Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 ראלי - התייעצות בנוגע לשיפורי מנוע והתנהגות ומה שביניהם


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז קודם כל יש לך אוטו יפהפה! באמת ששחור הולם אותה מאוד ועוד עם הג'אנט הזה :twisted:.

בכל מקרה אני מקווה שעוד ייצא לנו להיפגש במפגשים הבאים, עד אז יש לך איזה הכוונות או טיפים אחרונים?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה בחרת דווקא במנוע של ה206‏ ולא של ה 106‏ ? מעניין אותי אחרי כל השירשור הזה למה בחרת במנוע הנ"ל ? בגלל הראש ? בגלל הזמינות של המנוע בפירוקיות ?

לדעתי עם אתה נוסעת עם ‏8‏ וסעפות לא תרגיש שינוי משמעותי.‏ ‏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על ה8 שסתומים ויתרתי כי כולם מאוד חד משמעית אומרים שלא כדאי להשקיע בו מכיוון שאין לו פוטנציאל.

NFU גם נפוץ מאוד,זול משמעותית מNFX, זמינות חלקים טובה מאוד,נחשב אמין ולבסוף גם יש לו פוטנציאל להתחזק משמעותית.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לך לחפש NFX , אם אתה מעוניין צור איתי קשר לקראת סוף השבוע , אני אגיד לך בידיוק כמה יעלה לך NFX.

NFU אומנם זול אך מרגיש "אנמי" מאוד ליד ה-NFX.

אתה תרצה לחזק מתישהו את ה-NFU לא ? תביא קאמשפטים של NFX , אך זה לא ייגמר שם תצטרך את הקפיצים והמחזירים של ה-NFX בעצם אתה "תתקע" וככל הנראה תצטרך לקנות חדשים.

 

לדעתי האישית בלבד, עדיף לך את ה-NFX , מאשר ה-NFU , לטובת מכלולים פנימיים עדיפים בהרבה מ-NFU

(כמובן בהנחה שאתה רוצה לחזק את האוטו בעתיד הרחוק )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי NFU זול יותר,

 

מבחינת עלות: NFU+מכלולים של NFX

מבחינת כוח: NFU+ מכלולים של NFX > מNFX סטנדרטי.

 

בנוסף לכך הוא מביא מנוע משנתון הרבה יותר גבוה מאשר NFX הכי חדש שתמצא.

 

אפשר למצוא NFU משנת 2007 בערך ב2500-2700 ש"ח.

רק צריך לחפש.

 

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה חבר.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה חברים, אני מבטיח לעדכן ברגע שכל העסק יתחיל לזוז.

ועוד הפעם המלצות לאנשי מקצוע יתקבלו בברכה.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי NFU זול יותר,

 

מבחינת עלות: NFU+מכלולים של NFX

מבחינת כוח: NFU+ מכלולים של NFX > מNFX סטנדרטי.

 

בנוסף לכך הוא מביא מנוע משנתון הרבה יותר גבוה מאשר NFX הכי חדש שתמצא.

 

אפשר למצוא NFU משנת 2007 בערך ב2500-2700 ש"ח.

רק צריך לחפש.

 

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה חבר.

 

מבחינת כוח כל מה שאתה רוצה מ-NFU זה השסתומים בלבד.

 

לכן מבחינת כוח אתה תרצה NFX עם ראש של NFU וכל המכלולים (חוץ משסתומים כי אתה משאיר את אלה של NFU) של ראש NFX.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד עצה קצת יותר מציאותית ונגישה....

במקום להביא NFU ולעשות סבטוחה מכל החלקי ראש של ה-NFX (עזוב שזה גם כאב ראש למצוא ראש NFX)

למה לא להתחיל עם NFU סטנדרטי, שתאמין לי תוספת הכוח תספיק לך בנתיים, ובעתיד במקום להתחיל לחפש את הקמשפטים של NFX קפיצי שסתומים וכו' להביא קמשפטים תואמים למנוע של ה-206 (NFU) ופשוט לשפר את הרכב כ-206 (על משקל של 106 התוצאות יהיו משמעותיות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב אתה יודע טוב מאוד כמה NFU זה מנוע מת ואין מה להתקדם שם ‏:/

חבל שאתה ממליצים להתקדם למנוע של ה 206‏ בגלל זמינות חלקים טובה .

מה הוא בעצם עשה שהוא ישים את המנוע של ה ‏206‏ ? הוא עכשיו בערך נוסע כמו ה ‏206.

