Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
אני מגיע לחנות וזה לא חשוב אם זה GOLF ,קסטרו או אם זה אברקומבי או פולו ראלף לורן, רואה חולצה שמוצאת חן בעיניי ובמחיר סביר לוקח אותה בעוד 3-4 צבעים וזהו עד הפעם הבאה.

 

+1.

עד שאשתי כבר מצליחה לגרור אותי לקנות בגדים, אני אומר לה בכניסה: פתחי שעון, 10 דקות לא היינו פה.

10 דקות אח"כ אני מעמיס את האוטו עם כל מה שמצא חן בעיניי ונתראה עוד חצי שנה. גם את הבגדים לחתונה בחרתי ככה.

לא סובל שופינג. עד שזה מגיע לכלי עבודה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רוני רק שתדע שבארה"ב כפכפים או סנדלים של טבע עולות יותר מבירקנשטוק ברוב החנויות, יש להם חתיכת שם פה, כנ"ל נעליים של HI-TEC הישראלית.

 

זה לא שאני מבזבז את מיטב כספי על ביגוד, אני מקציב לעצמי סכום חודשי, עוקב אחרי מבצעים מסויימים במקומות הנכונים וחוסך, אני לא זוכר מתי שילמתי מחיר מלא על משהו, לרוב אני מוצא את מה שאני מחפש ב40-70% הנחה פחות ממחיר השוק.

 

יש אתר שנקרא GILT GROUP, הם מעלים מבצעים יומיים של מותגי על עד גמר המלאי, אפילו סט סכינים של Laguiole הזמנתי משם במחיר ממש מצחיק, ישבתי במסעדה מאוד יקרה וכל מה שכניין אותי היו הסכינים, הרצתי חיפוש בגוגול וגיליתי שכל סכין עולה ים כסף, 90 דולר לחתיכה במינימום, מצאתי בGILT סט של 6 סכינים ב190 דולר. הזמנתי. זה מסוג הסכינים שאתה מעביר לילדים שלך והם מעבירים לילדים שלהם...

 

http://www.gilt.com , יש להם נעליים של אנטוניו מאוריצי כרגע, מחיר שוק ($695) ב$199, אתם מוזמנים לחפש את המותג בגוגול Antonio Maurizi .

haters will hate

פורסם
אני למדתי שסנדלים זולים גם מחזיקים פחות זמן וגם מסריחים יותר מהר מסנדל איכותי .

 

עכשיו את צריך לבחור את הסנדל שלך בהתאם לדרישות \צרכים שלך . למשל ישנם מספר חברות כגון: ליזרד, טיבה (לא טבע נאות) צ'קו וכדו' אשר מתמחות בסנדלי טיולים עם סוליות ויברם וסגירות עמידות במים (למסלולים רטובים) אשר מפגינות עמידות רבה למשך שנים(מנסיון של חברים) ובהתאם לכך מחירם גבוה מסנדל ממוצא. ותאמין לי חברים שלי לובשים אותם בכל מצב לא אכפת להם מה אומרים.

 

 

מנסיון רב שנים ומעקב מתמיד אחרי שוק הסנדלים (אני בקיץ הולך רק עם סנדלים, אלא אם אני ממש חייב נעליים ולא ליופי/יצוגיות, לעבודות ספציפיות) אני חייב לציין שאני מאוד מופתע לטובה משורש. הזוג הנוכחי שלי, River Crosser אם אני לא טועה (ללא סקוצ'ים), הם הסנדלים הכי מוצלחות שהיו לי.

ועברתי את צ'אקו (כבד, מגושם, ומנסיון של אחרים מתפרק מהר. את שלי מכרתי), Teva (נוח נוח נוח - ומתפרק. לא החזיקו קיץ אחד אפילו), ליזרד (משהו היה מאוד מוזר בהן, כאילו אין שום הגבהה לעקב, אתה הולך על פלטה. לא היו ממש רעות אבל גם לא מרשימות, אבדו) ועוד כמה דגמים של שורש (נוחים, קלים, לעיתים מתפרקים).

