Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 ראלי - התייעצות בנוגע לשיפורי מנוע והתנהגות ומה שביניהם


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 4558 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם הראש גבוה יותר, איך זה שהיחס דחיסה בNFU גבוה מבNFX?

 

ל120-130 אתה מגיע עם מערכת פליטה ומחשב על הNFU המקורי ואפילו ליותר מזה.

 

תומר במקרה שלך נראה לי באמת יהיה יותר פשוט להחליף את שסתומי היניקה וזהו.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בוכנות של nfu קעורות ושל nfu שטוחות. בגלל זה ההבדל ביחס דחיסה.

בגלל זה גם הזכירו את העיניין שאם תשים ראש nfu על בלוק תחתון nfx אתה תרד הרבה ביחס דחיסה בגלל שהראש גבוה יותר.

 

פותח השרשור

אם אתה מתכנן על מנוע 8שסתומים עם כאלה נתונים של כח, מעבר לזה שתשלם הרבה המנוע גם יהיה מאוד חד, לא יציב בסרק, לא נוח לנסיעה יומיומית..

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

AVIA,לדעתך מחשב מקורי עם מיפוי מחדש יכול להתמודד עם השינויים שצויינו (קאמפשפט 646,סעפת יניקה,אולי יחס דחיסה מעט גבוה יותר)? קראתי קצת בפורומים מחו"ל והדעות שם היו חלוקות.

 

דבר נוסף. במידה ואני הולך על הקאמפשפט הזה כדאי על הדרך לרכוש גם פולי קל? זה יתן עוד שינוי?

 

המחשב שלך עם Remap יספיק.

 

וורניר פולי עוזר לכוון את הטיימינג בקאמשפט, במקרה הספציפי (646) - אתה לא חייב אחד.

 

 

130 כ"ס תוציא אולי באחד החלומות היפים ממנוע 8 שסתומים בפחות מ10.

 

לצורך העניין , תצטרך קאמשפט מאוד אגרסיבי וזה אומר שתצטרך סט שלם כולל וורנר פולי מתכוונן וקפיצי שסתומים כפולים . טווח מחירים בין 4000-5000 ,סעפת 4-2-1 משומשת תשיג ב1500 חדשה באיזור ה3000 .

הגענו ל7-8 ואתה עדיין ללא מיפוי וללא הורדת ראש בשביל פורטינג ויחס דחיסה. שזה עוד 2500-3000 .

 

ועם כל זה ,אולי תתקרב למה שמנוע 16 שסתומים ייתן ללא שיפורים.

 

קאמשפט כמו שצוין עם סעפת יניקה ומצערת דור 1 + מיפוי תוכנה והוא נמצא באיזור. חד משמעית כן.

 

קאמשפט מאוד אגרסיבי הוא ממש לא צריך, אלא אם כן הוא מתכנן על סט מצערות או קרבורטורים כפולים.

 

סעפת פליטה כבר יש לו.

 

פורטינג הוא לא חייב, וזה גם ככה משהו שלא הייתי עושה כאן בארץ. גם באנגליה צריך לברור בפיצנטה אנשי מקצוע לזה.

 

אם הראש גבוה יותר, איך זה שהיחס דחיסה בNFU גבוה מבNFX?

 

בוכנות שונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פשוט העניין הזה. ככל שהשירשור מתקדם כך אני יותר ויותר מבולבל :oops: .

 

חבל שהדברים האלה לא נפוצים אצלינו בארץ ולבצע דיינו זה עסק יחסית יקר. יכול היה להיות מעניין בשביל הניסוי לעשות בדיקה של לפני ואחרי על דיינו. לו הייתי רוטשילד :-) .

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למדתי עוד משהו חדש.

 

תודה.

 

לדעתי אם אתה שואף ל120-130 כ"ס לך על NFU בלי שידרוגים (בינתיים , גם זה יבוא בסוף)

ורק תשדרג תוכנה וכבר אתה באיזור ה120, עם סעפת פליטה כבר איזור ה130. ומשם יש לך רק לאן לעלות והבסיס כבר טוב.

 

מבטיח לך שגם את ה120-130 אתה תמצה. אבל אז כבר יהיה לך הרבה יותר קל לשדרג. כי הבסיס הרבה יותר טוב.

 

גם ככה אתה אומר שיש לך השקעה של 4K בישור קו למנוע.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוכנות של nfu קעורות ושל nfu שטוחות. בגלל זה ההבדל ביחס דחיסה.

