Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 ראלי - התייעצות בנוגע לשיפורי מנוע והתנהגות ומה שביניהם


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אתה מוריד יחס דחיסה לאגרסיבי יותר , ללא ספק לדעתי עדיף לעשות עיניים בבוכנה,

בקרוב נדע הרבה דברים על כל הנושא פה ואני מבטיח לעדכן. אם זה הקאמשפטים חמים או ראש NFU מכלולים NFX עם יחס דחיסה של NFX.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

punto_gt, אתה מתכוון למוטות האלו:

 

post-23559-1299450294.jpg

 

פיג'ו עשו משהו דומה ב-306 מקסי.

 

סביר להניח שאין בארץ 206 עם כאלו (להוציא יחידות בודדות של SW). אם תלך על זה - יהיה מעניין לקרוא חו"ד על ההבדל.

 

 

 

Tomer, עמוד 3:

 

בצורתו הסטנדרטית, NFX יכול להכיל שסתומי יניקה עד קוטר 29.5-30 מ"מ (המקוריים 28.75 מ"מ). בשביל 31.3 צריך התאמות.

 

כנראה שזה יהיה שווה את העבודה, כי זה מה שגורם לתוצאות.

 

 

 

umardekar, התכוונת - מעלה יחס דחיסה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור לי, הוא טוען למעברים גדולים יותר ב-NFX אבל מצד שני טוען הסוג של-NFU שסתומים גדולים יותר.

 

איך יש לך מעבר גדול יותר במנוע X ושסתום גדול יותר במנוע Y (עם מעבר קטן יותר ממנוע X)?

 

אם זה הגיוני, מה עדיף לבחור, מעבר גדול יותר עם שסתום קטן או מעבר קטן עם שסתום גדול? בהנחה ואתה לא מתכוון להרחיב אלא רק להחליף שסתום בלבד.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע על איזה מעברים הם מדברים. ממה שראיתי מעברי היניקה (לפני השסתום) בשני המנועים זהים ואולי בNFU קצת יותר גדולים. תושבות השסתומים (הטבעת פלדה שבעצם אליה נסגר ונאטם השסתום) בוודאי שיותר גדולה.

לדעתי הם טוענים (ולא בצדק) שמעברי היניקה בNFX גדולים יותר. אלה בעצם התעלות שמובילות את האויר והדלק אל הצילינדרדרך השסתום.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אומרת שהמעברי אויר פלוס שסתומים בראש NFU גדולים יותר משל NFX.

 

לכן, כדאי לקחת ראש NFU להעביר אליו את כל החלקים של NFX חוץ מהשסתומים ולגלח ראש.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך. להגדיל עיניים בבוכנות זה הרבה יותר פשוט מאשר להגדיל תושבות שסתומים.

חוץ מזה אני יודע על אולי שני אנשים בארץ שעושים את זה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור אני מקווה שהבנתה והסתדרתה עם מה שאמרו לך!?

בכל מקרה שווה יותר מנוע 16V בגלל בסיס טוב יותר להמשך, אין על זה וויכח לא משנה אם זה NFX או NFU כמובן שאם תלך על השילוב שהחברה מצאים פה אתה תסע על רכב יחסית חזק בכל קנה המידה.

יש אפשרות של שיפור הNFW זה משהו שאני עושה עם הרכב שלי, אבל זה סיפור אחר שאמור להגיע מבינה תאורתית לקצת פחות מהשילוב בין המנועים עם 16 שבתומים, הסיפור בשליך יכול לצאת כ15000 ש"ח וכמובן אי נוחות ביום יום כך שתראה מה כדי לך יותר לנסוע כמו משוגע הן מבחינת התנהגות המנוע וחוסר הגמישות תמורת כייף בגבוהות או ברכב עם מנוע יותר אמין יותר צפוי וכנראה יותר חזק בתמורת פחות כסף!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת אומרת שהמעברי אויר פלוס שסתומים בראש NFU גדולים יותר משל NFX.

 

לכן, כדאי לקחת ראש NFU להעביר אליו את כל החלקים של NFX חוץ מהשסתומים ולגלח ראש.

 

אם תרצה להישאר סטוק , אתה פשוט צריך לעשות את זה , כמו שרשמת ולסוע חזק משמעותית מכל GTI.

אם הכוח לא מספיק ותרצה קאמשפטים, אזי אולי אולי אולי אולי ואולי גדול , תצטרך להגדיל את העיניים בבוכנות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, חברים. אחרי שקראתי את השירשור כמה וכמה פעמים מתחילתו ועד סופו (כל פעם מפתיעה אותי מחדש רמת הידע שיש לחבר'ה פה) ושיניתי את דעתי אין-ספור פעמים, הגעתי לידי החלטה.

 

ב"ה בדצמבר אני אתחיל את הפרוייקט ובתפריט השתלה של מנוע NFU. המלצות לבעלי מקצוע יתקבלו בברכה בפרטי כמובן.

עכשיו ע"פ המטרה שהצבתי לעצמי - בין 120 למ130 סוסים לערך,מה אני צריך מעבר למנוע?

מחשב NFX פרוץ? מה זה אומר פרוץ,מי פורץ,ואיפה לחפש? ראיתי פה בכמה מקומות שגם מחשב 1.4 מתאים, האם זה נכון?

סעפת פליטה - עדיפות לסופרספרינט/רייסלנד ובמידה ואני מתפשר אז NFX, הבנתי נכון?

עוד משהו שאני צריך על מנת להגיע למטרה או שאני יכול לעצור בזה בינתיים?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פשוט לא מכיר את הנפשות הפועלות אז נראה לי קצת תמוהה לבוא לאנשים זרים וליפול עליהם עם שאלות :oops: .

 

עם איזה רכב היית? ה106 השחורה במקרה?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...