Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

106 ראלי - התייעצות בנוגע לשיפורי מנוע והתנהגות ומה שביניהם


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם בחמישי הרכב שלך מאיץ ככה זה לא נקרא אנמי.

בכל מקרה, השילוב אצלך הוא מעולה ואחרי גילוח הראש הרכב שלך בכלל יהיה מטורף.

אבל עדיין אני חושב שעדיף מנוע חדש יותר עם ק"מ נמוך ובמיוחד כשהוא עולה הרבה פחות.

הוא לא ימצא NFX בפחות מ5K.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 171
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני כחודשיים בערך חבר הביא מנוע NFX , המנוע הגיע עם הגיר וסעפת פליטה.

את הגיר את השאיר אצל הייבואן, ולקח הכל במחיר של קרוב ל-4 , שוב כמו שרשמתי זה לא נגמר ב-4 כי צריך להרים ראש להחליף אטם ולעשות טיימינג למנוע ועל הדרך גם הייתי מנקה את הקרטר וכל מה שבאיזור כטיפול מונע.

שוב הבחור שלנו רוצה להתחזק , זה הבחירה שלו מה הוא ייקנה , אני חושב שאין טעם , הוא חושב שכן , בסופו של דבר הוא יעשה את הבחירה.

אבל לא הבנתי למה הוא פירסם שהוא מחפש סעפת של NFU ולא של NFX, כי אצליכם זה שיפור לשים סעפות של NFX.

וגם לדעתי קצת מסוכן להרים את הניתוק הצתה ל-7200-7500 (מחשבים של GTI הסטנדרטיים 7200 , הפרוצים 7500)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם המכלולים של הNFX או קמאשפטים חמים יותר, אפשר להרים מנתק ל7500 בלי פחד בNFU.

אולי הוא התכוון סעפת אפטרמרקט לNFU? או שהוא רוצה לעשות פרוייקט טורבו ולהשתמש בסעפת של הNFU (עובד לא רע)

 

סעפות של NFX זה אכן שיפור במנוע NFU.

 

בעיקרון אפשר להרכיב משני המנועים האלה מנוע קטלני.

 

לטורבו: בלוק NFX וראש NFU בלי שינויים.

לאטמוספרי: אופציה1: מנוע NFU עם מכלולי ראש של NFX+סעפות NFX או אפטרמקט ומחשב NFX (בראלי, ב206 צריך לעשות REMAP למקורי)

אופציה 2: בלוק NFX עם ראש NFU משודרג ומגולח + סעפות ומחשב NFX.

בקיצור לא חסרות אופציות, ההבדלים זה במחירים ובזמינות החלקים, בנוגע לכוח אגב, אין הרבה הבדל בין שתי האופציות.

 

נראה מה ידו של פותח השרשור תשיג ומה הוא יעשה עם זה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ואני אומר את זה בכבוד הפגנתם ידע אחד מול השני, אני בעצמי מבולבל, שלא תבינו לא נכון הבנתי מה צריל לעשות בכדי להיות באיזור ה150 סוסים בשילוב בין המנועים NFX ו NFU, אבל אני לא יודע אם הבנתם מה כוונת פותח השרשור, והאם הוא הבין אותכם.

אני בכל אופן הבנתי שכדי להרכיב את הבלוק של NFU עם מכלולי NFX עם ראש NFU משודרג לזה של NFX?

 

כלומר פותח השרשור מאשר מנוע NFX מול המחלקה הטנית של לובינסקי מרכיב אחד כאשר הוא מביא ראש NFU ועושה את השילוב בינהם מרכיב עושה REMAP. וזהו?

כמה עולה הסיפור מסתכם ב10000 ש"ח? 15000 ש,ח?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאני מתכוון לסעפת של סופרספרינט/רייסלנד ולא לסעפת מקורית. טעות שלי שיניתי למען הדיוק.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הבדל , כאן נכנס לתמונה הפין טלטל צף מלא (NFX) לעומת חצי צף (NFU), שורה תחתונה משחק של ניתוק הצתה גבוה יותר בNFX מאשר ל-NFU, כלומר בעברית צחה קלה ובריאה. המנוע בנוי לספוג הרבה יותר "כאפות" מהנהג מאשר ה-NFU.

לא סתם יש עיניים בבוכנה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים צריכים לצאת מהסרט שמישהו בארץ עושה פורטינג אמיתי וברמה כזאת שישפר את הבלוק.

פורטינג הוא תהליך של כמה ימים והוא דורש בדיקת זרימה והמון דברים , מי שעושה את זה בבית עם דרימל כמו חובבן צריך להבין שהוא פוגע בזרימה ובביצועים.

 

אפילו הראשים שנמכרים באנגליה שעברו פורטינג אצל חברות מתמחות אנשים גילו שהם סתם חרא , בטח ובטח הראשים בארץ.