 

הראש חושב משהו אחד הידיים מקלידות משהו אחר, מתקן את עצמי מאחר ואין אפשרות עריכה.

 

הבוכנות בNFU קמורות ולא קעורות כפי שרשמתי.

 

 

ולא הייתי מזלזל בעיניין הפין צף שבא במנוע הNFX כי במבחן האמינות זהו פטנט טוב יותר. כמובן שבעיקר בסל"ד גבוה.

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוכנות של nfu קעורות ושל nfu שטוחות. בגלל זה ההבדל ביחס דחיסה.

 

הראש חושב משהו אחד הידיים מקלידות משהו אחר, מתקן את עצמי מאחר ואין אפשרות עריכה.

 

הבוכנות בNFU קמורות ולא קעורות כפי שרשמתי.

 

 

ולא הייתי מזלזל בעיניין הפין צף שבא במנוע הNFX כי במבחן האמינות זהו פטנט טוב יותר. כמובן שבעיקר בסל"ד גבוה.

 

 

ציקו אז אם אני מבין נכון:

 

הבוכנות של ה-NFU קעורות.

הבוכנות של ה-NFU שטוחות.

והבוכנות של ה-NFU קמורות.

 

תקן אותי אם אני טועה :lol::lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו..

 

אוקיי אני אנסה שוב לפני שנהפוך את זה לצ'אט(וחבל שיסגרו. דווקא הפך לדיון מעניין ולא ידעתי שיש כזו כמות של אנשים שבעד ועם ניסיון עם המנועים האלה)

 

בוכנות בNFX - שטוחות

בוכנות בNFU - קמורות

 

הראש בNFU גבוה יותר אך גם הבוכנות.

 

 

 

השיפור הכי טוב למנוע 8 שסתומים הוא לגדוש :lol:

(יש גם קיט מוכן למכירה)

:wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מוכן ללכת לדיינו עם כל אחד פה (חוץ מ-SILVER S16) אם יש לו בגלגל יותר מ-120 , הדיינו עליי.

 

או בגדול אנשים בלי קאמשפט חם , שום דבר לא מוסיף כלום ובטח לא מוסיף 20 כוח סוס על סמך מערכת פליטה וצ'יפ.

אנשים זורקים פה מספרים ועוד שנה שנתיים יקראו את הת'רד הזה אנשים שונים ויחזרו על הטעויות.

 

איפה מוסיפים 30-20 כוח סוס ב-5K ? שאני אדע לאן לנסוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למדתי עוד משהו חדש.

 

תודה.

 

לדעתי אם אתה שואף ל120-130 כ"ס לך על NFU בלי שידרוגים (בינתיים , גם זה יבוא בסוף)

ורק תשדרג תוכנה וכבר אתה באיזור ה120, עם סעפת פליטה כבר איזור ה130. ומשם יש לך רק לאן לעלות והבסיס כבר טוב.

 

מבטיח לך שגם את ה120-130 אתה תמצה. אבל אז כבר יהיה לך הרבה יותר קל לשדרג. כי הבסיס הרבה יותר טוב.

 

גם ככה אתה אומר שיש לך השקעה של 4K בישור קו למנוע.

 

תסלח לי ובלי לפגוע

אתה חי בסרט!

מאיפה אתה מביא את הנתונים האלה? דיינו בטח שלא!

תוכנה תיתן אולי 2-5 כ"ס ועם סעפת זה רק באחוזים בודדים אם בכלל, מאיפה הבאת 10 כ"ס?!!

 

DELTA 2 אפשריות:

1. שים מנוע NFX מייבוא תביא גם מחשב מתאים, תאמין לי זה יספק אותך.

2.תשאר אם שלך ותחסוך את בכסף לדברים חשובים בחיים[לימודים]

 

כל השינויים והתאמות רק יגרמו לבעיות ובלאגן וגם ככה בנתיים רק יורידו אותך מהביש וגם שיהיה ספורט מוטורי אני לא בטוח שזה יתקבל. אז עזוב אותך ממשחקים ושטיות.

קבל אישור לNFX ותקבל יופי של מנוע עם יותר כוח ממה שיש לך עכשיו, אני מכיר אותך זה יספק אותך!

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופרפספרינט הוציאו 15 כ"ס מNFU ללא כל שינוי אחר עם המערכת פליטה שלהם, פעם ירין אפילו פרסם פה את הקישור לזה.

