Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי הבוקר ממסע של פעם בחיים באפריקה הדרומית, טיול של חודש לבדי. במוקד היתה נמיביה, שאין די מילים לתאר אותה.

לענייננו... במקום מבודד בשם סוליטייר, בכניסה למדבר נמיב, הקים משוגע אחד חוות בודדים, עם מסעדה ותחנת דלק, ואסף/גרר שלדי מכוניות עתיקות לקישוט החווה. חלקן מוצגות לראווה במיקומים אסטרטגיים, וחלקן מפוזרות מאחורה איפה שרק חברי מועדון בודקים :-P. עזרה בזיהוי תתקבל בברכה...

על הכבישים עצמם יש לא מעט חיפושיות וטרנספורטרים T2, כמה מרצדסים של שנות ה-70-80 וזה הכל (נמיביה, זמביה, בוצוואנה). בקייפטאון זה כבר סיפור אחר ומסתובבות בגאווה בין היתר לא מעט MG יפות, ניצפתה יגואר אחת ואפילו אולדסמוביל עם הגה ימני (אם אינני טועה, לא הספקתי לצלם).

 

רון פז

DSCN2004.JPG

DSCN2007.JPG

DSCN2009.JPG

DSCN2011.JPG

DSCN2019.JPG

DSCN2022.JPG

DSCN2023.JPG

DSCN2025.JPG

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סט אחרון, עם רמז על מה יש עוד במדבר. שבט ההימבה, שאירח אותי בכפר לכמה ימים אחרי שלקחתי 3 בנות טרמפ של 400 ק"מ ביונדאי i20 שכורה. השלישייה שלמטה הן הטרמפיסטיות, והתמונה של מושבי היונדאי היא עונשו של מי שאוסף בנות שבמקום בגדים הן "לובשות" תערובת של שומן ואדמה (ולא, הן אף פעם לא מתרחצות). מי שמתעניין ימצא בקרוב תמונות נוספות בפייסבוק שלי. צפייה מהנה.

DSCN2037.JPG

DSCN2038.JPG

DSCN1649.JPG

DSCN1716.JPG

DSCN1725.JPG

DSCN1554.JPG

DSCN1762.JPG

DSCN2122.JPG

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

לא הייתי מתנגד לאחת כזאת,אחרי כמה שיפוצים =]

attachment.php?attachmentid=253328&d=1314212561

 

אשמח לדעת כמה פרטים על הנסיעה לאפריקה הדרומית.

לכמה זמן נסעת, איפה אפשר להשכיר רכב שעובד וכמו שקאדילק שאל:איך הם התייחסו אליך ?

פורסם

וואוווווווווווו תמונות מדהימות!!! אפריקה זה אחד המקומות הכי יפים בעולם!!! יש לו שם ממש בית קברות של רכבים אמריקאיים, נראה שיש לו שם מקום ממש יפה.

פורסם

חוף השלדים זה שם? אז מה עם כמה גרוטאות של אניות?

זיהיתי:

מקבץ ראשון, פיג'ו סטיישן 404, מוריס 8 תקועה בשיחי הצבר, טנדר פורד שקוע בחול ומוריס אוקספורד בלי הדלתות (לא ציינתי את מה שממילא ידוע)

מקבץ שני: שתי משאיות פורד, משאית GMC (עם פסי הגריל לרוחב) ועוד משאית פורד. שורה שניה למטה מימין, פורד זפייר.

מקבץ שלישי, מיס יוניברס וסגניותיה... (המכונית היא כמדומני ההדסון שצולמה גם במקבץ השני)

תודה על התצלומים!

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אספת 3 טרמפיסטיות. אחת מהן ישבה לידך?:-P

 

זה באמת יבשת שחייבים לבקר בה. איך התארחת אצל השבט? הם דוברי אנגלית?

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

רון, שיחקת אותה... יופי של תמונות המשקפות חוויה מדהימה.

זיהיתי אלפטה GTV, לבנה, עם דלת אחורית פתוחה לרווחה...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

ברוך השב רון.

אם לא מצאת ענתיקות ליד בוסטון אז מדבר נמיביה זה בטח המקום הנכון.

ואותי מעניין לדעת מה הן חשבו על הלבן לבן הזה עם הזכוכיות על העיניים שעוצר להן לטרמפ באמצע המדבר...

חייב לשמוע עוד.


×
×
  • תוכן חדש...