Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי עם האוטו והנדלקה לי הנורה של הדלק, אז ניגשתי לתחנת דלק ותידלקתי פול טנק, יצא 41 ליטר- 300 שקל.

במפרט של הרכב מצויין שהקיבולת המקסימלית של הדלק היא 55 ליטר.

 

יכול להיות מצב שכשנורה של הדלק נדלקת , זה אומר שנשארו 15 ליטרים במיכל? זה הגיוני?

פורסם

מה זה אומר שהמצוף לא תקין? שהוא מראה כביכול שאין דלק, אבל בעצם יש?

מה זה יכול עוד לעשות?

והאם ניתן לתקן דבר כזה?

פורסם

לי זה דווקא נשמע הגיוני, הרי אם לפי הצהרת היצרן יש 55 ליטר במיכל אתה אף פעם לא באמת ממלא 55 ליטר בדיוק (כי יש אויר במערכת וכו') לכן אם מילאת 41 ליטר אני מאמין שנשארו לך 8-10 ליטר במיכל וזה בערך זמן הדלקת הנורה למשל בטויטה קורולה RUNX הנורה נדלקת כששעון הדלק מראה על 1/4 טנק, שגם שם נכנס 55 ליטר עפ"י היצרן.

פורסם
לי זה דווקא נשמע הגיוני, הרי אם לפי הצהרת היצרן יש 55 ליטר במיכל אתה אף פעם לא באמת ממלא 55 ליטר בדיוק (כי יש אויר במערכת וכו') לכן אם מילאת 41 ליטר אני מאמין שנשארו לך 8-10 ליטר במיכל וזה בערך זמן הדלקת הנורה למשל בטויטה קורולה RUNX הנורה נדלקת כששעון הדלק מראה על 1/4 טנק, שגם שם נכנס 55 ליטר עפ"י היצרן.

 

כמה אויר יש במערכת? 5-7 ליטר ?

לא סביר.

קודם כל, אתה לא חייב לתקן את זה, אם זה לא מפריע לך.

זה עולה בסביבות ה 270 ש"ח (חדש ומקורי).

×
×
  • תוכן חדש...