Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 ראלי - התייעצות בנוגע לשיפורי מנוע והתנהגות ומה שביניהם


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מוכן ללכת לדיינו עם כל אחד פה (חוץ מ-SILVER S16) אם יש לו בגלגל יותר מ-120 , הדיינו עליי.

 

או בגדול אנשים בלי קאמשפט חם , שום דבר לא מוסיף כלום ובטח לא מוסיף 20 כוח סוס על סמך מערכת פליטה וצ'יפ.

אנשים זורקים פה מספרים ועוד שנה שנתיים יקראו את הת'רד הזה אנשים שונים ויחזרו על הטעויות.

 

איפה מוסיפים 30-20 כוח סוס ב-5K ? שאני אדע לאן לנסוע.

 

 

טוב שמע אני לוקח את זה כמחמאה!

ואני ממש מחזק את מה שאתה אומר.

גם קמשפט בלי ניהול לא יתן כמעט כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אף אחד לא אמר שמוסיפים 20-30 כ"ס ב5K.

וברור שקאמשפט חם בלי REMAP לא יתן הרבה, אתם שניכם מוציאים דברים מהקשרם.

 

מערכת פליטה מלאה של סופרספרינט עולה חדשה 7K

REMAP בערך 2K . ובסוף תגיע ל120-130 כ"ס (במנוע לא בגלגל)

עשו את זה לפניכם ויעשו גם אחריכם.

 

זה לא עולה 5K אבל זה נותן תוצאות.

 

חברה כמו סופרספרינט לא מעיפה נתונים באויר.

גם לא SUPERCHIPS , שמבטיחים 9 כ"ס עם תוכנה סטנדרטית.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפרתם לפותח השרשור חבל על הזמן.

 

 

 

פותח השרשור סאשה,אני מציע לך להתעלם כמעט מהכל כי זה לא רלוונטי בשביל מה שאתה מחפש,ולטובתך האישית תפנים טוב מאוד את מה שאני אומר לך עכשיו.

 

תאורטית,כל מה שאמרו פה נכון,אבל!! יש אבל גדול.

 

 

מה יקרה,אם אחרי שתעשה הכל,תשים קאם שאפט,קפיצים,אוברול מלא,REMAP,הכל הכל הכל,ותגיע ל 130כ"ס המשוערים.

 

ואז פתאום,משום מקום..תבוא איזה ראלי דור שני,עם מנוע NFU מקורי,שלא החליף כלום!! והשקיע פחות ממך,והוא אפילו לא התחיל לדגדג את הפוטנציאל שיפורים שלו...שלא לדבר על זה שזה מנוע נורמלי ושקט ולא מכונת תפירה שגורמת לכל בחורה שאתה אוסף לשאול איזה שנה האוטו הזה...

 

 

מה יקרה,אם פתאום...איך שהוא....הוא יתן לך בראש??

 

 

מה יקרה אז?

 

 

תאכל תלב?

 

כן!!

 

 

אז תקשיב לי טוב,כל מה שאמרו פה אפשרי ונכון,אבל בסופו של דבר,קשה להגיע לתוצאה הסופית הזאת,ורוב הסיכויים שלא תגיע לזה.

 

אנשים בעולם היו חותכים את הזין כדי לשים 16V במכוניות שלהם במקום ה8V, לא דווקא בפיג'ו אלה בכל יצרן..אצלנו זה יחסית פשוט ואין שום סיבה למה לא לעבור את התהליך הזה.

 

 

אז בשורה תחתונה...אם אתה מחפש עוד כוח,וגם ככה המנוע שלך כבר בנשמה השביעית שלו...אל תתלבט ותתחיל את הפרוייקט NFU.

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אורן, ברור לך שמה שכתבתי מעליך, היה בנוגע לNFU נכון?

הכוונה הייתה שאם הוא ירכיב את זה על מנוע NFU הוא יגיע למה שהוא רוצה ואף מעבר.

 

בשום פנים ואופן לא התכוונתי לשיפור מנוע ה8V שלו.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן הבנתי אותך,דובר פה גם על שיפור 8 שסתומים ואוברול גם.

 

אגב מה ששכחתי לציין,סאשה,אתה יכול למכור את הסעפת שלך בסכום יפה,וזה יתן לך עוד תקציב למנוע 16V.

DSCF901111111105_resize1.jpg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע הNFS של הC2 VTS זהה למנוע הNFU למעט מחשב וסעפת יניקה.

