Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פרטים על המצלמות באשדוד:

- על מנחם בגין, בצומת שד' מנחם בגין ומשה סנה, לכוון דרום-מזרח (קורד' 34.66279,31.77852)

- על שדרות ירושלים, בצומת שד' ירושלים ומילמן, לכוון צפון מערב (קורד' 34.65433,31.79019)

עריכה אחרונה על ידי pasat04

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ליעד,מה שאתה פרסמת זה עמוד ישן ולא פעיל (גם נקרא מצלמת רמזור)

 

עמוד כן פעיל נראה ככה ברוב המקרים

 

[ATTACH=CONFIG]389465[/ATTACH] (קרדיט לאתר מיצו)

 

שים לב שיש לא מעט הבדלים..

העמוד החדש גבוה יותר (3מ' נדמה לי),"רזה" יותר,וגם ראש המצלמה שונה (גבוה וצר,בעוד העמודים הישנים מרובע לחלוטין)

עוד פרט - בעמודים החדשים יש שני ריבועים מרובעים ששונים במעט במיקום (לא בדיוק אחד מתחת לשני,אלא טיפה הצידה)

 

קראתי ב"מוטוריקה" שatoo כתב שהמצלמות החדשות באשדוד הן עם עמוד נמוך!

פורסם

לא מכיר את האתר שלו,מסתמך בד"כ על האתר של מיצו.

לא הגיוני שבגאטסו יהיו שני סוגי עמודים,מאמין שלחברה המתפעלת (MIR\מל"מ-תים) יש סטנדרט כלשהו לגבי העבודות.

ככה שעמודים נמוכים - דחלילים לא פעילים.

מה שציטטת בתגובה שלי הייתה רק דוגמה לאיך אמור להראות עמוד מצלמה חדשה,בין אם זה דחליל או עמדה פעילה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

במקומך לא הייתי ממהר למסור מידע לא מאומת. חבל שמישהו יקבל בגללך דו"ח מהירות בצמתים האלה.

קשה להבטיח שמצלמה בצומת, שבוודאי יש בו ארונות חשמל, תיהיה רק דחליל. יתכן, אבל עד שזה לא וודאי יש להיזהר.

שני עמודים נמוכים זה כבר דפוס ולכן המידע מעניין מאוד.

אגב, ציטטתי את דבריך כי תיארת עמוד גבוה. זה היה נכון עד לשתיים החדשות באשדוד ולא עוד... לכן יש להזהיר גם מכך.

אתה כותב שלא יתכן, אבל עובדה שיש גאטסו עם עמודים נמוכים... כך שמה ההסבר שלך?

ועוד הערה, זה לא אתר, זה בפורום, יש בו הרבה מידע ראשוני (לא רק לגבי גובה העמודים) ואגב גם לפני מיצו. למעשה מיצו בנה את הרשימה שלו לפי הרשימה ששם ואז החל להוסיף בעצמו. בזמנו מיצו נתן לו קרדיט אך משום מה מחק את זה... מדובר בקובץ המכמונות הראשון בארץ ושהיום משווק ע"י igo.

עריכה אחרונה על ידי אלון דור
פורסם
זה היה נכון עד לשתיים החדשות באשדוד ולא עוד... לכן יש להזהיר גם מכך.

 

אשמח לראות עמדות גאטסו "נמוכות" כדבריך.

 

לגבי דוח"ות בגללי - עוד לא התחייבתי על שום דבר כלפי אף אחד,אני סך הכל חולק ממה שאני יודע\קראתי,מידע שבוודאי נגיש לכל אחד אחר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני מבין שהמידע שאני הבאתי אינו נגיש לך...

כשא' אומר לך אז זה לא טוב לך ואתה תמתין עד שב' יגיד לך.

אז תמתין. גם אני ממתין לרגע שתאכל את הכובע.

פורסם

לאכול את הכובע? אפשר לחשוב שאני מפרסם כאן מידע מוטעה חדשות לבקרים :p

כל בר דעת יודע שמידע באינטרנט מוטל בספק,ועליו לבדוק לעומק כל דבר שקוראים.

אז התאוריה שלך שאני משקר או מפרסם בכוונה מידע לא נכון - לא מחזיקה מים.

 

בהצלחה פעם הבאה לנסות להיות גיבור הפורום :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

לא התאפקתי ונסעתי לאשדוד לבקר את הנכד, ואכן פגשתי מצלמה על עמוד נמוך. כרגע היא עדיין עם מדבקות על האשנבים, כך שהיא עדיין לא פעילה.

 

Ashdod_camera.jpg

 

אגב, ניתן לסמוך ב-100% על atoo, הוא זה שמתחזק את קובץ המצלמות הרשמי עבור Igo.

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם

איכשהוא, הצלחתי לקרוא את אחת המילים בהודעה שלך כ"אשכים". פעמיים ברצף.

לא יודע אם לצחוק, לבכות או ללכת לישון.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברור שניתן להסתמך על המידע של atoo ב 100%. אלא שezuf כנראה לא מכיר.

מדובר בקובץ המכמונות הראשון לדעתי שהיה כאן ושמעבר לרוב המוכרים כולל גם מיקומי אכיפה ניידים. קובץ שהציל אותי ים פעמים מלייזרים דווקא :-)

בכל מקרה ezuf, לא ניסיתי להיות גיבור וגם לא אמרתי שמישהו משקר.

ההפך. אם הובנתי לא נכון אז סליחה. המידע שמסרת בתשובתך היה בסדר גמור, פרט לעובדה אחת באשר לגובה העמוד ולכן תיקנתי. אלא שאתה במקום לקבל את דברי או לא להגיב הטלת פיקפוק וזילזול...

עכשיו כשמתברר שהצדק עימי, אני מקווה שהכובע שלך הוא סומבררו ;-)

ושיהיה שקט לכולנו מטילים ומגאטסו.

פורסם

היא מתחזה למצלמת דחליל. מינוס כפול מינוס וזה.

אבל ברצינות, אם זה דחליל למה להרים אותו על עמוד לא אמין? מאבד את הפואנטה.

יכול להיות שהיא אמיתית למרות מיצו?

 

 

ברווז, לא יודע מה איתך, אבל אני מאוד אוהב מדבקות על האשכים.

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...