Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם זה הרעפים החדשים כדוגמת אקרשטיין אין שום בעיה לעמוד על הגג ולפרק רעפים, זה פשוט מאוד.

 

אם זה הרעפים הישנים הם עדינים ושבירים ולא כל כך כדאי להתעסק איתם.

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

:lol: הרגתם אותי!

 

בכל מקרה, מכיוון שאין לי מכשיר אולטראסאונד והרעפים בגג הם כדוגמת אקרשטיין שמתלבשים אחד על השני,

כנראה שנלך על הפתרון של הוצאת הרעפים וחיפוש המפגע.

שאלה למבינים בגבס,

אם התקרה עשויה מגבס ואנחנו נבוא מלמעלה, האם זה בטיחותי לעמוד על תקרת הגבס?

זה לא קצת יכול לקרוס פנימה לתוך הבית?

פורסם

על התקרה אל תעמוד! אתה תמצא את עצמך קופץ להגיד שלום.

תעמוד על הרעפים, תפרק איזה 6 רעפים ותנקה את מה שיש שמה.

פורסם

תהרוג אותי, אני לא מבין מדוע אתה מתעקש לעשות את זה בעצמך במקום להשאיר את זה לבעל הבית. אני לפחות מקווה שיש לך סיבה ממש טובה שמשיקולים שונים אתה פשוט לא רוצה לשתף איתנו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

במידה והבית לא נבנה על ידי חאפרים, קיימים קורות רוחב המונחות מעל תקרת הגבס (הן הבסיס שעליו מונחות קורות הגג, שעליהם הניחו את הרעפים- זה לא שהם נשענות אחת על השני)

 

אתה דורך רק על אותם קורות, תדרך על הגבס ויהיה מצחיק (כואב לך , מצחיק לנו ).

 

אגב , המלצה חמה, אצל ההורים שלי יצרנו פתח בתקרת הגבס עם דלת יפה, כך ניתן להיכנס למרווח בגג כמה פעמים שרוצים.

 

כך שבמידה וחברים של החיה המתה ירצו לבוא למות באותו מקום, תוכלו להיכנס ולבצע שם פעילות הדברה או ז"קא.

 

בהצלחה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
תהרוג אותי, אני לא מבין מדוע אתה מתעקש לעשות את זה בעצמך במקום להשאיר את זה לבעל הבית. אני לפחות מקווה שיש לך סיבה ממש טובה שמשיקולים שונים אתה פשוט לא רוצה לשתף איתנו.

 

אלעד, ממש לא התכוונתי לעשות את זה בעצמי, בעל הבית מעורב והוא יעשה את זה,

אני סתם אהיה שם כדי לצלם... :wink:

פורסם
במידה והבית לא נבנה על ידי חאפרים, קיימים קורות רוחב המונחות מעל תקרת הגבס (הן הבסיס שעליו מונחות קורות הגג, שעליהם הניחו את הרעפים- זה לא שהם נשענות אחת על השני)

 

אבל גג הרעפים הולך באלכסון, בעל הבית יהיה חייב להכנס פנימה במידה והיצור לא מת

ממש באיזור הנמוך של הגג.

פורסם
אלעד, ממש לא התכוונתי לעשות את זה בעצמי, בעל הבית מעורב והוא יעשה את זה,

אני סתם אהיה שם כדי לצלם... :wink:

 

 

אם אתה מבטיח לנו שאתה הולך לצלם אז אנחנו מרשים לבעל הבית לדרוך על כל התקרה חופשי

(השפכטל של היום חזק לאללה ) :lol:

פורסם
אבל גג הרעפים הולך באלכסון, בעל הבית יהיה חייב להכנס פנימה במידה והיצור לא מת

ממש באיזור הנמוך של הגג.

 

 

זבש"ו. בכל מקרה אל תשכח לצלם, אולי יהיה טוויסט חדש לסיפור.

 

:twisted:

 

:mm_yeah:

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.


×
×
  • תוכן חדש...