Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי פאגרו 2008 מנוע 3.2 טורבו דיזל 170 כוחות סוס,

הייתי מעוניין להוסיף לרכב כח, הרכב הזה עגלה בצורה מפחידה.

האם יש בארץ תוכנה באחת הסדנאות שיכולה להעלות את ההספק,

אני יודע שמשנת 2010 לרכב יש 200 כוחות סוס אבל עדיין הרכב מאד חלש, לא מחפש להפוך את הרכב למכונית דראג אבל בהחלט הייתי רוצה תוספת כח מכוון שיוצא לי לעשות די הרבה טיולים בדיוניות והרכב אינו מספק אותי.

כמה תוספת כח אני אוכל לקבל בעזרת תכונה?

אמשח להמלצות שיהיה שבוע טוב ורגוע לכולם!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

http://www.rallyart.co.il/about.asp

 

ממליץ ליצור קשר עם הסדנה בלינק.

 

בחור טוב בשם חזי בצאלאל , הסדנה תומכת ברכבי ראלי רייד המבוססים על פג'רו קינג בקטגוריות שונות.

 

ניתן לרכוש מספר רב של אמצעי שיפור , ממחשב מנוע ועד למזרקים של חברת ראלי ארט , לי אישית יצא לנהוג ברכב כזה.

 

ברכב היה מחשב מנוע אחר כולל מזרקים שהעלו את הספק המנוע ל220 כ"ח במנוע הקודם

פורסם

תודה רבה, כמו כן שחכתי לציין שהרכב הוא ארוך, אפשר יהיה להגיע ל 250 סוסים ?

אני מתאר לעצמי שלא רק בעזרת תוכנה אבל מה עוד ניתן לעשות כדי להגיע להספק הזה?

האם אפשרי להשאר עם הטורבו המקורי?

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

×
×
  • תוכן חדש...