Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה למזגן קטן 1.5 לחדר שינה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, ברצוני להתקין מזגן קטן עילי בחדר השינה. חדר השינה לא גדול במיוחד. (15-20 מ"ר)

חשבתי על גודל 1.5 על מנת שיעשה את עבודתו בצורה יעילה.

נאמר לי שחברת אלקטרה טובים, וכאשר בדקתי באתר זאפ ביקורות על המזגן 1.5 שלהם, היו כמה ביקורות ממש לא טובות שהמזגן הפסיק לעבוד בשלב מסויים.

האם יש המלצות נוספות, והאם באמת שווה הלשקיע את הכסף בחברת אלקטרה?

 

 

 

 

 

בברכה,

סם

פורסם

מזגן של 1 כ"ס,אלקטרה,עושה את העבודה לחדר בגודל שציינת.

לי יש כזה ואני מאד מאד מרוצה. (דגם CLASSIC)

פורסם

גם לי יש מזגן 1 כ"ס של אלקטרה, בחדר של 10 מ'

אני גר בקומה האחרונה.

אם החדר הזה היה יותר גדול, ללא ספק הייתי קונה מזגן קצת יותר חזק .

אני לא יודע, מה זה "להשקיע כספים בחברת אלקטרה" - אתה לא משקיע בבורסה.

אתה רק קונה מזגן. ולדעתי התמורה שאתה מקבל (גם המוצר וגם השירות) שווים.

לא ידוע לי, שהמחירים למזגני אלקטרה משמעותית יותר גבוהים מאשר למזגנים אחרים.

 

אתה יכול להריץ חיפוש בפורום, היו הרבה דיונים על מזגנים ביתיים , על מקורם ממזרח הרחוק ועוד..

חפש הודעות של איציק נ.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה רבה על המלצות הגודל.

אני התכוונתי ללכת על הגודל 1.5 כיוון שיצאתי לי להיות נוכח לא מעט פעמים בחדר שבוא יש מזגן 1.25 אינבנטר, והחדר אינו מקורר מספיק, ולכן חשבתי על גודל גדול יותר. אולי הסיבה שהוא לא היה מקורר כי היה אינבנטר, והאם 1.25 רגיל כן יהיה יעיל יותר?

אף אחד לא צייין חברות מומלצות יותר ופחות, האם כולם אותו הדבר?

 

אביט בת'רד של איציק נ.

פורסם

בוא נגיד שמשיחה עם מתקינים,כמעט כולם היו בעד אלקטרה ולא מעט השמצות על SAGA וטורנדו (חלקים,אמינות ושירות).

פורסם

לא להשמיץ, יש לי ניסיון עם כמה מזגני סאגה, ואפילו העברתי אחד מהם פעם מדירה לדירה. אפס בעיות והיו הכי זולים לקנייה.

 

מצד שני אצל אחותי שבק הכרטיס האלקטרוני של אלקטרה, אז יש בעניין אלמנט של מזל.

 

מפליאה אותי ההתייחסות לאינוורטר 1.25 - האם הקפידו לכוון נכון את טמפרטורת היעד? באינוורטרים אם תבחר טמפרטורת יעד גבוהה מדי המזגן יפחית את התפוקה שלו ואז יתכן שלא יקרר מספיק.

 

 

יוסי

פורסם

אני ממליץ המון על SAGA. בדירה הקודמת של אחי (וגם בנוכחית) התקנתי לו רק מזגני סאגה (סה"כ 5 מזנים). לקוחות אחרים שהתקנתי להם מאוד מרוצים מהמזגן (חזק ושקט). יש כאן אלמנט של תדמית שקשה לאנשים לקבל מותגים חדשים טובים.



LG הוא גם מזגן מאוד שקט וטוב - וכדאי לקחת אותו בחשבון.

 

רוב הישראלים בוחרים ללכת על אלקטרה - ומפאת חוסר ידע של הלקוחות ורצון של המתקינים\חנויות למכור במחיר זול, "דוחפים" להם את הדגם הכי נחות שקיים (קלאסיק).

