Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורום,

 

עקב דיון סוער בין כמה חברים-

האם לדעתכם יש יחס מסויים בין המשכורת לבין הסנדלים העתידים להירכש (כמובן, עבור שכיר בתחילת דרכו המקצועית).

 

לדוגמה: אם עובד זוטר+/דרג ביניים בארגון שלכם פתאום מופיע עם סנדלים של Timberland/Geox/Vibram שעולים 800 ש"ח האם זה קיצוני? יוצר קונוטציות שליליות?

 

בקיצור- כמה "סביר" בעינכם שיעלו סנדלים לעומת משכורת ברוטו חודשית? 1/4 משכורת? 1/2 משכורת? 1 משכורת? 3 משכורות?

 

אשמח לתובנות!

 

:-D

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה תלוי לדעתי איזה גרביים התאים העובד המתחיל לסנדלים. במידה ואלה גרביים שנקנו ב"האנגר" אז זה לא יוצר קונוטציה שלילית. במידה ואלה גרביים של דלתא זה כבר גבולי מבחינתי.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אם אין משכורת גבוהה, רוב האנשים יניחו שהסנדלים הם רפליקה - אני, לפחות, הייתי חושב כך. כמה כסף להשקיע בסנדלים זה עניין אישי - יש כאלו שמסתובבים בסנדלי "BAT YAM SPORT" ב-29.90 ויש כאלו עם Timberland ב-800. הכל עניין של העדפה אישית. :D

פורסם

אנחנו נהים הזויים מיום ליום , הת'רד הבא אני רואה אותו .

 

רכישת תחתונים: יחס תחתונים/משכורת !!!

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

אם מדובר בסנדלי נהיגה אני מוכן להשקיע גם קרוב למשכורת ממוצעת אחת.

זה משלב שני תחביבים שלי- סנדלים ונהיגה ועל כן אני מוכן לשלם.

כמובן שזה תלוי גם בתחתוני הנהיגה שאתה לובש, כי בלי תחתונים מתאימים ממותג נחשב כגון MOMO או SPARCO עם התאמה לבאקטים, תנוחת הישיבה לא תאפשר נעילת סנדלים אופטימלית ורוב ההשקעה תהיה לחינם.

פורסם

אז שמנהלים נועלים נעליים, לא סנדלים.

והמחיר נמדד בשעות עבודה. אם נדרש רבע ממשכורת עבוד סנדלים כדאי לחפש מקום עבודה אחר. או לבלות בים.

מותר הגבר מן האשה הוא הסתפקות בזוג וחצי של סנדלים ושניים-שלושה זוגות נעליים. אצל נשים, אם תבדק, המספר דו ספרתי.

יש איזה פתגם מסרט, שאיני זוכר את שמו, שממליץ לנעול את הנעליים הכי טובות והכי יפות שיש בראיון עבודה או דייט.

מוזר ככל שיהיה - זה נכון. במיוחד אם אשה מעורבת.

היה פעם סרט חביב ומשעשע עם דסטין הופמן, בשם גיבור (Hero) , שכולו סביב נעל ב-100 דולר (ומטוס שנוחת מעל האוטו).

אני נועל האש פאפיס. אפילו לעבודה...

 

אם כבר אתם משוים, מצאתי לכם משהו על קשר בין דרגה וכדורים. באנגלית זה טוב יותר כי כדורים = ביצים



 

1. The sport of choice for the urban standard level employee is BASKETBALL.


2. The sport of choice for maintenance level employees is BOWLING.

3. The sport of choice for front-line workers is FOOTBALL.

4. The sport of choice for supervisors is BASEBALL.

5. The sport of choice for middle management is TENNIS.

6. The sport of choice for corporate officers is GOLF.

 

Conclusion

The higher you are in the corporate structure, the smaller your balls become.

נעל רדיו.jpg

אוטו נעל.jpg

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

במיוחד עם מכנסי עור ושלייקס.

 

405410891_9406b52cc2.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תשובות טובות בנתיים אבל אף אחד עוד לא ענה על השאלה:

 

"בקיצור- כמה "סביר" בעינכם שיעלו סנדלים לעומת משכורת ברוטו חודשית? 1/4 משכורת? 1/2 משכורת? 1 משכורת? 3 משכורות?"