ואני מדבר על מערכת שלמה ולא רק סעפת.

אל תשכח במנוע הNFU יש את הממיר המסרס שיורד עם התקנת מערכת הפליטה.

 

לגבי תוכנה, יש מנועים ויש מנועים, החיים זה לא שחור ולבן.

מנוע הNFS של הC2 VTS זהה למנוע הNFU למעט מחשב וסעפת יניקה.

והוא מוציא 125 כ"ס.

 

מנועי NFU עם מחשב פרוץ של NFX בלי REMAP הוציאו בחו"ל באיזור ה119-120 כ"ס .

זה מנוע שמגיב טוב לשינויים בגלל שהוא מראש נבנה בצורה מגבילה.

כל גורם מגביל שתוריד לו (הממיר, ניהול המנוע שבנוי לחיסכון, הקאמשפטים הקפואים שהוא מגיע איתם)

יתן שינוי משמעותי.

 

ואגב, בכל חברות הצ'יפים הרציניות מדובר על בין 8-12 כ"ס תוספת.

 

אז את ההתנשאות שלך תשאיר לפורום PSI.

 

יום טוב.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סופרפספרינט הוציאו 15 כ"ס מNFU ללא כל שינוי אחר עם המערכת פליטה שלהם, פעם ירין אפילו פרסם פה את הקישור לזה.

ואני מדבר על מערכת שלמה ולא רק סעפת.

אל תשכח במנוע הNFU יש את הממיר המסרס שיורד עם התקנת מערכת הפליטה.

 

לגבי תוכנה, יש מנועים ויש מנועים, החיים זה לא שחור ולבן.

מנוע הNFS של הC2 VTS זהה למנוע הNFU למעט מחשב וסעפת יניקה.

והוא מוציא 125 כ"ס.

 

מנועי NFU עם מחשב פרוץ של NFX בלי REMAP הוציאו בחו"ל באיזור ה119-120 כ"ס .

זה מנוע שמגיב טוב לשינויים בגלל שהוא מראש נבנה בצורה מגבילה.

כל גורם מגביל שתוריד לו (הממיר, ניהול המנוע שבנוי לחיסכון, הקאמשפטים הקפואים שהוא מגיע איתם)

יתן שינוי משמעותי.

 

ואגב, בכל חברות הצ'יפים הרציניות מדובר על בין 8-12 כ"ס תוספת.

 

אז את ההתנשאות שלך תשאיר לפורום PSI.

 

יום טוב.

 

1. זאת לא התנשאות.

2.PSI לא קשור לכאן.

3.למה פשוט לא לשים מנוע של C2? אפשרי? אם מחשב והכל כמובן.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל אפשרי, לך תמצא כזה.

 

הזכרתי את PSI ואת ההתנשאות כי ככה אתם מתנהגים שם.

 

תוכנה מוסיפה יותר מ2-5 כ"ס ומערכת פליטה על NFU עושה פלאים.

 

תשאל את ירין איך האוטו שלו היה נוסע עם REMAP פורטינג ומערכת פליטה.

ומשחק קטן עם הכיוונים של הקאמשפטים.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל אפשרי, לך תמצא כזה.

 

הזכרתי את PSI ואת ההתנשאות כי ככה אתם מתנהגים שם.

 

תוכנה מוסיפה יותר מ2-5 כ"ס ומערכת פליטה על NFU עושה פלאים.

 

תשאל את ירין איך האוטו שלו היה נוסע עם REMAP פורטינג ומערכת פליטה.

ומשחק קטן עם הכיוונים של הקאמשפטים.

 

חבל שאתה חושב ככה, אבל זה כבר לדיון אחר במקום אחר.

 

אני יכול לשאול את ירין אבל בין הרגשות לבדיקת דיינו יש הבדל עצום,

גם אני אחרי ששמתי מערכת פליטה 4-2-1 היה הבדל ויכולתי להגיד שיש לי עוד 10 כ"ס

זה אומר שזה נכון?

 

לגבי המנוע[C2] אני מאמין שלא תיהיה בעייה לקנות מייבוא אפילו לחכות עד שיגיע,

מעניין לבדוק את זה.אני ינסה לבדוק את זה חודש הבא מול מחלקת השירות וירשום פה תשובה.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך דיינו,

אינדיקציה פשוטה זה כל מה שצריך.

 

206 GTI וXS שוקלות אותו דבר.

 

ברגע שהXS לפניה זה אומר דרשנו.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4558 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...