 

לאלקטרה קלאסיק אין שום יתרון על פני המתחרים מבית טורנדו (במיוחד סאגה). הוא לא שקט במיוחד, הוא לא יפה במיוחד והוא לא מציע שום פונקציה מיוחדת. הדירוג האנרגטי שלו בקרשים. האנשים שמחפשים את השירות לא בהכרח מתקשרים ישירות לאלקטרה כי המחירים שלהם יקרים יותר ביחס לטכנאי שירות פרטי - ואז כל האג'נדה של "לאקטרה יש שירות טוב" נופלת בין הקרשים. אתה משלם מאות שקלים יותר בקניה של המזגן ובסופו של דבר לא מרוויח מזה הרבה.

 

אם כבר הולכים על אלקטרה, כדאי ללכת על הדגמים השקטים יותר והטובים יותר (אבל גם יקרים יותר) מסדרת SUPER.



על המתחרים מבית טורנדו אני ממליץ, במקרה שלך, על ה SAGA A12 או A15 או טורנדו 16i (כ 1.25 כ"ס). הדירוג האנרגטי שלהם (לרוב) טוב משמעותית מזה של אלקטרה, הם שקטים מאוד ויעילים.

 

מאחר ושוק החלפים מוצף, בכל מזגן כאשר נדרשים לתקן משהו יש היצע של חלקים תחליפיים. לדברים שמתקלקלים הכי הרבה (קבלים) אין עניין של מקורי או תחליפי, שמים קבל אחר תואם (עם אותו קיבול מיקרו-פאראד) ושלום על ישראל.



מעבר לזה - כרטיסי בקרה (עם שלט) אוניברסליים ניתנים להתאמה כמעט לכל מזגן (כל ערכה עם פונקציות מסויימות) ולאנשים שנתקלים בבעיה ומחפשים להוזיל עלויות, תמיד אפשר להתקין טרמוסטט חדר עם פיקוד על הקיר (כמו שיש ברוב המיני-מרכזיים, טרום עידן השלטים, שכולנו מכירים).

 

כאשר מתקלקל משהו רציני במזגן, תמיד אפשר להחליף את כל היחידה הפנימית.



כמו במכוניות, גם כאן השוק צועד קדימה והמחירים של יחידה פנימית מושלמת (אלקטרה קלאסיק 10 למשל) לפעמים עדיפים על החלפה של רכיב פנימי מסויים.

עלות החלפה של יחידה פנימית מושלמת אלקטרה קלאסיק 10 (יחידה ח-ד-ש-ה כולל עבודה של המתקין) נע באיזור ה 1100 ש"ח. יש אנשים שמשלמים סכום דומה רק על החלפה של "כרטיס אלקטרוני" במזגן זהה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

"דוחפים" להם את הדגם הכי נחות שקיים (קלאסיק).

 

לאלקטרה קלאסיק אין שום יתרון על פני המתחרים מבית טורנדו (במיוחד סאגה). הוא לא שקט במיוחד, הוא לא יפה במיוחד והוא לא מציע שום פונקציה מיוחדת. הדירוג האנרגטי שלו בקרשים. האנשים שמחפשים את השירות לא בהכרח מתקשרים ישירות לאלקטרה כי המחירים שלהם יקרים יותר ביחס לטכנאי שירות פרטי - ואז כל האג'נדה של "לאקטרה יש שירות טוב" נופלת בין הקרשים. אתה משלם מאות שקלים יותר בקניה של המזגן ובסופו של דבר לא מרוויח מזה הרבה.

 

 

איציק

 

כ"כ לא מסכים עם מה שכתבת.אבל ממש.

קודם כל, אני לא חושב שהדגם הזה נחות (קלאסיק). הוא עושה את העבודה טוב מאד, הוא שקט מאד, היחידה שבחוץ בכלל לא נשמעת,לפעמים אני חושב שהיא בכלל לא עובדת מרוב שהיא שקטה. לא יפה? אוקיי,לא קניתי מזגן בשביל שיהיה קישוט על הקיר.

מאות שקלים יותר בקניה? תלוי איפה קונים. אני אשאר עם אלקטרה. כל המזגנים בבית שלי ושל ההורים (ושל המשפחה) הם אלקטרה וכולם ב"ה אמינים ועושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. (ולא,לא כולם חדשים).

פורסם

האמת שכל המזגנים עושים את העבודה שלהם.

