Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 ראלי - התייעצות בנוגע לשיפורי מנוע והתנהגות ומה שביניהם


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז מה א םזה שונה, בפועל מעניין מספר הבלוק ושהבלוק חוקי, לא זוכר שבוחן בדק אם הראש תואם לדגם רכב הספציפי.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קיט טורבו משומש?

יכול לעשות יותר מכל השיפורים שציינו כאן באותו התקציב.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל רוצים להראות מקורי ולעבור טסט כמו בנאדם, עם טורבו זה לא יקרה לעולם עוד בחלק של בדיקת תא מנוע, לא דיברנו על בדיקת זיהום.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל רוצים להראות מקורי ולעבור טסט כמו בנאדם, עם טורבו זה לא יקרה לעולם עוד בחלק של בדיקת תא מנוע, לא דיברנו על בדיקת זיהום.

 

נכון בארצנו קשה מאד עם טורבו לעבור טסט!!

וגם הבוחנים ישר יזהו שזה מנוע 8V או 16V וגם איך יתנו אישור לבלוק מנוע שלא עמור לשבת בתא מנוע ? זה רק חריטה ובעזרת השם!! קשה לי להאמין שיתנו אישור חוקי!! (המקרה שלי הוא 205 5 דלתות 1400 GR לפי הראשיונות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

לא צריך לסבך את העניינים יותר מדיי.

המנוע היחיד שכדאי לשתול בראלי דור שני זה NFX נקודה.

מארגנים מנוע מייבוא עם סעפות, מחשב וצמה ונגמר הסיפור.

המנוע מאושר ברישון ללא החלפת בורג בראלי כל מה שצריך זה להתקין ולקבל שטר מכר לרישוי.

מנוע 5

מחשב 1

צמה 0.2

עבודה כ- 2

סה"כ 8000 - 9000 אלף.

 

לאחר מכן, סעפת משופרת - 1500. ממיר ספורטיבי 1000, צ'יפ 500 , ראם איר 500

ויש 140 כ"ס אמיתיים, חוקיים ומהנים.

 

מניסיון :arrow:

 

מוכרים את הסטאפ של הראלי ב- 2000 - 2500 ש"ח וסה"כ ההשקעה כדאית למי שאוהב את הראלי שלו.

חלקים איכותיים ל- 106 ראלי ו- GTI :

 

http://eyalrallye.ucoz.com/photo/hlkims_lmkairha/3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה עוד ילד זורק פה מספרים כאילו הוא עובד באורווה שהוא ככה מוסיף כ"ס בלי שיהיה לו מושג

 

 

כנראה שאתם לא מבינים שאתם מטעים פה אנשים עם המחירים והשיפורים שכביכול הם מוסיפים בתאורייה

 

 

 

נ.ב.

 

אם כבר הקפצת את הת'רד אחרי חודשיים

אז לפותח השרשור באמת עשה משהו מהמגוון הצעות שהופנו לפניו

או ששוב זה נגמר כמו תמיד בלי לעשות דבר בנדון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את השיפור אני (עדיין לא סגור ב100% על מה אני הולך, ישנה נטיה ל16V) מתכוון לבצע בתחילת השנה הבאה, כלומר בינואר.

הת'רד ניפתח מוקדם יותר על מנת לקבל מושג מה עדיף,מה כדאי ולהתחיל לאסוף חלקים.

אני יעדכן כאשר העניין יתחיל לזוז באופן מוחשי.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

umardekar השארתי תגובה במיוחד בשבילך בסוף ערכתי אותה כי אתה לא שווה את המאמץ ואני לא ארד לרמה שלך כי אי אפשר.

 

לפותח השרשור אם אתה מעוניין בפרטים תיצור קשר בפרטי ותקבל את כל הפרטים.

