Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פס/מדבקת הצללה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

 

 

בעיה שמופיע ברב הרכבים המודרניים - שטח השמשה הקידמית גדול מאוד , והשמש נכנסת לעיניים (זה לא נורא , יש משקפי שמש) והורסת את הדשבורד.

 

חשבתי על פתרון קליל - פס הצללה.

 

מישהו , אמר לי שכדי להדביק את הפס , צריך לפרק את השמשה :!::?: האם זה נכון?

 

כמה אמור לעלות פס/מדבקת הצללה (ולא של ריגר! , איני ערס) ?

 

תודה מראש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בוקר טוב,

 

פס ההצללה מאוד עוזר נגד השמש ואפילו יכול לשמש תחליף למשקפי השמש.

בשביל להשים אותו לא צריך לפרק שום שמשה, זה פשוט מדבקה שנדבקת חיצונית לאוטו.

 

המדבקה בנויה מ 2 חלקים- רקע ועל הרקע עוד מדבקה עם הדפס מסויים (ריגר למשל :lol: ) המחיר של זה נע בין 120-150 שקל תלוי איזה מדבקה אתה שם בתור רקע כי יש כל מיני סוגים וגם מטאלי בצבע, וגם במדבקה הנוספת על זה, אם זה משהו פשוט או קצת יותר מריגר..

 

בקיצור, המדבקה מאוד מאוד עוזרת ושימושית.

 

בהצלחה וקיץ מהנה ומוצל :wink:

.Honda- more then a dream

פורסם
בוקר טוב,

 

פס ההצללה מאוד עוזר נגד השמש ואפילו יכול לשמש תחליף למשקפי השמש.

בשביל להשים אותו לא צריך לפרק שום שמשה, זה פשוט מדבקה שנדבקת חיצונית לאוטו.

 

המדבקה בנויה מ 2 חלקים- רקע ועל הרקע עוד מדבקה עם הדפס מסויים (ריגר למשל :lol: ) המחיר של זה נע בין 120-150 שקל תלוי איזה מדבקה אתה שם בתור רקע כי יש כל מיני סוגים וגם מטאלי בצבע, וגם במדבקה הנוספת על זה, אם זה משהו פשוט או קצת יותר מריגר..

 

בקיצור, המדבקה מאוד מאוד עוזרת ושימושית.

 

בהצלחה וקיץ מהנה ומוצל :wink:

 

 

150 ש"ח :? לא ציפיתי למחיר שכזה.

 

הבנתי מחברים , שזה עולה בסביבות ה-40 ש"ח :oops::roll:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
40 שקל אולי רק המדבקה הנוספת, שזה יכול להיות כתב או איזשהו סמל

ובלי הרקע.

 

 

טוף,

 

אני אברר.

 

תודה בכל אופן.

 

 

*איך מכנים את פס הצללה , באנגלית?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לי עלה הכל 65

הפס עצמו 30 שקל (בצבע כסף-אפור) ועוד מדבקה נוספת שבאה על זה שעלתה 35

אבל יש פסי הצללה שקופים בצבע כחול, זה אני לא יודע איך זה בא וכמה זה עולה, אם מישהו יוכל להגיד אני ישמח..

פורסם

להזכירכם רק את התקנות:

 

הנחיות עזר לפי הוראות נוהל מס' 18/77 מיום 23/12/77 להדבקת תויות במקומות מותרים על השמשות:

(א) ע"ג שמשת החלון הקד' - תותר הדבקת תויות בחלקה הימני העליון של השמשה בשטח המצוי צאחורי המראה הפנימית וממנה ימינה עד לקצה הימני של החלון ובלבד שהקצה התחתון של התוית לא יהיה מצוי נמוך יותר מ-12 ס"מ מהקצה העליון של שמשת החלון הפנימי.

 

תקנה 27ג'

לא ינהג אדם רכב כאשר הרכב או הדרך הם במצב השולל ממנו שליטה ברכב או את ראיית הדרך או התנועה בה, לרבות כל דבר שיש בו כדי להגביל את הראות או את ראיית הדרך והתנועה בה מן השמשה הקד' או האח' של הרכב, אלא אם כן הותקנו ברכב מראות תשקיף כאמור בתקנה 361א'(מתייחס למראה ימנית כאשר שדה הראיה בשמשה האח' מוגבל).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אתה יכול לקנות את הגליל של המדבקה שמדביקים על חלונות ע"מ להפוך אותם כהים.

מזה תוכל לגזור את המידה הדרושה לך, זה עולה כ-50 שקלים באוטו דיפו וזה מגיע במספר גוונים כהים.

×
×
  • תוכן חדש...