Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S60 חדשה - מטרד לבעלי ולנטיין 1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל בעלי הוולנטיין מוכרת בוודאי התופעה שהוא מתריע על לייזר כאשר עוברים ליד חניונים עם שערים חשמליים וכדומה. בנתיב מוכר המיקום של הדברים האלו ידוע מראש.



 

היום ציפצף לי מספר פעמים בכביש שאני יודע שהוא נקי מהתרעות שווא כאלו, אבל הציפצוף נמשך לאורך כל הנסיעה והחץ הצביע אחורה. מאחר ואינני מכיר שיטת מדידת מהירות בלייזר מתוך רכב נוסע - הסתכלתי היטב במראה והבחנתי בוולוו S60 חדשה שעקפתי מספר דקות קודם לכן. אז הבנתי שמערכת הCity safety שלה משגעת את הגלאי. מה יקרה כשמערכות כאלו יהפכו לנפוצות? הגלאי יהפוך לחסר ערך אבל אולי גם מכמונות הלייזר של המשטרה.

 

אגב, בניגוד לדעה הנפוצה כאן, גם גלאי הלייזר הציל אותי לא פעם מדו"ח מאחר ובדרך כלל מבוצעת מדידת ניסיון בטווח גדול.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אני חושב שאם אתה לא מכוסה ב-100% אז סע כחוק תמיד, אחרת זה עניין של זמן עד שתיתפס.

זה שבמזל הולנטיין הציל אותך ממש לא אומר שזה תמיד יקרה, ברוב הפעמים הלזירה תהיה גם בטווח החוקי.

אצלי יש ולנטיין + 'חיישן חניה', וכדי לצמצם את התראות השווא של הוולנטיין ביטלתי את גילוי הלייזר שלו.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

חיישני חניה ושאר אלקטרוניקה של מכוניות יוקרה רבות אכן מפעילות את וולנטיין.

אם אתה מגיע למצב שוולוו יושבת לך על הזנב בכביש מהיר - למה אתה בכלל צריך וולנטיין? :wink::lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

אם אתה מגיע למצב שוולוו יושבת לך על הזנב בכביש מהיר - למה אתה בכלל צריך

וולנטיין? :wink::lol:

 

אתה גדול:-)

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם
הרכיב בוולבו שמשגע את הוולנטיין זה הלדים שבפנס הקדמי. זה קורה גם עם מכוניות אחרות שיש לדים בפנסים שלהן (נדמה לי קדילאק).

 

\כל ערס שנוסע על מיצובישי קולט ומוסיף בערך 25 כ"ס עם הלדים.

מיישר קו עם כללי החתימה באתר, כעת החתימה שלי לא עקומה.

פורסם

זהו שהוולוו לא ישבה לי על הזנב אלא היתה רחוקה יחסית (מעל 100 מטר)

ולא ראיתי את זה קורה עם שום מכונית אחרת, לדים או לא לדים. כך שנראה לי שיש כאן משהו ייחודי.

 

מתוך האתר של וולוו:

Laser sensors monitor the traffic in front

 

The system keeps an eye on the traffic in front with the help of a laser sensor that is built into the windscreen's upper section at the same height as the rear view mirror. It can detect vehicles that are up to 6 metres in front of the car's front bumper. City Safety is programmed to react to vehicles in front that are either stationary or moving in the same direction as the car itself.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
זהו שהוולוו לא ישבה לי על הזנב אלא היתה רחוקה יחסית (מעל 100 מטר)

ולא ראיתי את זה קורה עם שום מכונית אחרת, לדים או לא לדים. כך שנראה לי שיש כאן משהו ייחודי.

 

מתוך האתר של וולוו:

Laser sensors monitor the traffic in front

 

The system keeps an eye on the traffic in front with the help of a laser sensor that is built into the windscreen's upper section at the same height as the rear view mirror. It can detect vehicles that are up to 6 metres in front of the car's front bumper. City Safety is programmed to react to vehicles in front that are either stationary or moving in the same direction as the car itself.

 

זה בדיוק זה זה משדר לייזר שמפעיל לך את הגלאי.

×
×
  • תוכן חדש...