חלקים איכותיים ל- 106 ראלי ו- GTI :

 

http://eyalrallye.ucoz.com/photo/hlkims_lmkairha/3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

E.R.C אין מה לרדת לפסים אישיים , אתה זורק פה מספרים כאילו מייצרים כוח סוס בשביל כסף, אני באים לדבר על שיפורים וכו'.

לי יש ניסיון עם המנועים האלה קרוב ל-4 שנים אני מתכוון ל-NFX.

אני מנסה להבין את מה שאתה זורק פה ומתקשה להבין.

אתה ממליץ לאנשים על סעפות ב-1500 שקל ? אני בטוח שזה לא סופרספרינט - כל השאר פשוט לא שווים גם 800 שקל.

 

מנוע NFX אתה מביא היום באיזור ה-4 לא כולל גיר.

מחשב עולה 1000 שקל ? תבדוק טוב טוב ותראה שרובם של המחשבים של 1.4 הם בעצם אותו מחשב שיושב ב-GTI וניתן לצריבה לסטאפ של -GTI , לכן מי שעושה את הצ'יפים למנועים האלה בקלות "צורב" על המחשב את הגרסא של ה-GTI. לכן ב-600 שקל צ'יפ + מחשב :)

צמה של 1.4 מתאימה לצמה של GTI עם שינויים קלים לא צריך להחליף צמה

עבודה - 2000 שקל ? רק החלקים של המקוריים של כל הטיימינג עולים באיזור ה-1500 וצפונה, כמובן שעושים טיימינג שמרכיבים את המנוע ואפילו מורידים ראש בשביל לבדוק מה קורה שם בעצם , שטח ואטם חדש ועוד לא דיברנו על הרכבה של המנוע על הרכב (אם אתה חאפר אז כל זה לא תקף אליך וזה נשאר הרכבה 2000 שקל )

 

בשביל להגיע ל-140 כוח סוס צריך לטפל בראש , להרכיב קאמשפטים , מערכת פליטה מלאה , וכיוונים כמו שצריך ואז אולי אם ירצה ה' האוטו יהיה 140 כוח סוס במנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מצחיק... "אין מה לרדת לפסים אישיים". להזכירך:

הנה עוד ילד זורק פה מספרים

 

בנוגע לזה:

בשביל להגיע ל-140 כוח סוס צריך לטפל בראש , להרכיב קאמשפטים , מערכת פליטה מלאה , וכיוונים כמו שצריך ואז אולי אם ירצה ה' האוטו יהיה 140 כוח סוס במנוע.

תגיד את זה לחבר'ה באנגליה שעם NFX + ניומן PH3 או קאטקאמס 708 + מערכת פליטה + צ'יפ, רואים 150-155 כ"ס בדיינו.

 

וזה לא כולל "לטפל בראש" :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תבדוק שוב ‏,‏ ותמצא רכב כזה ותעלה לפה את כל הסטאפ של הרכב שאתה טוען שהוא ‏150‏ ‏155‏ עם מה שרשמת. מעניין אותי מאוד.‏ יש לאחד המנהלים בפורום שיפורים באוונרס אחרי שהחליף לראש 206‏ ואחרי ph3 אחרי מערכת פליטה מלאה של סופר ספרינט וצ'יפ הגיע ל ‏143‏ כוח על דיינו ותסכים איתי ששם הם "קצת" יותר מבינים ויודעים מה לעשות וכבר עשו ניסויים בהרבה סטאפים.‏ וכל זה אחרי ניהול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי נגיד ואתה צודק בנוגע למספרים שרשמת בנוגע לכוחות סוס אני לא יתווכח איתך ועם "החבר'ה" מחו"ל

 

