Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

מצלמה חדשה הותקנה היום בגבול יפו בת-ים .

מיקומה המדויק נמצא בתחילת שדרות ירושלים מצד ימין ,לכוון ת"א ,קצת אחרי הרמזור של רחוב "הגבול" לשעבר (שמחה הולצברג) בת ים .

למי שמכיר - קצת אחרי ה"מצבה" של בת-ים.

היא ממוקמת בזווית כזו שמצלמת לשני הכוונים .

 

בברכה

מוטי

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום חברים.

מצלמה חדשה הותקנה היום בגבול יפו בת-ים .

מיקומה המדויק נמצא בתחילת שדרות ירושלים מצד ימין ,לכוון ת"א ,קצת אחרי הרמזור של רחוב "הגבול" לשעבר (שמחה הולצברג) בת ים .

למי שמכיר - קצת אחרי ה"מצבה" של בת-ים.

היא ממוקמת בזווית כזו שמצלמת לשני הכוונים .

 

בברכה

מוטי

 

וואלה קשה לראות אותה בין כל העצים.

תודה.

אבל זו מצלמה רק לכוון צפון.

פורסם

מצלמה חדשה - גטסו - שדרות העצמאות ב-בת ים ממש על הגבול של בת ים יפו. מכוונת לכיוון צפון (יפו).

מה שמוזר - נמצאת על צומת לא מרומזר אבל צבועה בכתום.

לא יצא לי לבדוק עדיין אם יש פסי דריכה.

פורסם
מעשית כל המצלמות הדו כיווניות הן ללא גדר הפרדה.

כל המצלמות ללא גדר הפרדה הן דו כיווניות.

כל המצלמות החד כיווניות הן עם גדר הפרדה.

לכל הגאטסו אותו פלש. הגאטסו לא זקוק לפלש לצילום.

 

הייתי נזהר מהכללות.

 

עובדה שלא כל המצלמות ללא גדר הפרדה הן דו כיווניות. חלקן כן, בטח לא כולן. מכאן נובע שגם הקביעה השניה איננה מדוייקת.

לגבי הפלאש - ממש לא נכון. לא לכל הגאטסו אותו פלאש. אתה מוזמן לקרוא על כך אצלי באתר. למצלמות הדו-כיווניות יש פלאש אינפרא, ואפשר בנקל לראות את ההבדל כשמסתכלים על המצלמה מקדימה.

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם
האם יש פה מצלמה שהצ'יטה לא מתריע עליה?

 

בסיס הנתונים של הצ'יטה מתעדכן ברגע שמתקבלת הודעה ומתבצע אימות של מיקום המצלמה. האימות הוא חשוב, כיוון שמדי יום מתקבלות לא מעט התראות על מה שאנשים חושבים שהוא מצלמה חדשה, כשבפועל מדובר בדחלילים או סתם פנטזיות ("אחי, ראיתי בצומת מורשה לכיוון דרום גאטסו, חבר שלי קיבל שם דו"ח, ראיתי פלאשים" - לא דו"ח ולא נעליים, לא חבר ולא כלום, ובטח שבטח לא גאטסו, סתם דמיון מפותח, ויש כאלה כל יום). לאחר עידכון בסיס הנתונים אל תשכח שגם אתה כמשתמש צריך לגלות אחריות ולעדכן את הצ'יטה, כי היא לא מתעדכנת דרך האוויר.

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם
הייתי נזהר מהכללות.

 

עובדה שלא כל המצלמות ללא גדר הפרדה הן דו כיווניות. חלקן כן, בטח לא כולן. מכאן נובע שגם הקביעה השניה איננה מדוייקת.

איפה יש מצלמה ללא גדר הפרדה שלא חרצו את הכביש לידה לשני הכוונים?!

פורסם (נערך)

לגבי הפלאש - ממש לא נכון. לא לכל הגאטסו אותו פלאש. אתה מוזמן לקרוא על כך אצלי באתר. למצלמות הדו-כיווניות יש פלאש אינפרא, ואפשר בנקל לראות את ההבדל כשמסתכלים על המצלמה מקדימה.

למייטב ידיעתי אין שני סוגי מצלמות גאטסו.

יש סוג אחד.

ניתן להפעילה עם כוון הנסיעה ונגד כוון הנסיעה.

כך גם לגבי הפלאש.

יש פלאש ויש אינפרא אדום. בכל המצלמות!

צריך רק לבחור.

כשכתבתי שהגאטסו לא זקוק לפלאש לצילום התכוונתי להבזק התאורה...

עריכה אחרונה על ידי אלון דור
פורסם
מצלמה חדשה - גטסו - שדרות העצמאות ב-בת ים ממש על הגבול של בת ים יפו. מכוונת לכיוון צפון (יפו).

מה שמוזר - נמצאת על צומת לא מרומזר אבל צבועה בכתום.

לא יצא לי לבדוק עדיין אם יש פסי דריכה.

חבל שאתה לא קורא וממהר לפרסם.

