Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה:

 

לאנטיס 323F שנת 96,אוטמט 1800 סמ"ק.

ק"מ 213,000.

הרכב יד 11.

 

הוחלף מנוע לפניי חודש.

עבר הנמכה,חצאיות,טמבון אחורי וקדמי הוחלפו.

הרכב עבר צביעה מירוק (שלא אהבתי) לצבע אפור.

 

הרכב לא נקרע אצלי מעולם,אני שומר עליו מאוד ומנקה אותו פעם בשבוע.

שטיח ריצפת הרכב הוחלף,וגם ריפוד חדש,וחלונות מושחרים.

הרכב חונה תחת גג מקורה בלבד!!

 

בקושי נוסע בשל העניין שאני עובד רוב היום ויש לי הסעה הלוך וחזור.

 

השקעתי ברכב המון!

 

יש מערכת סבבה ושומעים אחלה.

רכב שאין מצב שעוברים איתו ולא מסתכלים עלייך.

רכב באמת חזק מאוד!

 

לרכב יש בעיה בחשמל(ולא במנוע!!) של שני חלונות ובצינור הווישרים שניקרע לי(כמה שקלים עולה לסדר אותו), אלו הדברים היחידים שלא עובדים ברכב.

 

הרכב נמכר לצערי בשל מעבר לג'יפ.

מאזור נהריה,מושב אשרת.

 

המחירון של הרכב 17,500,

אני מוכר אותו ב13,000.

 

לא יורד שקל מהמחיר,אז לא לחייג סתם בבקשה ולא בשבת בבקשה.

 

אבי-0545707658

 

תמונות:

 

r2zgl3yoytuq.jpg

 

ux2neo3giydr.jpg

 

gmetnmdz5ao2.jpg

 

dzflyvdlznh2.jpg

 

2egnmhnyj3b1.jpg

JDM its my life,Subaru b3 Sport

×
×
  • תוכן חדש...