והוא מוציא 125 כ"ס.

לא רק, גם הקאמשפטים שונים בין JP4 ל-JP4S.

 

 

ואני בכלל הייתי מחליף ל-NFX סטנדרטי. אבל זה אני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים פה מדברים שטויות בכמויות , 9K ויש לי תוספת 20-30 כוח סוס ?! WTF ?!

אנשים הפכו חצי רכב ב-106OWNERS גילחו ראשים , פורטינג ,קאמשפטים טיפה יותר חמים מהמקורי , פולי קלים, ומערכת פליטה מלאה , וצ'יפ קאסטום והגיעו ל-145 כוח.

 

אבויי לנו אם המצב בפורום הוא כזה שאנשים הולכים להתקין צ'יפ ומערכת פליטה וחושבים שהם מרוויחים 20-30 כוח סוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וגם שם הומלץ לו לעבור ל 16 של ה206

זה לאאומר שאני יעשה את זה אבל כשאני יסיים את הפרויקט אתה תעשה סיבוב ברכב ותגיד לי האם שווה או לו (במקרה שלי)

פשוט האוטו אובר ישור קו כולל צמא חדשה ולכן איני ממהר עם פרויקט הראש למרות שהוא אצלי בבית נוקה ונבדק כבר!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לאאומר שאני יעשה את זה אבל כשאני יסיים את הפרויקט אתה תעשה סיבוב ברכב ותגיד לי האם שווה או לו (במקרה שלי)

פשוט האוטו אובר ישור קו כולל צמא חדשה ולכן איני ממהר עם פרויקט הראש למרות שהוא אצלי בבית נוקה ונבדק כבר!!

 

אין לי בעיה לנסוע על שלך ולשאול את ירין ולנסוע על אחת אם טורבו

ולהגיד לך שאוטו נוסע חזק ויפה ומענין[כי אין ספק שהוא כך]

השאלה האמיתית היא:

אם הייתה מחליף למנוע 16V אם אותה השקעה[ואולי עם טיפה שיפצורים]

אולי היית מוציא יותר? אם יותר אמינות כנראה.

וקצת יותר חשוב מה אומר הדיינו ולא ההרגשה.

 

אתם חושבים ועושים דברים מדהימים. אני לא בא ואומר שזה לא נכון או לא בסדר.

או מיותר או משהו, להזכירכם גם לי יש רכב לכיף.

מה שאני חושב שאתם משקיעים במשהו

שבעצם ניתן לקבל יותר עם אותה השקעה, אולי אני טועה.

 

נ.ב

אמיר הזכיר את 106OWNERS אתה לא תראה שם פרוייקטים על 8V כמעט.

מי שהיה לו שינה ל16 ואם נשאר על 8 נשאר מקורי[כמעט].

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך העניין, החלפת המנוע ל-16V נגיד יעלה לך 10 אלף (פחות אבל אני אומר 10 כדי להמחיש), ותקבל נגיד 145 כוח.

 

ממנוע 8V בהשקעה של 15 אלף בשיפורים, גם לא בטוח שתגיע ל-145 כוח ואם תגיע זה יהיה מנוע פחות אמין ופחות נוח לשימוש יומי, וזה כל העניין פה של עלות מול תועלת וכשמגיעים לזה הדבר הכי כלכלי זה לעבור למנוע 16V.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתוני ההספק ממדידות דיינו בפורומים האנגליים השונים, זה משהו שיש לקחת בערבון מוגבל, משתי סיבות:

 

1. התוצאות בין כמה NFXים שונים וסטנדרטיים (על אותו דיינו ובאותו יום), יכולות לנוע בין 115 ועד 130+ כ"ס.

 

2. יש כמה סוגי דיינו. יש מכשירים אופטימיים בטירוף, יש גם כאלה שקצת פסימיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי בעיה לנסוע על שלך ולשאול את ירין ולנסוע על אחת אם טורבו

ולהגיד לך שאוטו נוסע חזק ויפה ומענין[כי אין ספק שהוא כך]

השאלה האמיתית היא:

אם הייתה מחליף למנוע 16V אם אותה השקעה[ואולי עם טיפה שיפצורים]

אולי היית מוציא יותר? אם יותר אמינות כנראה.

וקצת יותר חשוב מה אומר הדיינו ולא ההרגשה.

