Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין סיכוי שזה חתול , חתול שתקוע במקום קטן מילל בלי סוף! והם נוטים להתקע במקומות צרים.

 

כמו כן, בדיחה קצת יותר משעשעת, (לדעתי)

יום אחד ילד שואל את אמא שלו , ״אמא איך תינוק מגיע לעולם?״

אז האמא עונה לו ״כאשר ההורים רוצים להביא ילד הם קוראים לחסידה והיא מביאה להם תינוק״

אז הילד שואל שוב ״ כן אני יודע שהחסידה מביאה את התינוק , אבל מי מזיין את החסידה?״

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי לא הגיוני שזה חתול.

חתול זה מהיצורים היותר שקטים שיש, בכפות הרגליים שלו יש כריות לדריכה רכה והציפורניים שלו נשלפות. אחרי הכל זה טורף שצד בהתגנבות.

 

אין סיכוי שזה חתול , חתול שתקוע במקום קטן מילל בלי סוף! והם נוטים להתקע במקומות צרים.

 

אז מה זה לעזאזל?

יכול להיות שאני שומע צעדים של עכבר או חולדה?

כדי לשמוע צעדים זה צריך להיות פאקינג חתיכת דבר ענקי! :shock:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

כהמשך לשרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=384702

 

כנראה שהיצור שהיה שם הלך לעולמו בנסיבות טראגיות.

אז סבבה, אין יותר קולות כרסום... אבל עכשיו יש ריח של נבלה מהתקרה! :shock:

יש מה לעשות עם זה? מתי אמור לעבור הריח?

הרי יש שלב כלשהו שהגופה מתייבשת ולא מפיצה ריח כזה, נכון?

האם יש פה איזשהו סיכון בריאותי?

 

אשמח לעצות, מטהרי אוויר לא עוזרים... :wink:

פורסם

כנראה שיש, אבל אתה באמת רוצה לגור (ולהריח) בידיעה שמעל הראש שלך יש נבלה נרקבת ?! חוצמזה, כנראה שהתהליך יהיה איטי מכיוון שהנבלה נמצאת במקום מוסתר מהשמש.

 

הדבר הזה היה גדול, זה אומר שיש מנהרה כלשהי, אחרת הוא לא היה יכול לזוז, בטוח שהמנהרה הזו יוצאת מאזור המנורה (הוא הזיז את המנורה), אז או שהוא מת ליד המנורה או שאיפשהו בדרך.

 

אני הייתי מנסה להשיג את תוכניות הבניין ומתייעץ עם בעל מקצוע איך מוציאים את החרא הזה, אני מניח שלפי עוצמת הריח (בשילוב עם תוכניות הבנייה של הבניין) ניתן יהיה להעריך בצורה טובה איפה הנבלה נמצאת. אני אישית הייתי מעדיף חור בתקרה מאשר נבלה בתקרה :-o

 

ד"א, ניסית להוריד את המנורה ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

כנראה לא הסברתי טוב את המקרה. מדובר בבית פרטי שאני וארוסתי משכירים.

הבית מחולק לחלק שבנוי - קירות בטון, גג גבס ורעפים, בחדר שינה וחדר עבודה.

שאר הבית בנוי מכל מיני חומרים שאין לי מושג מה הם, שילובים של גבס ומתכת או לא יודע מה.

בחלקים האלה הגג הוא מישורי ואין מרווחים בין הגג הפנימי לגג החיצוני.

בחלק הבנוי שבו יש רעפים ותקרת גבס, יש מרווח בין הרעפים לגג הגבס וכנראה ששם

הקקה הקטן הסתתר. אני די בטוח שהוא התפגר מעל חדר העבודה כי שם הריח הכי חזק.

בסרטון שרואים אותו מזיז את המנורה זה בחדר שינה ואין סיבה שאוציא את המנורה כי כל מה שאני אראה

זה חוטי חשמל וחור בגודל 5 ס"מ שהחוטים עוברים דרכו למנורה.

יש אופציה לעלות לגג ולהתחיל להוציא את הרעפים אחד אחד וכך להגיע בעצם לחלק שמתחתיהם

אבל זה סיפור מהתחת. יש שם עשרות רעפים וזו עבודה לבעל מקצוע אני מניח.

פורסם

אז הנה הפתרון, או בעל מקצוע או לחכות עד שזה יתייבש.

 

לדעתי, פנה לבעל מקצוע, תוציא את החרא הזה ותאטום טוב כדי שלא יתאפשר להכנס לשם שוב, תוכל לפזר גם רעל כמו שצריך. לך תדע איזה עוד חרארות הנבלה הזאת תמשוך כל עוד היא נקרבת שם. איך אפשר להירדם או לעבוד עם ריח כזה ?!

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

גם לדעתי אין ברירה, וצריך להגיע בצורה כלשהי לגג על מנת לפנות את המפגע.

קח בחשבון שריח נבלה יכול למשוך לשם חיות נוספות, ולא בא לך שיהיה לך בית גידול

לחולירות נוספות וחיידקים ומי יודע מה עוד.

פנה לבעל הבית, אני חושב שזו אחריות שלו, ומחובתו לדאוג לך לפתרון, מה גם שזה אינטרס שלו.

אין ביטוח לבית? אני מניח שאם כן יש איזשהו כיסוי לנושא.

פורסם

תנסה למצוא /ליצור פתח בתקרה כל שהוא שמוביל לגג רעפים.

 

רק תזהר שלא תפול עלייך הפתעה שכזו:

 

http://www.youtube.com/watch?v=imyJ3tMTyQo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

נראה לי שבמקרה שלך תקרת גבס זה המצב הכי טוב שיכול להיות

פותחים חור בגבס (באזור של המנורה ) בודקים איפה החתיכת חרא התפגר ומוציאים

 

כמובן שאתה אמור לפנות לבעל הדירה כדי שהוא יעשה את זה ולא אתה

גם בגלל שזה תחת אחריותו וגם בגלל שלא בטוח שימצא חן בעיניו שאתה עושה חורים

בתקרה שלו

פורסם

תודה לכולם על התגובות.

נראה לי יותר הגיוני לבוא מבחוץ על הגג וליצור סוג של חור ברעפים, לא?

לעשות חור בתקרת גבס לא נראה לי יעזור.

נגיד שעשינו חור ואני מצליח להכניס את הראש ולראות איפה הוא,

הרי יש סיכוי סביר שהחור לא יהיה בדיוק איפה שהוא מת ונצטרך איכשהו להכנס לתוך החור הזה

ולזחול אליו. מה שנראה לי זוועתי ברמות... :?

פורסם

לדבר עם בעל הבית ולומר לו שיש מזיקים בדירה ושאחד מהם כנראה התפגר בתקרה וגופתו נרקבת ומושכת זבובים.

 

אל תתן לו להתחמק; אם הוא לא רוצה לטפל בזה תגיד לו שאין בעיה ואתה תעשה את זה, אבל אתה מסיר אחריות מכל נזק ומאיך שהתקרה תיראה אחרי הטיפול.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...