Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצלמה חדשה הוצבה בכביש 22 דרום, בין מחלף אתא דרום לבין ההסתדרות דרום.

 

חבר עבר שם.

 

אין פסי דריכה (אלא אם כן יש,מלפני סלילת הכביש) וגם אין ארון תקשורת של MER בסביבתה (אלא אם כן העבירו לצד השני של הכביש,לכיוון צפון)

 

ככה שכרגע כנראה דחליל ותשאר ככה.

 

יש ארון.

  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצלמה המיועדת לצילום דו-כיווני היא מצלמה המצויידת בפלאש מיוחד, שאינו מסנוור את הנהג הנוסע בכיוון המצלמה ("הכיוון הנגדי"). גדר הפרעה לא מפריעה לתפקודה.

ניתן לראות פירוט כאן.

פורסם

יש מצב לאחד את כל המצלמות/מכמונות בהודעה הראשית?

אוטוטו 60 עמודים אפשר ללכת לאיבוד :D

אלא אם כן יש אתר עם מפה שמתעדכנת שמופיעים בה כל סוגי המכמונות ולא משהו ספציפי

פורסם
יש ארון.

 

בעת כתיבת ההודעה הישנה שלי,לא היה שם ארון עדיין :)

 

אלא אם כן יש אתר עם מפה שמתעדכנת שמופיעים בה כל סוגי המכמונות ולא משהו ספציפי

 

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
מצלמה המיועדת לצילום דו-כיווני היא מצלמה המצויידת בפלאש מיוחד, שאינו מסנוור את הנהג הנוסע בכיוון המצלמה ("הכיוון הנגדי"). גדר הפרעה לא מפריעה לתפקודה.

ניתן לראות פירוט כאן.

 

מעשית כל המצלמות הדו כיווניות הן ללא גדר הפרדה.

כל המצלמות ללא גדר הפרדה הן דו כיווניות.

כל המצלמות החד כיווניות הן עם גדר הפרדה.

לכל הגאטסו אותו פלש. הגאטסו לא זקוק לפלש לצילום.

פורסם (נערך)
יש מצב לאחד את כל המצלמות/מכמונות בהודעה הראשית?

אוטוטו 60 עמודים אפשר ללכת לאיבוד :D

אלא אם כן יש אתר עם מפה שמתעדכנת שמופיעים בה כל סוגי המכמונות ולא משהו ספציפי

http://motorica.net/viewtopic.php?f=1&t=4484&p=54594#p54594

וגם כאן ניתן לראות שכל הדו כיווניות ממוקמות בכבישים ללא גדר הפרדה.

עריכה אחרונה על ידי אלון דור
פורסם (נערך)

לכל הגאטסו אותו פלש. הגאטסו לא זקוק לפלש לצילום.

כאן ניתן ללמוד על השוני בין המצלמות, וגם כאן.

ציטוט:

"מצלמות הגאטסו מדגם GS11 המצוידות גם באפשרות צילום חזיתי, מצוידות כאמור במבזק אינפרא אדום אותו לא יכול נהג המכונית לזהות גם בלילה - כל זאת במטרה למנוע את סנוור הנהג המגיע מולן"

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם
כאן ניתן ללמוד על השוני בין המצלמות, וגם כאן.

ציטוט:

"מצלמות הגאטסו מדגם GS11 המצוידות גם באפשרות צילום חזיתי, מצוידות כאמור במבזק אינפרא אדום אותו לא יכול נהג המכונית לזהות גם בלילה - כל זאת במטרה למנוע את סנוור הנהג המגיע מולן"

 

אני מניח שעניין הלזירה הישירה על עין אדם ללא כל הגנה נלקחה בחשבון . .

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

למיטב ידיעתי, המדידה במצלמות הגאטסו נעשית על ידי פסי דריכה, ללא לייזר. מבזק אינפרא אדום לא מזיק לעיניים, בניגוד לייזר.

מה שכן: אני לא יודע אם ואיך המשטרה נמנעת מלזירה ישירה על עייני נהגים בהפעלת ממל"ז.

פורסם
למיטב ידיעתי, המדידה במצלמות הגאטסו נעשית על ידי פסי דריכה, ללא לייזר. מבזק אינפרא אדום לא מזיק לעיניים, בניגוד לייזר.

מה שכן: אני לא יודע אם ואיך המשטרה נמנעת מלזירה ישירה על עייני נהגים בהפעלת ממל"ז.

 

פשוט לא מכוונים,

אתה לא יכול ללזור על זכוכית

הממלז ייתן הודעת שגיאה

לירן

http://chevyman.hevre.co.il/

זכרו-בכביש אין מועד ב'

פורסם

לא יודע אם פירסמו, אבל בראשל''צ בשדרות משה דיין בצומת לפנייה של נווה ים יש מצלמה כתומה חדשה, ובנוסף בצומת של הסינמה סיטי.

למישהו יש מושג אם מדובר במצלמת מהירות/רמזור/נת''צ? (בצד ימין של הכביש יש נת"צ ארוך שמתחיל עוד לפני..)

פורסם
לא יודע אם פירסמו, אבל בראשל''צ בשדרות משה דיין בצומת לפנייה של נווה ים יש מצלמה כתומה חדשה, ובנוסף בצומת של הסינמה סיטי.

למישהו יש מושג אם מדובר במצלמת מהירות/רמזור/נת''צ? (בצד ימין של הכביש יש נת"צ ארוך שמתחיל עוד לפני..)

 

גם וגם בקיצור להזהר. מצלמת מהירות/רמזור/ייתכן נתצ עברתי שם היום לא סימפטי בכלל. מהירות מירבית שם 60 קמש

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

אולי קורקינט חשמלי נוסע שם 60 קמ''ש :wink:

נוסעים שם 90-100 בלי לשים לב.

אם זה מצלמת רמזור/נת"צ זה מבורך. אחרת זאת הולכת להיות אחלה מסחטת כספים.


×
×
  • תוכן חדש...