 

אתם חושבים ועושים דברים מדהימים. אני לא בא ואומר שזה לא נכון או לא בסדר.

או מיותר או משהו, להזכירכם גם לי יש רכב לכיף.

מה שאני חושב שאתם משקיעים במשהו

שבעצם ניתן לקבל יותר עם אותה השקעה, אולי אני טועה.

 

נ.ב

אמיר הזכיר את 106OWNERS אתה לא תראה שם פרוייקטים על 8V כמעט.

מי שהיה לו שינה ל16 ואם נשאר על 8 נשאר מקורי[כמעט].

 

חיים איני בא ואומר שמנוע הנ"ל יותר טוב ממנוע NFU אבל מי כמונו יודע שפגיו לא פראיירים (לפעמים קורות טעויות)

וגם עם הNFW אפשר לשחק ולעלות הספק, לגבי האמינות אולי אפילו אין לי מה להוסיף.

אבל בשביל אדם שנוסע על סט אפ שלא היה אף פעם מהיצרן אין לי מה להתלונן, אתה מבין שאצלי זה 205GR 1.4 רגילה

מבחינת רשיונות הרכב, אין לי סיכוי בכלל לחשוב על 16V ולכן אני יוצא מנקודת הנחה של לנסוע כמה שיותר חוקי בחוץ וכמה שיותר מעניין בפנים.

כך שמה שלא יאמר אני עדיין יהיה חייב להשאר עם המנוע הנ"ל, בנוסף שאצלי הרכב נקנה כבר כך במצב הזה ואצלי החלקים שאני מדבר עליהם גם בשרשור שקשור לראשי המנוע וגם כאן הם הצטברו עם השנים מכל מיני חברים ומכוניות כך שההוצא היחידה שלי היא הקאמשאפט המחשב ניהול מנוע ועבודות החשמל ובדיקת השטח ולחץ של הראש ולכן יכול להיות שאני אכן מסוגל להגיע לשיפור משמעותי (כ 30 כ"ס ) ב8 אלף ש"ח שזה בערך מחיר ההשתלה המדוברת!!

לגבי ה106OWNERS אתה שוכח ששם זה שם ופה זה ארצינו הקטנטונת נטולת ההבנה והמסורת המוטורית, יכול להיות שאם התהליך של הרישוי והשינוי היה פחות מסורבל לא הינו פותחים שרשורים כאלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים איני בא ואומר שמנוע הנ"ל יותר טוב ממנוע NFU אבל מי כמונו יודע שפגיו לא פראיירים (לפעמים קורות טעויות)

וגם עם הNFW אפשר לשחק ולעלות הספק, לגבי האמינות אולי אפילו אין לי מה להוסיף.

אבל בשביל אדם שנוסע על סט אפ שלא היה אף פעם מהיצרן אין לי מה להתלונן, אתה מבין שאצלי זה 205GR 1.4 רגילה

מבחינת רשיונות הרכב, אין לי סיכוי בכלל לחשוב על 16V ולכן אני יוצא מנקודת הנחה של לנסוע כמה שיותר חוקי בחוץ וכמה שיותר מעניין בפנים.

כך שמה שלא יאמר אני עדיין יהיה חייב להשאר עם המנוע הנ"ל, בנוסף שאצלי הרכב נקנה כבר כך במצב הזה ואצלי החלקים שאני מדבר עליהם גם בשרשור שקשור לראשי המנוע וגם כאן הם הצטברו עם השנים מכל מיני חברים ומכוניות כך שההוצא היחידה שלי היא הקאמשאפט המחשב ניהול מנוע ועבודות החשמל ובדיקת השטח ולחץ של הראש ולכן יכול להיות שאני אכן מסוגל להגיע לשיפור משמעותי (כ 30 כ"ס ) ב8 אלף ש"ח שזה בערך מחיר ההשתלה המדוברת!!

לגבי ה106OWNERS אתה שוכח ששם זה שם ופה זה ארצינו הקטנטונת נטולת ההבנה והמסורת המוטורית, יכול להיות שאם התהליך של הרישוי והשינוי היה פחות מסורבל לא הינו פותחים שרשורים כאלה

 

אתה כבר נוסע על 1.6

אז מה זה משנה איזה?

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על תשכח איך נראה הTU שלי כמעט זהה למקורי ואיך נראה מנוע עם 16V שונה מאד ביחס למקורי!!

בעיה!!

נכון, איך שזה נראה זה מאוד משנה.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...