 

 

:-D

פורסם

תראה אני לא חושב שיש קשר בין כמה שאתה מרוויח בעבודה לאיך שאתה מתלבש לעבודה.

 

יש לי בארון נעליים של פראדה שעולות 1000 דולר, כמה זוגות של SALVATORE FERRAGAMO, סניקרס של הוגו בוס, לקוסט ועוד המון זוגות נעליים של חברות שונות.

 

כשאני מתחיל עבודה חדשה אני בדר"כ מתחיל בתפקיד קטן, מה גם שבתחום שלי המשכורת מבוססת עמלות.

בכל מקום אנשים שופטים אותך דבר ראשון לפי הלבוש, אני מקפיד להתאים את השעון לחולצה, את החגורה לנעליים ולא משנה כמה כסף אני עושה, פעם בחודש חרא הבוס שאל אותי למה אני מתלבש כ"כ יפה כשאני לא מכניס כסף, אמרתי לו בתגובה שאני רואה את עצמי כהשקעה הכי טובה שלי. הוא חייך והסכים איתי.

 

תקנה מה שאתה רוצה, מה שאתה מרוויח בעבודה לאו דווקא בא בקו אחד עם כמות הכסף שיש לך.

חצי משכורת ? משכורת מלאה? אין חוקים. אני אישית חושב שסנדלים זאת הצהרה אחרת לגמרי.

 

ד"א המותגים היקרים באמת לא ממש ניתנים לזיהוי, בנעלי פראדה שאני כ"כ אוהב יש רק לוגו אחד, בתוך הנעל ולידו כתוב תוצרת איטליה.

haters will hate

פורסם

למיטב הבנתי,

הטרנד הנוכחי בביגוד זה חולצות של פירמות ידועות ללא הלוגו שלהן.

 

(זה רעיון טוב..כי לרוב יש את הלוגו או הכיתוב בענק על החולצה).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
למיטב הבנתי,

הטרנד הנוכחי בביגוד זה חולצות של פירמות ידועות ללא הלוגו שלהן.

 

(זה רעיון טוב..כי לרוב יש את הלוגו או הכיתוב בענק על החולצה).

 

אהמ, רעיון טוב יותר זה חולצות של פירמות לא ידועות, עם לוגו של פירמות ידועות. קוראים לזה זיוף, והאמת - שזה עובד לא רע על 90% מהאנשים שמתייחסים למותגים. הם הרי ממילא לא יודעים להבדיל.

 

לפיכך, אני רואה שיש ארבע אפשרויות לבחירה:

 

1. ללבוש בגדים יקרים מפירמות ידועות, עם לוגו כדי שכולם יראו.

2. ללבוש בגדים יקרים מפירמות ידועות, ללא לוגו ככה שאף אחד לא ידע.

3. ללבוש בגדים זולים שהם זיוף של פירמות ידועות, עם לוגו כדי שכולם יראו.

4. ללבוש בגדים זולים בלי שום לוגו.

 

עם האופציה הראשונה מרשימים את ה-10% שמסתכלים על זה (נניח), ורק נותר לכם לחשוב אם אלו האנשים שאתם באמת רוצים להרשים.

עם האופציה השנייה לא מרשימים אף אחד, אבל מוציאים הרבה כסף.

עם האופציה השלישית מרשימים רק 9% מהאנשים, כשהאחוז הנותר מבין שזה זיוף ולא מתרשם. אבל חוסכים המון כסף תוך כדי...

ועם האופציה הרביעית לא מרשימים אף אחד ומשאירים לאישיות שלכם להרשים את מי שצריך... (אני לא צריך להרשים את מי שחי לפי you are what you wear).

 

אני חושב שאתם כבר יודעים לאיזה סוג אני שייך :-P:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מנכ"ל או עובד זוטר כנראה שמזמן לא טיילת בשבילי וטרקי הארץ או סתם נהנית מבריזה קרירה בין האצבעות בגינה על אבטיח וגבינה בולגרית

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|


×
×
  • תוכן חדש...