Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אחרי הרבה זמן שלא היה לי זמן להיתעסק עם הרכב.אז עכשיו יש לי סוף זמן.

כבר המון זמן אני שואל הרבה אנשים מה ההבדל בין רדיאטור רגיל לבין רדיאטור אלומיניום?

אומרים לי שאין הבדל סתם הבדל בכסף.ויש כאלה שאומרים שזה מקרר יותר טוב ואין בעיות איתו בכלל אף פעם.

אז מישהו יכול פה לתת תשובה במה עדיף ואם שווה את ההשקע של ה 1000 שקל ואם זה באמת נותן שיפור לקירור הרכב?

תודה

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

רדיאטורים AFTERMARKET מאלומיניום (יצרנים נפוצים הם KOYO ו-MISHIMOTO) הם בד"כ גדולים יותר - בעיקר בעובי שלהם.

יש בהם יותר "שורות" של צינורות וע"י כך הם מכילים יותר נוזל קירור וכמובן יותר נוזל קירור מקבל את אפקט הקירור.

גם אמבתיות עליונות ותחתונות יותר מגודלות - אבל זה נראה לי לא משמעותי לשיפור הקירור.

 

גם החומר עצמו אלומיניום אמור להיות עדיף בהחלפת חום.

 

בעיות:

קודם כל כמו עם כל חלק AFTERMARKET אתה אף פעם לא יכול להיות בטוח שהוא יתאים לך לרכב ב-100%.

שמעתי על רכבים שבגרסה ישראלית שלהם רדיאטור כזה לא נכנס.

כי אתה עלול למצוא ברכב מקומי רדיאטור מים שונה, רדיאטור מזגן שונה, קולר שמן שאין באירופה וכו'.

אם הוספת אינטרקולר קודמי שלא היה במקור - אז הינה עוד משתנה נוסף למשוואה.

 

חוץ מזה לפעמים יש מקרים של מוצר לא מוצלח ואז יש נזילות וכו'.

זה נדיר אבל קיים.

 

בקיצור - לדעתי אים אין לך בעיות התחממות פשוט אל תגע.

 

ואם בא לך לגעת - אני באחד הרכבים הקודמים שלי החלפתי מאווררים לחזקים וזה עשה שיפור ענק בקירור. לא נראה לי שמאז יצאה לי להתחמם אי פעם.

אז זו גם גישה אפשרית לפתרון הבעיה.

אבל אני חייב לציין שכבר היה לי רדיאטור מוגדל. אבל הוא לא היה מספק.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

בדקתי בפורומים בחו"ל למשל מי שמכיר לסובארו RS25 ויש חברה טוב ובדקתי מחירים.

אבל לא הבנתי אם אני מגדיל את המאוורר אז יהיה שיפור קיצוני?

ואם כדי לשים את המאוורר למצב שכל הזמן הוא יעבוד?

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

שמתי מאווררים שנתנו כ-33% יותר זרימת אוויר והרכב לא התחמם יותר אף פעם.

 

http://www.roadster.co.il/forums/viewtopic.php?f=3&t=2415

 

מה מומלץ ברכב ספציפי שלך - לחפש מידע בפורומים בחול זה רעיון טוב.

 

לאמרות שאני על הרכב שלי לא ראיתי המלצות חותכות בכיוון הזה.

אבל ראיתי מוצרים מוגמרים שמוצעים למכירה (במחירים די גבוהים יש להגיד) ואחרי מחקר קטן שעשיתי הבנתי שזה כן צריך לעבוד.

 

עובד דבר שעוזר - אם ומפרטורות בתוך תא מנוע גבוהות מאוד אז צריך גם לטפל בזה.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

תודה CROC

אני יבדוק מה אפשר לעשות אצלי בקשר למאוורים והאם זה עדיף על הרדיאטור.

תודה לכולם.

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

Life's too short, we're here for a good time, not a long time. -Colin McRae

פורסם

מי היבואנים של SPAL בארץ?

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

×
×
  • תוכן חדש...