 

לנו היה פעם שהמזגנים היו יקרים להחריד מזגן של "אלפיין" - שזה היה אז המותג הזול ביותר - עבד יופי והקפיא את הבית.

 

בכל מקרה -

לנו יש בבית עכשיו מזגנים שהם ירושה של הדיירים הקודמים והם מכל החברות - הכל אותו דבר.

 

היחידים ששמעתי עליהם תלונות הם דווקא מזגני טורנדו.

 

ד"א - איציק -אתה טכנאי מיזוג אוויר לבית או לרכב?

פורסם
כ"כ לא מסכים עם מה שכתבת.אבל ממש.

קודם כל, אני לא חושב שהדגם הזה נחות (קלאסיק). הוא עושה את העבודה טוב מאד, הוא שקט מאד, היחידה שבחוץ בכלל לא נשמעת,לפעמים אני חושב שהיא בכלל לא עובדת מרוב שהיא שקטה. לא יפה? אוקיי,לא קניתי מזגן בשביל שיהיה קישוט על הקיר.

מאות שקלים יותר בקניה? תלוי איפה קונים. אני אשאר עם אלקטרה. כל המזגנים בבית שלי ושל ההורים (ושל המשפחה) הם אלקטרה וכולם ב"ה אמינים ועושים את העבודה על הצד הטוב ביותר. (ולא,לא כולם חדשים).

 

ההתרשמות הסובייקטיבית שלך מהמוצר ("אני לא חושב שהדגם הזה נחות") לא הופכת אותו למוצר יוקרתי או פרמיום.

לדעתך הוא שקט - יופי, כנראה שלא התנסת גם בדגמים אחרים של יצרנים אחרים.

וכן, האלקטרה עולה כמה מאות שקלים יותר ביחס לדגמים אחרים של המתחרים - תבדוק את המחירים.

 

האמת שכל המזגנים עושים את העבודה שלהם.

 

לנו היה פעם שהמזגנים היו יקרים להחריד מזגן של "אלפיין" - שזה היה אז המותג הזול ביותר - עבד יופי והקפיא את הבית.

 

בכל מקרה -

לנו יש בבית עכשיו מזגנים שהם ירושה של הדיירים הקודמים והם מכל החברות - הכל אותו דבר.

 

היחידים ששמעתי עליהם תלונות הם דווקא מזגני טורנדו.

 

ד"א - איציק -אתה טכנאי מיזוג אוויר לבית או לרכב?

 

טכנאי מיזוג אויר וקירור לבית, וגם ניסיון של 5 שנים במיזוג אויר לרכב (פג'ו סיטרואן).

 

בעניין התלונות שאתה שומע על טורנדו - במטאפורה לענף הרכב: כמה תלונות שמעת על טויוטה ביחס לרנו ? זה בדיוק אותו הדבר.

אנשים אוהבים להשמיע את מה שנוח להם - ובעידן האינטרנט זה קל מאוד (לכן שומעים גם על מנועים גמורים של קורולה - למרות שאם לא היה האינטרנט, טויוטה היתה ממשיכה להחזיק בתדמית הרבה יותר טובה ממה שיש להם היום).

 

בשורה התחתונה, אם עשו לך התקנה טובה - לא תסבול כמעט בכלל מבעיות במזגן, לפחות לא בשנים הראשונות לחייו. לאלקטרה אין שום עדיפות על טורנדו, לא באיכות ולא במאפיינים החשובים שיש במזגן (דירוג, רמת שקט [לא רק של היחידה החיצונית] וכו').

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בתור בעלים של 5 מזגני טורנדו אני יכול להגיד שאין איתם שום בעיה,מזגנים אמינים ועושים את העבודה טוב מאוד.

ובתור עובד של קבלן מיזוג אוויר אני יכול להגיד לך שאני רואה ביום הרבה יותר תקלות במזגני אלקטרה ביחס לכל מזגן אחר,לא רק טורנדו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

התקנתי לפני שנה בדיוק תאדירן 10N, עלה 1530 ש"ח דרך ZAP.

התקנה לחוד עלתה 650 ש"ח.

יופי של מזגן לחדר שינה/עבודה - פשוט מקפיא.

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...