש להן פלאש אינפרא אדום מובנה. זה לא דיון, זו עובדה, ובוא נשאיר את זה ככה. אם אתה מחפש פרטים נוספים כמו שכתבתי קודם, יש תמונות מפורטות לגבי ההבדל בין שני סוגי המבזקים אצלי באתר.

 

לגבי שאר הדברים שכתבת - אכן, כל ההבדל בהתקנה (פרט כאמור לפלאש הא"א שאינו קיים בכולן) הוא השאלה על כמה נתיבים מותקנות הלולאות (אחד, שניים, שלושה או ארבעה), והאם לכיוון אחד או שניים. אם מדובר בשני כיוונים, אזי כאמור מותקן פלאש א"א, ואכן הלולאות מתפרסות על שני המסלולים (בין אם נתיב אחד בכל מסלול ובין אם שניים).

 

תיכף אני עונה לך על השאלה השניה.

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם
בעניין הראשון:

אופן הפעלת המצלמות זהה בכולן. גלאים.

לעניין הפלאשים, לא ידוע לי. לשמחתי אין מצלמות דו כיווניות בגזרתי ומקווה שגם לא יהיו.

ובעניין השני:

ארענן מה שרשמתי כבר בעבר בפורום הזה.

דחליל הוא עמוד. זהו. בלי תשתית, בלי גלאים, בלי כלום. אין בתוכו מצלמה וכל עוד אין תשתית, גם לא תהיה כזאת. בשביל להפוך דחליל למצלמה פעילה, נדרשת עבודה מלאה כמו התקנה של מצלמה רגילה. שזה אומר גלאים, חשמל, כיולים וכו'. והיות ואת זה עושים קבלנים שונים, זה לא משהו שקורה בן לילה. האמן לי שכולם פה ידעו חודשיים לפני שהמצלמה הזאת תסכן מישהו.

והקטגוריה השניה שייכת לעמודים עם התשתית. וכאן יש את העמודים עם המצלמה ובלי המצלמה.

העמודים עם התשתית הם אלו עם החשמל, הגלאים, ההכנה, הכיוונונים וכו'.

אלו לא דחלילים. גם אם הם ריקים ממצלמות. בדקו אותם, כיוונו את הזוויות והכינו אותם. עמוד כזה יכול להכיל מצלמה תוך שעה. מגיע טכנאי עם המצלמה, עולה עם מנוף קטן על טנדר, פותח, מכניס, מכוון, מכייל, בודק תקשורת וסוגר. זהו. המצלמה עובדת. המצלמות הללו בדרך כלל מטיילות בין עמודים עם תשתית במין משחק של כיסאות מוזקליים. בין היתר, על מנת שלא נדע אף פעם בביטחון מלא איפה אין ואיפה יש מצלמה.

בפורום הזה אני מפרסם מדי פעם היכן בגזרתי המצלמות עברו מעמוד אחד לשני. בשאר הארץ אתם חייבים לעקוב בעצמכם.

אבל בעיקרון, האינדיקציה הכי טובה אלו הגלאים והמבט אל המצלמה עצמה. כי יש מצלמות שמחוברות לארונות מרוחקים, בעיקר בצמתים.

 

+1 סחטיין על התגובה.

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם
איפה יש מצלמה ללא גדר הפרדה שלא חרצו את הכביש לידה לשני הכוונים?!

 

תראה, אני לא רוצה ללכת איתך מצלמה מצלמה (יותר נכון עמדה עמדה). יש כרגע כ- 130 עמדות, מתוכן בערך 65 פעילות (פלוס מינוס, לא נלך לרב). מתוך אותן כ- 130 עמדות, יש מספר מצומצם של דחלילי קבע (ראה תשובתו של shs188 מעלי בנושא). מתוך כל אלה שנותרו ישנו מספר של עמדות (בכוונה אני לא אומר "מצלמות") המותקנות כך שיוכלו להכיל מצלמה שתפעל במוד דו-כיווני. כשאנחנו ממפים את העמדות הללו, הנחת העבודה היא שהן יכולות להיות דו-כיווניות בגלל היעדר גדר ההפרדה. אבל זה לא מחייב שזה מה שיקרה במציאות. בפועל, ישנן כמה עמדות (כמו למשל בית גוברין צפון או בית סילבר מזרח, בשליפה) שאינן דו-כיווניות למרות שהותקנו על כביש שבו אין גדר הפרדה. נכון, שתי הספציפיות האלה הן באמת דחלילי קבע, אבל שוב, זה לא מחייב.

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם

מיצו. בכל תשובותיך חיזקת את דברי.

לעתים סטרת את דבריך אתה.

בחלק מהדברים אין לנו בכלל ויכוח ואנחנו אומרים אותו דבר. אולי לא הייתי ברור כי נראה היה שאתה מתקן אותי בעת שאני אומר אותו דבר.

מה שמפריע לי בדבריך זו האמירה שלך שיש עמדות בכבישים ללא גדר הפרדה שהן לא דו כווניות. אמרת ולא נתת דוגמא אחת למרות שכתבת שיש הרבה. מצלמה דו כוונית או דחליל דו כווני זה עדיין דו כווני.

מה שאמרתי זה שכל העמדות בכבישים ללא גדר הפרדה הן בגדר דו כווניות.

פורסם

מכמונת מהירות מצומת גולני לכיוון טבריה. 2 קילומטר בערך אחרי גבעת אבני

 

ליד האזור תעשייה. תזהרו אנשים!! וסעו לאט.:-D

פורסם

גם אותי מעניין לדעת (למרות שאני בכביש הזה אולי פעם בכמה חודשים)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מכמונת מהירות מצומת גולני לכיוון טבריה. 2 קילומטר בערך אחרי גבעת אבני

 

ליד האזור תעשייה. תזהרו אנשים!! וסעו לאט.:-D

 

אזהרת שווא,לא מכמונת ולא נעליים

 

אולי נתקלת (או שהוייז התריע) על איזה ניידת שעמדה באיזה חור..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...