Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שאלה קצת מוזרה, לצורך תכנית עסקית שאני כותב:

כמה רכבים מוגדשים מיוצרים מדי שנה? כמה מהם בנזין? או לחילופין, כמה מגדשי טורבו מיוצרים (נראה לי יותר קשה לדעת).

המטרה היא, בגדול, לנסות להבין מהו גודל שוק המגדשים. אשמח מאוד לשמוע רעיונות, מהיכן ניתן לקבל מידע כזה.

תודה מראש:roll:

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

לצערי אני לא יכול לספק לך מספר , אבל :

 

כל קונצרן פולסווגן (פולסווגן , סקודה , סיאט , ואודי ) , ברוב הרכבים מותקן המנוע TSI . (מגדש + טורבו)

קונצרן פיאט משווק מספר דגמים עם טורבו (מיטו, 159 , פונטו , בראבה ועוד)

פיזו וסיטרואן עם המנוע החדש (THP)

מספר רכבי BMW ומרצדס מגיעים עם מנועים מודגשים .

וכמובן שלא נשכח , כמעט כל רכב עם מנוע דיזל הוא מנוע עם טורבו .

 

מספרים קצת כשה למסור כי מדובר על מיליונים של רכבים שמיוצרים ברחבי העולם .

פורסם

באם אחת מיצרניות המגדשים הגדולות הינה חברה ציבורית (נסחרת בבורסה), יהיה ניתן למצא נתונים כלכליים מדוייקים אודותיה, זה ייתן לך אינדיקציה.

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

תודה לכם חברים, בסוף מצאתי את מבוקשי, פשוט חיפשתי נתונים על שוק המגדשים ומסתבר שיש הרבה ברשת אם רק חושבים רגע באילו מילים להשתמש:oops:

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

אם כבר מצאת, אולי תשתף בראשי פרקים?

אני מודאג ממצב הגדישה בעולם. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מצאתי כמה נתונים, לא משהו רשמי, מצפים ל 35M יחידות מדי שנה תוך כעשור. כיום כחצי.

עוד דבר שמעניין אותי, כמה בערך עולה מגדש ממוצע ליצרן הרכב (TSI כלשהוא למשל, כן אני יודע שזה משולב בסעפת הפליטה).

אני מכיר נתונים של 1000-2000$ לצרכן אפטר מרקט קמעונאי, מן הסתם הם משלמים הרבה פחות...

רעיונות מישהו?

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

מתעלק, האם מיוצר כיום רכב יפני/קוריאני עממי המצויד בטורבו? משום מה הגוש האסייתי לא מאמין במנועי טורבו.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

האחד23 - היו רכבי קופה של יונדאי מתחילת שנות התשעים עם מנוע טורבו.

בשוק היפני יש המון גרסאות טורבו כולל של מכוניות מיקרו.

 

הקוריאנים עכשיו מתחילים לעלות על הגל של המנועים המוגדשים. יש דגם של קיה מאגנטיס החדשה עם טורבו.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
×
×
  • תוכן חדש...