בקיצור בזבוז זמן , יש מספיק סיפורים על אנשים שעשו פורטינג והכ"ס ירד דרסטית. לחשוב שבארץ יש מישהו שעושה את זה כמו שצריך זה אבסורד.

 

להגיע ל 150 כ"ס זה הרבה כסף , ולא משתלם כל כך. באמת שאין טעם בגלל מומנט שבקושי משתנה.

תרכיב מנוע NFU סטנדרטי ותהנה , הוא מספיק לתת בראש להרבה משפחתיות על הכביש על 106.

 

וזה מניסיון של קריאת אינספור מאמרים של אנשים עם ניסיון במנועים ולא הוודו הבסיסי של חבורת PSI והאתרים האנגליים.

לא לקח את התרופות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחשוב שבארץ יש מישהו שעושה את זה כמו שצריך זה אבסורד.

תתפלא, יש בנאדם עם ידי זהב שיודע מה הוא עושה מבלי להסחף יותר מדי בגילוח .

הוא בנה ראלי קרבורטורים עם קמשפט 315 פורטינגים והאוטו נוסע כמו שצריך .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש את ירון מאולגה שהוא עושה פורטינג ברמה גבוהה מאוד. אל תדאג לא חסר.

הפורטינג בא בעיקר להוריד את שאריות היציקה שנמצאות במעברים.

בנוסף צריך להרחיב טיפה את המעברים כדי לבטל את המדרגה שיש בין הסעפת יניקה לפורט.

המדרגה הזאת יוצרת מערבולות וביטול שלה זה מבורך.

אסור להרחיב מעבר לגודל הראנרים בסעפת, דבר שיגרום לנפילת לחץ ולעוד מערבולות.

 

דבר שני, הפין הצף באמת פטנט מצוייין אבל גם החצי צף מחזיק 7500 סל"ד בלי להתבכיין.

(NFU זה המנוע הכי אמין ומוצלח שפג'ו יצרו עד להגעת הNFS)

 

הבעיה האמיתית בNFU זה הקאמשפטים הקרים שלו. בגללם אין אפשרות (או טעם) להגיע לסל"ד גבוה.

שים מכלולים של NFX ותעלה מנתק ל7 וחצי בכיף.

 

העיניים בבוכנות זה בגלל שכדי ליצור יחס דחיסה של 1:10.8 הם עשו בNFX ראש מאוד נמוך.

מה שגרם למצב שבו שסתומי היניקה בסל"ד גבוה עלולים לגעת בבוכנה.

 

הראש בNFU גבוה יותר אבל עם יחס דחיסה 1:11, כי הבוכנות קמורות, אבל שם אין את בעיית השסתום פוגש בוכנה.

כי הראש מספיק גבוה. ולכן אין עיניים.

 

גם בסל"ד גבוה עם מכלולי NFX אין מצב שהשסתום נוגע בבוכנה, אלא אם אתה רוצה יחס דחיסה גבוה יותר ומגלח את הראש.

אז צריך כבר לעשות עיניים גם בבוכנות של הNFU.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי פיג'ו עשו ראש נמוך ל-NFX ? הראש NFX הפסול שלי עדיין שוכב איי שם בצפון , בהזדמנות אני אצלם אותו, אומנם הראש נמוך מ-NFU אך לא נמוך דרסטית.

העיניים בבוכנה שוב בגלל הסל"ד הגבוה שהמנוע עובד , ואפשר להביא את ה-NFX באמינות לכיוון ה-7900 מנתק בבלי ששום דבר ייגע, שוב אם פיג'ו היום עושים "ראש נמוך" כמו שאתה אומר אזי העיניים בבוכנה לא היו בגודל של ציפורן.

כדוגמא צירפתי לך את הבוכנות שלי :)

 

ועוד שאלה , ב-NFU יש מרססי שמן ?

270867_2061548814474_1117295394_2392678_3751570_n.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמיר כמה עבדתי על הבוכנות האלו בשביל שהם ייראו ככה :) ...חח

 

בכל אופן ,לדעתי - כל אחד שלא מחפש לעוף עם הרכב שלו ומחפש רכב זמין בסיבובים ולא חזק לקו ישר בלבד , ייסתפק בNFU עם ניהול טוב , שלא פראייר בכלל ,אמיר NFU לא אנמי שכח מזה. מנוע שבסטנדרט יכול לתת הספק ומומנט יפים לגמרי .

או אופציה שניה זה NFX מקורי ,שנוסע מאוד מאוד יפה על 106 .

מי שמחפש את תחום השיפורים זה כבר משהו אחר.בקרוב אני מאמין שנגלח אצל אמיר את הראש ואני יבצע שם REMAP ואז נוכל להגיד איך זה נוסע באמת .

וד"א אמיר לגבי העלות של המחשב שציינת באיזור ה600 אתה אפילו לא קרוב אחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...