Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מאז שקניתי את הפולו ב-2003 (חדשה) החלפתי מצבר פעם 1 בודדת למצבר של חברת VOLTA ב-2007 (בפליקס). המצבר החזיק מעמד טוב מאוד עד לפני יומיים כאשר הוא הפסיק להניע ובמדידה הוא נתן 8.5 וולט.

במוסך החליפו לי את המצבר (מודה שלא עשיתי סקר שוק ומהרתי עם הקניה) למצבר של חברת שנפ. המצבר מתנהג כאילו חסר לו טיפה כוח - הרכב מניע אבל עושה את זה אחרי כמה שניות (כמו שזה היה כאשר המצבר הקודם היה בתהליך גסיסה).

המצבר עלה 640 שקל וכתוב עליו שהוא משנת 2010. (לא יודע מה העוצמה)

 

השאלות 1. - מצבר של איזו חברה יותר טוב ויחזיק מעמד לאורך זמן.

2. - איזה מצבר הכי טוב לפולו, עם כמה AH. האם מצבר חזק יותר "ישרוף" מנורות מהר יותר.

3. - שאלה לא קשורה, אבל אם תוכלו לענות אודה לכם - האם קל למכור פולו יד1 2003 במחיר מחירון בימינו.

4. - האם היתה אפשרות לשחזר את המצבר הישן? ואם 2010 זה שנת יצור "בסדר" למצבר החדש.

תודה, חברים.

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום רב,

המצבר עלה 640 שקל וכתוב עליו שהוא משנת 2010. (לא יודע מה העוצמה)

 

4. - האם היתה אפשרות לשחזר את המצבר הישן? ואם 2010 זה שנת יצור "בסדר" למצבר החדש.

תודה, חברים.

 

מצבר שיוצר בשנת 2010 אינו חדש ואם לא עבר בדיקת מתח כל חודש וטעינות אז הוא במצב לא טוב

לפולו יספיק 52AH - 56AH מבנה ארופאי, גובה 190.

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

פורסם

ששואלים איזה עין יפה יותר שמאל או ימין התשובה היא כנראה אותו דבר.

אני לא חושב שיש כזה הבדל בין וולתא לשנפ.

המשותף שניהם ישראלים ,מחזיקים כ3 שנים בתנאי שהאלטרנטור הטוען תקין.

מה שכן-לא הבנתי למה המצבר הוא מ2010 והתקנת אותו היום.

יש חשיבות שהמצבר יהיה כמה שיותר "טרי" .

מצבר שעמד ללא שימוש שנה יש לו בלאי כלשהוא וחייו קצרים מזה שרק יצא מהיצור.

רצוי לרכוש מצבר טרי בדיוק כמו שרצוי לרכוש צמיגים טריים למשל.

לגבי שוק הרכב -קשה למכור -אבל:

מכרתי לנטיס 1800 תוך 24 שעות במחיר מחירון ,אבל היא היתה יד שניה ללא שריטה ובצבע יחודי(שחור)

לכן אם הרכב שמור עם מעט ק"מ יתכן ויהיה משהו שיקפוץ על המציאה.

אחרת תאלץ להוריד כמה אלפי ש"ח וכאמור הכל תלוי במצב הרכב.

בהצלחה!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

תודה על התשובות.

 

נראה שלי שלא זהיתי נכון את שנת היצור - יש יותר מדי מספרים על המצבר: מעל "-" יש שורה של מספרים ומספר 12 ענק, מעל "+" גם יש שורה של מספרים.

 

מישהו יודע איפה שמים את סימון של של שנת היצור על המצברים של שנפ?

פורסם

שלום רב

על מצברי שנפ יש הטבעת חום של תאריך שיווק בשתי שורות: בשורה העליונה חודשים צמודים ( לדוגמא 1-2 ינואר פברואר )ובשורה התחתונה שנה ( לדוגמא 11- שנת 2011 ).

אם יש לך עוד שאלות נשמח לענות בשרות הלקוחות 1800225432

 

בהצלחה

עדי

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מצבר של חברת VOLTA ב-2007 (בפליקס). המצבר החזיק מעמד טוב מאוד עד לפני יומיים כאשר הוא הפסיק להניע ובמדידה הוא נתן 8.5 וולט.

 

שלום ,

 

משנת 2007 אותו מצבר (וולתא) ואתה עובר למותג אחר??:-)

 

ירון-צמיגי גודייר

פורסם

לשאלה 3.

רכב VW מיד ראשונה, עם הסטוריה של טיפולים וללא עבר של תאונות הוא מצרך מבוקש.

המחירון של פולו ודאי יושפע ממבצע המכירות המתקיים כעת אבל ככל הנראה ההשפעה לא משמעותית לרכב בן 8-9 שנים.

פורסם
שלום ,

 

משנת 2007 אותו מצבר (וולתא) ואתה עובר למותג אחר??:-)

 

ירון-צמיגי גודייר

 

 

ירון היקר

קצת הגינות כלפי חברי הפורום לא תזיק ,

עזוב את זה שהערת שרשור מלפני 4 חודשים ...

אבל איפה הגילוי הנאות - החברה שאתה עובד בה קנתה את מצברי וולתא !!!

אחלה פרסומת "סמויה" !

בהצלחה

 

אבי פרשטמן

מנהל שווק ומכירות

מצברי שנפ/B]

×
×
  • תוכן חדש...