עכשיו תעשה חישוב של מחירים של כל מה שרשמת

ותשווה למה שאי אר סי רשם שזה אמור לעלות

ותראה שאתם בכלל לא קרובים

ולמה אפשר לקבל עצבים מאנשים שסתם רושמים דברים ומטעים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז תבדוק שוב ‏, ותמצא רכב כזה ותעלה לפה את כל הסטאפ של הרכב שאתה טוען שהוא ‏150‏ ‏155‏ עם מה שרשמת. מעניין אותי מאוד.‏ יש לאחד המנהלים בפורום שיפורים באוונרס אחרי שהחליף לראש 206‏ ואחרי ph3 אחרי מערכת פליטה מלאה של סופר ספרינט וצ'יפ הגיע ל ‏143‏ כוח על דיינו ותסכים איתי ששם הם "קצת" יותר מבינים ויודעים מה לעשות וכבר עשו ניסויים בהרבה סטאפים.‏ וכל זה אחרי ניהול.

 

אני לא צריך לבדוק שוב. אם זה מעניין אותך מאוד - אתה מוזמן לחפש קצת, קיימות אינספור דוגמאות ברשת.

 

אם הוא הרכיב ראש NFU על בלוק NFX עם קאמשפטים שמיועדים ל-NFX, אז אני לא מסכים איתך שהוא מבין יותר. ההפך.

 

 

 

אוקיי נגיד ואתה צודק בנוגע למספרים שרשמת בנוגע לכוחות סוס אני לא יתווכח איתך ועם "החבר'ה" מחו"ל

 

עכשיו תעשה חישוב של מחירים של כל מה שרשמת

ותשווה למה שאי אר סי רשם שזה אמור לעלות

ותראה שאתם בכלל לא קרובים

ולמה אפשר לקבל עצבים מאנשים שסתם רושמים דברים ומטעים אחרים

 

E.R.C התייחס למחירי השתלה ולא למחירי קאמשפטים + Remap, אז אין מה להשוות.

 

אני לא יודע אם המחירים שהוא רשם מדוייקים או לא, אבל זו לא סיבה להגיב בתוקפנות. תעמיד אותו על טעותו (לכאורה) - אל תקרא לו בשמות. זה מוריד מערכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביה ‏,‏ זה בתגובה למה שהוא רשם וערך את ההודעה,‏ אם יש לו משהו להגיד הוא יכול לרשום ואם אני טועה או הוא טועה ככה נדע ולא נערוך או נמחוק את ההודעה שהוא רשם במיוחד בשבילי.

כרגע אני רושם מהמכשיר אז קשה לי להראות לך את ההבדלים בין הראשים של הnfx לבין ה ‏nfu , כנראה הוא מכין את הקרקע לשיפורים יותר טוב, המעברים בראש של ה206‏ גדולים יותר משל ה106‏ ושאני מדבר שהוא החליף את הראש ל ‏206‏ זה בעצם החליף את כל המכלול הפנימי של ה ‏206‏ בשל ה106‏ חוץ מהשסתומים עצמם ‏,‏ עכשיו תגיד לי שהוא "טיפש" או שהוא לא מבין ‏,‏ הרי משם אנחנו לומדים את כל השיפורים ואילולא הם לא נראה שמישהו היה יודע בכלל משהו על המנועים האלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה להרכיב ראש כזה היא יחידה וברורה, שסתומי יניקה גדולים יותר.

 

אנשים רק שוכחים לציין (או לא יודעים), שבהרכבת ראש NFU על בלוק NFX - יורד היחס דחיסה.

 

מה עושים? פשוט, מורידים שטח מהראש ומגיעים ליחס דחיסה דומה לשל NFX.

 

מה הבעיה? עכשיו אין מספיק Valve-Clearence (מרווח בין שסתום לבוכנה) בשביל לשדרג לקאמשפטים עם ליפט גבוה.

 

נוצר מצב בו הקאמשפטים הכי קיצוניים שאפשר להכניס במנוע כזה, הם המקוריים של ה-NFX.

 

הבחור מפורום 106owners שהבאת כדוגמא, כנראה לא הוריד שטח מהראש ולכן יכול להשתמש עם ניומן PH3 בלי ששסתום ינשק בוכנה. רק שלא יתפלא על נתון ההספק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...