בהודעות מעליך מדובר על המצלמה הזו כך שאינך מחדש דבר.

מעבר לכך אתה טועה. מדובר ביפו ולא בבת ים אם רוצים לדייק במיקום.

גם לגבי הפליאה על הצבע הכתום לא ברורה... כל המצלמות המותקנות כיום הן כתומות ואין קשר למיקום. יתרה מכך את האפורות צובעים בכתום.

לא רק זאת, גם את הדחלילים צובעים בכתום.

פורסם

לא כל כך מבין על מה אתה מלין?

אני לא קורא את השרשור הזה (שהפך להיות ענק).

ראיתי מצלמה חדשה, דיווחתי עליה בערך יום אחרי שהוצבה (אני יודע כי אני עובר בצומת הזאת כל יום).

 

לגבי המיקום - מדובר בשדרות העצמאות בבת-ים פינת רחוב הגיבורים. כל הבתים בבלוק של הפינה הזאת נחשבים בת-ים.

מעבר לרחוב הגיבורים צפונה אלו בתים של יפו. והמצלמה מוצבת דרומה לרחוב הגיבורים.

פורסם

גאטסו חדשה הוצבה בכביש 4 לצפון, מחלף חולון, בירידה מהמחלף לאזה"ת חולון משמאל, בדיוק לפני העיקול החד.

נכון לרגע זה עדיין אינה פעילה (חלוניות אפורות).

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
לא כל כך מבין על מה אתה מלין?

אני לא קורא את השרשור הזה (שהפך להיות ענק).

ראיתי מצלמה חדשה, דיווחתי עליה בערך יום אחרי שהוצבה (אני יודע כי אני עובר בצומת הזאת כל יום).

 

לגבי המיקום - מדובר בשדרות העצמאות בבת-ים פינת רחוב הגיבורים. כל הבתים בבלוק של הפינה הזאת נחשבים בת-ים.

מעבר לרחוב הגיבורים צפונה אלו בתים של יפו. והמצלמה מוצבת דרומה לרחוב הגיבורים.

דווקא בגלל שהתקינו את המצלמה זמן קצר יחסית לפני ההודעה שלך, לא היית צריך לקרוא פוסט ענק אלא רק לבדוק מה התפרסם בהודעה האחרונה וזה היה על המצלמה שדווחת עליה.

לגבי המיקום ולא שזה ממש משנה למי הברזל הזה שייך, אבל לפי כל המפות זה קטע שכבר שייך לת"א. לא מדובר בשדרות העצמאות אלא בשדרות ירושלים יפו. רחוב בגבול כשמו כן הוא... ואין שם בתים אלא גינה...

בכל מקרה לא ממש מלין ותודה לך על ההודעה בכל זאת!

פורסם
גאטסו חדשה הוצבה בכביש 4 לצפון, מחלף חולון, בירידה מהמחלף לאזה"ת חולון משמאל, בדיוק לפני העיקול החד.

נכון לרגע זה עדיין אינה פעילה (חלוניות אפורות).

 

גם זה כבר דווח. אמנם לא עם הפירוט שלך. דווח יחד עם ההודעה על 3 מצלמות בראשון ואגב גם על עוד אחת בכביש 444.

בכל זאת שוב תודה. עדיף כל מצלמה פעמיים מאשר אחת חסרה :-)

פורסם

תאמין לי, אני מכיר את האזור הזה כ-כף ידי.

 

רחוב הגבול (שאגב, שמו שונה ל- שמחה הולצברג) באמת מפריד את בת ים ותל אביב ממערב לשדרות ירושלים.

ממזרח לשדרות ירושלים ההפרדה עוברת ברחוב הגיבורים. הגבול בין תל אביב לבת ים הוא לא סימטרי, אבל מה זה משנה :)

 

מה שניסיתי להגיד (שזה מה שכתבת בתגובה לשרשור אחר פה) שעדיפים שני דיווחים מאשר אף לא אחד.

 

זה הזכיר לי (וזה באמת כבר אופ טופיק מהשרשור הזה, ולכן בזה אסיים) ציטוט קטן מהמשנה, מסכת ראש השנה פרק א':

מעשה שעברו יותר מארבעים זוג, ועכבן רבי עקיבא בלוד.

שלח לו רבן גמליאל: אם מעכב אתה את הרבים - נמצאת מכשילן לעתיד לבא.

 

ממש בקצרה, זה מדבר על קידוש החודש (משהו שהיו עושים בזמן ביהמ"ק) היו מגיעים עדים לירושלים לדווח שראו את מולד הירח.

רבי עקיבא ראה שעברו כבר יותר מ- 40 זוגות של עדים, ולכן עיכב אותם בלוד ולא נתן להם להמשיך. רבן גמליאל אמר לו שאם הוא מעכב אותם ולא נותן להם לבוא להעיד, בעתיד הם לא יבואו בכלל.

 

וזה הקשר שבין מצלמות גטסו למסכת ראש השנה :)


×
×
  • תוכן חדש...