הנוכחי מחזיק זו שנה שניה, נראה כמו חדש, נוח בטירוף - בקיצור, אם זה לא מתפרק הקיץ אני יודע מה יהיה הזוג הבא שלי.

 

+1.

עד שאשתי כבר מצליחה לגרור אותי לקנות בגדים, אני אומר לה בכניסה: פתחי שעון, 10 דקות לא היינו פה.

10 דקות אח"כ אני מעמיס את האוטו עם כל מה שמצא חן בעיניי ונתראה עוד חצי שנה. גם את הבגדים לחתונה בחרתי ככה.

לא סובל שופינג. עד שזה מגיע לכלי עבודה.

 

המשפט באדום הוא אחת הבעיות הכלכליות החמורות שלי.

כל הפסקה שמעליו משאירה אותי איכשהו מאוזן כלכלית :).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
רוני רק שתדע שבארה"ב כפכפים או סנדלים של טבע עולות יותר מבירקנשטוק ברוב החנויות, יש להם חתיכת שם פה, כנ"ל נעליים של HI-TEC הישראלית.

 

זה לא שאני מבזבז את מיטב כספי על ביגוד, אני מקציב לעצמי סכום חודשי, עוקב אחרי מבצעים מסויימים במקומות הנכונים וחוסך, אני לא זוכר מתי שילמתי מחיר מלא על משהו, לרוב אני מוצא את מה שאני מחפש ב40-70% הנחה פחות ממחיר השוק.

 

נו, זה אומר לך משהו על ההפרש האפשרי בין המחיר לאיכות. תאמין לי שטבע נאות הרבה פחות איכותיים מבירקנשטוק. זה בדיוק כמו שבכל מקום בחו"ל שראיתי בו נעלי קונברס הם עלו לפחות 80 דולר/יורו, אם לא יותר. לי יש עדיין זוג (שאני כבר לא נועל) שקניתי בארץ ב-120 שקל...

 

ואני גם מעדיף לחסוך, אבל אצלי זה לא תקציב חודשי אלא שנתי (או דו-שנתי, זה בערך כמות הפעמים שאני יוצא לקניות).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נו, זה אומר לך משהו על ההפרש האפשרי בין המחיר לאיכות. תאמין לי שטבע נאות הרבה פחות איכותיים מבירקנשטוק. זה בדיוק כמו שבכל מקום בחו"ל שראיתי בו נעלי קונברס הם עלו לפחות 80 דולר/יורו, אם לא יותר. לי יש עדיין זוג (שאני כבר לא נועל) שקניתי בארץ ב-120 שקל...

 

ואני גם מעדיף לחסוך, אבל אצלי זה לא תקציב חודשי אלא שנתי (או דו-שנתי, זה בערך כמות הפעמים שאני יוצא לקניות).

 

רוני

 

לא יודע איפה בחול ראית קומברס אבל המחירים שלהם ממש זולים, יש לי 2 זוגות אול סטאר שעלו לי פחות מ$15 לזוג.

 

אולי טבע שולחים לפה את המוצרים האיכותיים שלהם, הלוגו נראה שונה פשוט רשום TEVA עם הלוגו המאעפן שלהם.

http://www.teva.com/shop/?source=ggl_ppc&s_kwcid=TC|6883|teva%20shoes||S|e|9700428961

 

***

לגביי הפרשי המחירים, מפליא אותי לראות מוצרים של חברות ישראליות נמכרים בארה"ב במחיר זול יותר מבארץ, יש את ההובלה את השיווק ואל כל הכאבי ראש ועדיין יותר זול מבישראל, אני מקווה שהעניין הזה עם הקוטג' הוא רק ההתחלה, לא יכול להיות שאני משלם על מגזין בלייזר שמודפס בישראל מחיר זהה למחירו בארץ, או חבילת מצות לפסח, החבילות הגדולות שיש בהם 5 חבילות קטנות, נמכרה פה ב$1.99 ובארץ ב40 שקל!

haters will hate

פורסם
מחבק עצים....

