Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויות מ- European Delivery של BMW 335 חדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזה יופי, תמונות מעולות!:mm_yeah:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני כל כך מסכים לגבי ההגה השמנמן בחבילת ה-M, שמנמן וכייפי :lol:

 

 

 

תתחדש על הרכישה מכונית מדהימה, אהבתי מאוד את השילוב צבעים בתא הנוסעים, מאוד אלגנטי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תמונות מדהימות (גם של הנוף וגם הרכב עצמו), תהנה מהרכב :-)

 

ואגב - הבנתי למה הריון --> 4 דלתות, אבל איך זה קשור לאוטומט?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

שוב תודה לכולם על כל האיחולים

 

תמונות מדהימות (גם של הנוף וגם הרכב עצמו), תהנה מהרכב :-)

 

ואגב - הבנתי למה הריון --> 4 דלתות, אבל איך זה קשור לאוטומט?

 

תאמין לי, ניסיתי... אבל בגלל שזה הולך להיות הרכב בעיקר של אישתי היא לא צריכה עוד משהו שיסיח את דעתה (וילד ראשון זו הסחה מספיק גדולה). דווקא היא הסתדרה יופי עם קופר JCW ידנית, אבל כאן לא לקחנו "סיכון". לי יש את הצעצוע הידני שלי אז וויתרתי כאן

 

מדהים, דיל חלומי. כמה עלה כל התהנוג הזה?

 

חחח, תהיתי מי יהיה הראשון שישאל :-D

התענוג הוא רק המחיר של הליס החודשי. אם אתה חייב לדעת אז 495 דולר לחודש שהולכים ל- BMW ועוד ~30 מס. בערך 520 לחודש. כל BMW חדשה בארה"ב כוללת אחריות מלאה וטיפולים מלאים חינם ל-4 שנים או 50000 מייל. אז אפשר לומר שזה כמו ליסינג מהעבודה רק בלי הדלקן והביטוח

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם

אני חושב שזאת החווית קנייה הכי מוצלחת שאפשר לקבל .

 

תתחדש.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תתחדש ותנהנה מהרכב. מאוד אוהב את התמונות.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
אני חושב שזאת החווית קנייה הכי מוצלחת שאפשר לקבל .

 

תתחדש.

 

 

חכה, עוד לא נגמר :D

יש עדיין את השלב של קבלת הרכב חזרה בארה"ב

לזה BMW נותנים 2 אפשרויות. או שהרכב ימסר בסוכנות שממנה הזמנת, או שאפשר לאסוף אותו במרכז לנהיגה מתקדמת שלהם בדרום קרוליינה

מי שבוחר באפשרות השניה, יאספו אותו משדה התעופה, יקבל לילה חינם במלון ויהנה מיום מאתגר במרכז שלהם.

במרכז ישנם מספר שיעורים לנהיגה ונהיגה מתקדמת (דומה ליום במסלולים) ואז כל אחד מתרגל את החומר התיאורטי על המסלול ברכב כמו זה שהוא רכש (אבל של BMW, לא עושים הרצה לרכב שלך על המסלול). אח"כ מדריך מדגים את היכולות של ה- M5 על המסלול ואז עוברים למסלול שטח ב- X5

כל זה בחינם! לא תיקח??

 

ניסיתי למצוא איזה סרטון של מישהו שעשה זאת, אבל לא מצאתי משהו שהוא לא ארוך מדי, לא משעמם מדי ומכיל את כל היום.

אלו הכי נורמליים שמצאתי

 

http://www.youtube.com/watch?v=gsNNpOMoRaI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

http://www.youtube.com/watch?v=XA3tqgcjRjw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם

פשוט ללא מילים,ממש כמו צ'מפיון אצלנו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תתחדש אלכס!

 

דרך אגב גם לב.מ.וו בישראל יש שירות דומה אבל קצת שונה - בכל קנייה של רכב חדש אתה מקבל ז'יטון למכונת קפה ליד השירותים, הטיול כולל ביקור אצל סיגי בקבלה וסיור בשירותים.

 

 

מה עלה בגורלה של המיני??

nissan silvia s14

פורסם

בעייני הM3 השחורה מתמונה 3 ו4 היא הBMW הכי יפה שיוצרה אי פעם.

בכלל הדור הזה היה הכי יפה בעייני.

נראה כמו חוויה מעולה, תודה על השיתוף.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
בעייני הM3 השחורה מתמונה 3 ו4 היא הBMW הכי יפה שיוצרה אי פעם.

בכלל הדור הזה היה הכי יפה בעייני.

 

אני מסכים איתך, עד שהגיח דור ה-E46 הייתי בטוח שה-E36 היה הדור הכי יפה, אבל הדור החדש (הכוונה ל-E46 בזמנו) הציג קוים מעוגלים יותר ופרופיל עם מראה קצת יותר ספורטיבי.

 

המחליפה של ה-E46 ממש לא לטעמי, היא שמנמנה מעט ונהייתה יותר "משפחתית" (הסייג הוא דגמי הקופה שנראים משמעותית טוב יותר מגרסאות הסדאן).

 

אבל אני משוחד.

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אולי בעידן דלק מוטורס נזכה גם בארץ לאופציה הזאת? :roll:

 

 

המחליפה של ה-E46 ממש לא לטעמי, היא שמנמנה מעט ונהייתה יותר "משפחתית" (הסייג הוא דגמי הקופה שנראים משמעותית טוב יותר מגרסאות הסדאן).

 

אני דווקא מעדיף את הסדאן על פני הקופה ב-E9X, אפילו ב-M3!

 

אבל ה-E46 (ובמיוחד M3 CSL) היא עדיין היפה מכולן.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...