לכן כמו שתומר רשם ומה שכל השירשור הזה רומז לו ‏.‏ שיתחיל מNFX מנוע ‏+‏ ראש קומפלט.

ככה ‏
בעתיד שהוא יירצה להתחזק שוב הראשים של ה ‏206‏ יהיו זרוקים כמו מים בפירוקיות ולא תהיה לו בעיה

של קאמשפטים ומרימים וקפיצים של הNFX .

יניב אתה יודע בעצמך כמה מת זה ה ‏NFU וכמה הוא אנמי לעומת הNFX.ולא משנה גם אם תשים סעפות של ה106‏ ‏

עדיין הוא יישאר ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנמי?

הוא ממש לא אנמי.

רק מההחלפה של הסעפת והצנרת אני כבר עומד עם 106GTI סטנדרטית.

המנוע מטפס יפה מאוד מ3500 עד המנתק, (עדיין ב6300 לצערי).

וזה עוד לפני תוכנה קאמשפטים ושאר הירקות.

 

המנוע עצמו הוא בסיס מצויין, הסעפת פליטה והמחשב זה מה שמגביל אותו.

 

כבר הסברתי את דעתי על העלות מול תועלת בין שני המנועים.

ובטח על זמינותו של הNFX.

 

בקיצור, בסופו של דבר הכל עניין של עלות מול תועלת, ובזה הNFU מנצח.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר שמע.... NFX זה NFX!!! לא יעזור שום דבר!

מבחינת להשיג את המנוע במצב טוב כולל מחשב וצמה יקח הרבה זמן!! ולך תדע מה קורה במנוע שתביא.

 

NFU זה החלק הקל והפשוט לעשות...

אחרי שראיתי את הרכב של בעל השירשור במוצ"ש הוא לא נראה לי אחד שמתפשר על איכות!

אז אם יש לך סבלנות והרבה זמן פנוי תתחיל לחפש לך NFX!

זה פשוט עולם אחר מבחינת זמינות הכוח ומה שהמנוע הזה יכול לתת!

 

מצורף סירטון של 106GTI סטנדרטית נגד 106 עם NFU.

בגיטיאי יש נהג ונוסע ב-NFU רק נהג.

לחיצה מהילוך ראשון.

אין לי מושג מי זה הנהג אז בלי הרבה שאלות. :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=x8c-bwWCvLU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

ניתן לראות את האנג'לאייז של הNFU מרחוק כבר בסוף הילוך ראשון... :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיל עם איזה גיטיאיי לחצת בידיוק שאתה עומד איתה ?‏

אם לחצת עם א' זה בכלל לא אידנקציה ‏,‏ הרכב כרגע במצב לא טוב ‏,‏ והוא לא אידקציה בכלל ללחיצות,

במצב הסופר אנמי של הרכב שלי כרגע ‏,‏ הוא הוא היה אחורה 2‏ רכבים.‏ והפסקתי ב ‏80‏ קמ"ש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסעתי ברכב שלך, הוא בכלל לא אנמי. הוא משמעותית חזק יותר מNFX סטנדרטי

וNFU במצבו הסטנדרטי הוא באמת אנמי.

אבל אחרי כמה שינויים קלים הוא עובד מעולה.

 

בכל מקרה. אל תשכח שיש גם 100 ק"ג ביני לבין GTI.

 

שניהם מנועים מעולים, והNFX כסטנדרט יותר טוב מNFU סטנדרטי. על זה אין ויכוח.

אבל מבחינת זמינות הNFU יותר זמין , וגם יהיה במצב יותר חדש.

אני חושב שעדיף את הNFU ולהחליף מכלולים

 

נראה אם אחרי החלפת המכלולים והניהול אם עדיין תוכל להגיד שהוא אנמי.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה לחצתי בכלל ?! לא זכור לי שנסעת איתי לחצתי ואם כן זה היה בחמישי :)

הרכב אנמי מאוד הראש של ה-206 משמעותית גבוהה יותר מהראש של NFX , שאני "אגלח" מהראש אז נבדוק שוב את הרכב.

שוב אם הוא מתחיל מ-NFU הוא יירצה להשתדרג איכשהו ויילך לחפש מכלולים של NFX לכן עדיף לו לחפש NFX קומפלט מאשר ללכת להביא NFU ואז להתחיל ריצות לגבי חלקים של NFX.

 

ועוד לא דיברנו על פין טלטל צף שקיים ב-NFX...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...