Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8041 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה תעזרו לי אני בדילמה רצינית...

מתלבט בין הדגמים הבאים

Kenwood 7024

sony CDX-7700

pioner DEH-750 premier

JVC KDSH9750

 

אשמח לקבל עצות והצעות....

פורסם

אני אישית מעדיף את pioneer DEH-750 premier מכשיר בן זונהה

 

שבוע הבא אני קונה אותו גם... בתכלס הוא עדיף על האחרים בעיקר בגלל היופי והאנמציות שיש לו... אם זה לא ממש חשוב בשבילך לך על ה 560 DEH שזה אותו מכשיר בדיוק רק בלי האנימציות והתצוגה וככה תחסוך קצת ג'ובות=)

 

כי פיאוניר יש רק אחד- וזה אני

בהצלחה

.Honda- more then a dream

פורסם

אני דווקא חשבתי על הסוני

בגלל שפיוניר אולי יפה, אבל התצוגה שלו פחות גדולה ואיכותית, וזמן המעבר בין שירים באמפי3 איטי.

מה דעתכם על הסוני? :lol:

פורסם

לא אוהב את הסוני..

לא את הדגם הספציפי שרשמת, בכלל את כל הרדיו דיסקים שלהם.

העיינית שלהם נוטה לקרטע דיי מהר ביחס למכשירים כמו פיוניר למשל.

אני הייתי הולך על הפיוניר.

פורסם

בוא נעשה סדר:

 

פיוניר - ה750 הוא בין היפים שראיתי והוא גם איכותי.(ה+ הענק הוא היופי של המכשיר).

 

קנווד-לא מצאתי את הדגם שכתבת..

 

סוני-יכול להיות טוב.

אני לא התנסתי אבל אומרים שיש בעיות אמינות..אל תקח סיכון.

 

jvc- מנצח את כולם מבחינת איכות סאונד ,אבל פחות יפה מהפיוניר(עניין של טעם).

 

בקיצור הjvc הוא התמורה הכי טובה לכסף,לך עליו לא תצטער!

אם אתה יותר טיפוס שחשוב לו יופי (אנימציות וכאלה..)לך על הפיוניר.

8)
פורסם

האם באמת יש למישהו ניסיון עם ה-JVC 9750?

יש לי את הדגם הנ"ל (עדיין לא מותקן ולא יותקן בקרוב) ולדעתי ובניגוד לדעתכם אני חושב שהוא יפה מאוד ונראה נוח לשימוש (לפחות נראה).

מה בעניין הסאונד?

האם הוא עולה על ה-PIONEER או ששוב (וכמו ניסיון העבר שלי עם JVC זולים יותר) נתקעתי עם מערכת שניראת הרבה יותר טוב ממה שהיא נשמעת?

×
×
  • תוכן חדש...