 

:-P

 

להגנתי אומר שעד שחברה שלי אמרה לי שזה איכותי לא היה לי מושג במה מדובר. אני מסכים שזה נשמע קצת גייז :-P

 

מצד שני, אני נוהג במיאטה, אז אני כבר אבוד ממילא...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ככל הידוע לי, מדובר בחברה בריטית מבטן ומלידה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
היו לי פעם טבע נאות שעלו איזה 250 שקלים והתפרקו אחרי שנה. לפני שנתיים בחו"ל קניתי במקומם בירקנשטוק שנראים מאוד דומה, אבל בפחות כסף (בארץ הם עולים 500+) והם מחזיקים כמו חדשים עד היום (בקיץ אני הולך כמעט רק איתם).

 

רוני

איך אתה מצליח לשרוד עם הדבר הזה?

רצתי לרכוש את הבירקנשטוק (הדומות לאלו של טבע נאות, עם 2 הרצועות הרוחביות) בחנות בקניון שבעת הכוכבים במחיר מופקע של 450 ש"ח אם אני זוכר נכון, ואחרי כמה ימים בקיץ שבהם הרגל שלי פשוט עשתה שחיית פרפר בזיעה של עצמה (והנעליים הריחו כמו פגר של חולדה) זרקתי אותם איפשהו במרתף.

הנעל הזאת (גם זאת של טבע מניסיון אצל חבר) פשוט לא מתאימה למי שסובל מזיעה בקיץ שכן הסוליה הפנימית שלהם פשוט לא מסוגלת לספוג את הזיעה.

 

אחרי שניסתי עוד ועוד תחליפים לנעלי ספורט בקיץ מצאתי את התשובה המושלמת בשבילי:

רכשתי כפכפים פשוטים, דומים מאוד ל havaianas , עם כיתוב מזוייף ולוגו של קוויקסילבר ב-50 ש"ח בחנות אילת.

הם מחזיקים אצלי כבר למעלה משנה ואני מבסוט מכל שניה איתם (גם מבחינת נוחות).

עוד חודשיים אני באילת ואני כבר יודע שארכוש 2 כאלה!

פורסם

נו, מה? אתה כאילו עושה צחוק?

 

כל חנון מתחיל יודע שבירקיז הולכים עם גרביים! :sissies:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מה רק אני אוהב לעשות שופינג ? אני מת על קניות בגדים, נעלים והלבשה תחתונה. במיוחד בבתי עסק אשר מתאים בשעות אחר הצהרים בבחורות צעירות ונאות.

מקום מצויין להתחלה חדשה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אישתי עובדת בתחום האופנה מה שחסך לי די הרבה הוצאות, היא מנהלת מכירות בחברה שמייצרת בגדים עבור רשתות גדולות.

והיא די מפגרת, 4 חדרי ארונות מפוצצים בבגדים, חצי מהם עוד עם התווית :), ארזתי את הכל בשקיות ומסרתי לצדקה, זה לימד אותה לא להתפזר.

 

משהו שאני לא יכול להבין, ניחא חולצות, אבל איך אפשר לחסוך כסף על תחתונים וגרביים???

 

תחתון זה הפריט הכי חשוב, כשזה מגיע לתחת שלי אני לא חוסך אגורה! לא על תחתונים ולא על נייר טואלט!

 

גרביים זאת שריטה עמוקה של שנים, אני חייב שהתפר יהיה מלמעלה והכי עדין שאפשר אחרת אני מוריד את הנעל במסעדה ומגרד!

haters will hate

פורסם
ככל הידוע לי, מדובר בחברה בריטית מבטן ומלידה.

 

 

זה גם מה שאני יודע. אבל לפני כמה פוסטים, זה מה שנרשם.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 


×
×
  • תוכן חדש...